Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Dat zeggen die fotomodellen op TV ook altijd, "het is heel hard werken hoor!" :P
Maar toch he, al die uren en dagen sporten en trainen voor bij wijze van spreken 1 uurtje racen per twee weken. :o

In mijn cross periode trainde ik me ook de pest , maar dat was met mij meestal bij de start a over ,...ik wilde altijd koste wat het kost kopstart hebben en dan was het meestal einde verhaal ,...dus meestal 1 minuut hahaha :+
 
Naast het bergop fietsen, werkte hij dagelijks tussen vijf en zeven uur een krachttraining af.
5-7 uur per dag! Geeft toch een iets genuanceerder beeld van zo'n droom job... :z

Da's 2 uurtjes per dag...
Wat een lamzak ;)
 
Laatst bewerkt:
Waarom moet dat allemaal weer zo gescript en geënsceneerd... Net als die video van zijn crib met al die monstergirl mokkels :$
Die belichting in de sportschool, zijn PT die er naast staat een beetje interessant te doen met een notitieboekje... Zo nep... :N

Kom op doe normaal, of als je dan zo'n gescripte video wil neerzetten doe dan iets humoristisch met een knipoog of iets vet stoers ofzo ;)

Jaja, die gele knakker doet dat ook met zijn ranch, maar dat is voor zijn sponsor GoPro.
 
Troy Corser fietste ook zoveel..(Hayden :? '( ) de kracht bovenbenen is toch enorm belangrijk voor coureurs.
Ze leunen tijdens de wedstrijd de hele tijd op de stepjes en zitten niet met het volle gewicht op het zadel zoals wij. :P
 
Laatst bewerkt:
Troy Corser fietste ook zoveel..(Hayden :? '( ) de kracht bovenbenen is toch enorm belangrijk voor coureurs.
Ze leunen tijdens de wedstrijd de hele tijd op de stepjes en zitten niet met het volle gewicht op het zadel zoals wij. :P

Zeker waar, ik weet hoe mijn benen aanvoelen na een intensieve circuitdag :p. En dan doe ik ook nog regelmatig hardlopen/mtb/fitnes.

Hij zit er opzich goed bij zo de eerste training, hopen dat die een goed eerste weekend heeft.
 
Toen Lorenzo gevraagd werd naar de betekenis van Rossi's contractverlenging, zei hij: "Het is goed voor hem en goed voor het kampioenschap. Hij is een geweldige toevoeging aan de sport, hij brengt veel fans mee en trekt veel nieuwe fans naar de sport. Daar profiteren wij allemaal van mee. Ik vind dat hij een voorbeeld is voor ons en voor de jonge rijders die nu zien dat ze tot hun veertigste kunnen strijden om overwinningen."

Lorenzo over Rossi: "Voorbeeld voor ons en jonge rijders"
 
Wat reed hij de vonken uit de keien zeg _O-
Lekker ouderwets opgewonden standje weer,vind dat wel leuk dat temperament.
 
Wat reed hij de vonken uit de keien zeg _O-
Lekker ouderwets opgewonden standje weer,vind dat wel leuk dat temperament.
Lijkt me niet fijn samen werken met zo n coureur. Man man dat negatieve gedoe met dat ie meer wil en niet tevreden is...
 
Lijkt me niet fijn samen werken met zo n coureur. Man man dat negatieve gedoe met dat ie meer wil en niet tevreden is...

Is toch logisch...het zijn winnaars en die willen gewoon dat alles klopt , dat hoofdschudden na een mislukte proefstart zal hij alleen maar mee bedoelen dat hij dat zelf heeft verneukt ...of er zijn koppeling problemen...en de crew prikt daar wel doorheen hoor.
 
Is toch logisch...het zijn winnaars en die willen gewoon dat alles klopt , dat hoofdschudden na een mislukte proefstart zal hij alleen maar mee bedoelen dat hij dat zelf heeft verneukt ...of er zijn koppeling problemen...en de crew prikt daar wel doorheen hoor.
+1

En hij wil natuurlijk ditjaