Motor-Forum

Select Forum

Jorge Lorenzo deel 6;Time to improve the Desmo

...

Reg. datum:
28 okt. 2003
quote:
Paul4all schreef op 13 oktober 2017 @ 23:32:
Nu Jlo weg is bij yamaha is het huilen daar.
De stand van beide yamaha fabriekscoureurs is enigszins geflatteerd,je ziet wel dat VR en MV niet echt bijdragen aan de ontwikkeling van de fiets terwijl de duc dit jaar een kampioensfiets is geworden,toeval ? O-)

Ohja,Jlo lekker bezig vandaag *D

Owja en Dovi doet het nu ook beter sinds Lorenzo bij Ducati zit vanwege zn ontwikkelings talent zeker :P _O-

Matige race weer van Lorenzo ondanks zn trainings pace. Zat zn vizier weer niet goed oid?
DeGier wijzigde dit bericht op zondag 15 oktober 2017 08:32 (8%)
If you tip them really good, they will help you with your wood!

Reg. datum:
27 jan. 2011
quote:
Paul4all schreef op 13 oktober 2017 @ 23:32:
Nu Jlo weg is bij yamaha is het huilen daar.
De stand van beide yamaha fabriekscoureurs is enigszins geflatteerd,je ziet wel dat VR en MV niet echt bijdragen aan de ontwikkeling van de fiets terwijl de duc dit jaar een kampioensfiets is geworden,toeval ? O-)

Ohja,Jlo lekker bezig vandaag *D

Wel jammer dat al dat ontwikkelen zoveel tijd kost onderweg...als 'ie vandaag niet zo druk was geweest met ontwikkelen dan had Dovi hem natuurlijk nooit op een halve minuut achterstand gereden!
'De hemel bestaat niet opa, die lichtjes boven ons zijn sterren, gevormd door prostellaire stof en gaswolken bijeen gedreven door zwaartekracht.'

ZX10R SBK

Reg. datum:
09 jun. 2006
quote:
Buellbloke schreef op 15 oktober 2017 @ 09:16:

[...]

Wel jammer dat al dat ontwikkelen zoveel tijd kost onderweg...als 'ie vandaag niet zo druk was geweest met ontwikkelen dan had Dovi hem natuurlijk nooit op een halve minuut achterstand gereden!

Heb ie haar weer, opoe negatief :r

geweldige Dovi vandaag, JL 6e,gaat steeds beter, het ontwikkelen bij Yamaha door oa Rossi gaat ook geweldig _O- ,
Na de komst bij Yamaha van Rossi is het alleen maar slechter gegaan daar en over vandaag maar te zwijgen :W
#60 #64

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:

[...]

Als je blijft zitten tijdens deze omstandigheden vind ik het knap . :+

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
Relentless schreef op 15 oktober 2017 @ 11:31:

[...]

geweldige Dovi vandaag, JL 6e,gaat steeds beter, het ontwikkelen bij Yamaha door oa Rossi gaat ook geweldig _O- ,
Na de komst bij Yamaha van Rossi is het alleen maar slechter gegaan daar en over vandaag maar te zwijgen :W

Als de sfeer goed is in een team komen de prestaties vanzelf ....is de sfeer te snijden dan gaat het bergafwaarts ;)

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
jbt schreef op 14 oktober 2017 @ 17:24:
Of Gerrit en Paul lopen te sarren of ze hebben er allebei de ballen verstand van.

Ik ga uit van het 1e :Y

Ik kijk ook sinds kort motorraces en sinds kort fan van lorenzo.

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:

[...]

Lorenzo heeft de lijnen uitgezet en zich laten afzakken om het door te geven aan Dovi ....kijk je nooit wielrennen , daar komt die tactiek vandaan.

Team Circuitslet

Reg. datum:
30 mrt. 2008
quote:

[...]

Beter een halve minuut als NIET O-)
Offerings to the God of Speed

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
downsider schreef op 15 oktober 2017 @ 13:28:

[...]

_O-

Reg. datum:
27 jan. 2011
quote:
downsider schreef op 15 oktober 2017 @ 13:28:

[...]

Beter een halve minuut op achterstand gereden dan niet op achterstand gereden?

:+
'De hemel bestaat niet opa, die lichtjes boven ons zijn sterren, gevormd door prostellaire stof en gaswolken bijeen gedreven door zwaartekracht.'

ZX10R SBK

Reg. datum:
09 jun. 2006
quote:
Buellbloke schreef op 15 oktober 2017 @ 15:26:

[...]

Beter een halve minuut op achterstand gereden dan niet op achterstand gereden?

:+

Daar hebben we professor Mien Kut weer, straks begin je zeker weer over begrijpend lezen |(
#60 #64

uilskuiken !

Reg. datum:
22 jun. 2008
quote:
Relentless schreef op 15 oktober 2017 @ 11:31:

[...]

Wel lopen zeiken op Buellbloke en vervolgens in de volgende zinnen jezelf er net zo schuldig aan maken. :')
Tarmac for breakfast!

Reg. datum:
19 jun. 2005
quote:
gerrit1957 schreef op 15 oktober 2017 @ 12:33:

[...]

Ik kijk ook sinds kort motorraces en sinds kort fan van lorenzo.

Zonde,heb je een hoop gemist de afgelopen jaren,is helaas nu op zijn retour ;)

Reg. datum:
27 jan. 2011
quote:
Relentless schreef op 15 oktober 2017 @ 16:15:

[...]

Daar hebben we professor Mien Kut weer, straks begin je zeker weer over begrijpend lezen |(

Wat schattig, zit je dat nog steeds dwars ja?

Ach gossie toch... :j

Reg. datum:
27 jan. 2011
quote:
Joep schreef op 15 oktober 2017 @ 16:19:

[...]

Wel lopen zeiken op Buellbloke en vervolgens in de volgende zinnen jezelf er net zo schuldig aan maken. :')

Sterker nog, mijn grapje was in reactie op Paul's negatieve opmerkingen :+

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
hans zx 10 schreef op 15 oktober 2017 @ 16:19:

[...]

Zonde,heb je een hoop gemist de afgelopen jaren,is helaas nu op zijn retour ;)

Oh oké....en die witte reus rijd die ook niet meer . :?

Reg. datum:
19 jun. 2005
quote:
gerrit1957 schreef op 15 oktober 2017 @ 16:23:

[...]

Oh oké....en die witte reus rijd die ook niet meer . :?

1x per jaar.Helaas kunnen wij niet meer winnaars uitnodigen.

ZX10R SBK

Reg. datum:
09 jun. 2006
quote:
Buellbloke schreef op 15 oktober 2017 @ 16:21:

[...]

Je bent gewoon een irritant kereltje maar dat had ik al vaker gezegd,altijd zuigen en reacties uitlokken en dan de vermoorde onschuld spelen, grapjas :r
#60 #64

Reg. datum:
27 jan. 2011
quote:
Relentless schreef op 15 oktober 2017 @ 17:40:

[...]

Je bent gewoon een irritant kereltje maar dat had ik al vaker gezegd,altijd zuigen en reacties uitlokken en dan de vermoorde onschuld spelen, grapjas :r

Deze reactie:

"Je ziet dat het vertrouwen van Lorenzo groeit (en daarmee de resultaten en vice versa), echter de banden en het weer (wisselende grip per baan, slechte weersomstandigheden half nat/half droog, weinig set-up tijd of niet relevante set-up tijd want natte trainingen, droge wedstrijd of andersom) kunnen zomaar weer roet in het eten gooien."

was op geen enkele wijze lullig bedoeld richting Lorenzo, jij wilde het kennelijk toch perse zo zien en betrok daar vervolgens, om onduidelijke redenen, Rossi weer bij.

Dat zegt meer over jou dan over mij, niet waar? :W

ZX10R SBK

Reg. datum:
09 jun. 2006
quote:
Buellbloke schreef op 15 oktober 2017 @ 18:04:

[...]

Deze reactie:

"Je ziet dat het vertrouwen van Lorenzo groeit (en daarmee de resultaten en vice versa), echter de banden en het weer (wisselende grip per baan, slechte weersomstandigheden half nat/half droog, weinig set-up tijd of niet relevante set-up tijd want natte trainingen, droge wedstrijd of andersom) kunnen zomaar weer roet in het eten gooien."

was op geen enkele wijze lullig bedoeld richting Lorenzo, jij wilde het kennelijk toch perse zo zien en betrok daar vervolgens, om onduidelijke redenen, Rossi weer bij.

Dat zegt meer over jou dab over mij, niet waar? :W

Plaats gelijk de vele andere vervelende reacties van je of waren die ook niet zo bedoeld :?.of slaap je echt in die JL pyama :t
#60 #64

uilskuiken !

Reg. datum:
22 jun. 2008
quote:
Buellbloke schreef op 15 oktober 2017 @ 16:21:

[...]

Weet ik ;)
Tarmac for breakfast!

uilskuiken !

Reg. datum:
22 jun. 2008
quote:
Relentless schreef op 15 oktober 2017 @ 17:40:

[...]

Je mag wat dat betreft ook best even hand in eigen boezem steken hoor.

(en zo zijn er nog wel een paar maar diegenen weten dat waarschijnlijk zelf ook wel gok ik zo)
Tarmac for breakfast!

NR34 give us a number 1 score!

Reg. datum:
01 aug. 2008
Lekker heerlijk zondagje getourd. Kijk je hier even: Gezellig als vanouds weer. Je voelt je meteen welkom :')
XS-400 - GSX-600F - GSX-R 600 K4 geel - Fazer FZ8 - Tricker - *RG500 2-stroke powerrrr*
Motogp helden: NR34, #46, Supersic #58 Forever, The Kentucky Kid #69 Forever, #5
WSBK: #60 Michael van der Mark, #65 Jonathan Rea

uilskuiken !

Reg. datum:
22 jun. 2008
quote:
NR34 schreef op 15 oktober 2017 @ 18:59:
Lekker heerlijk zondagje getourd. Kijk je hier even: Gezellig als vanouds weer. Je voelt je meteen welkom :')

:^

Hier helaas niet getourd, ik had deze week storingsdienst -O-
Tarmac for breakfast!

NR34 give us a number 1 score!

Reg. datum:
01 aug. 2008
quote:
Joep schreef op 15 oktober 2017 @ 19:23:

[...]

:^

Hier helaas niet getourd, ik had deze week storingsdienst -O-

Ja storingsdienst sucks. Weet er alles van! Gelukkig hebben wij niet vaak storingen. Maar je moet er altijd rekening mee houden.
XS-400 - GSX-600F - GSX-R 600 K4 geel - Fazer FZ8 - Tricker - *RG500 2-stroke powerrrr*
Motogp helden: NR34, #46, Supersic #58 Forever, The Kentucky Kid #69 Forever, #5
WSBK: #60 Michael van der Mark, #65 Jonathan Rea

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.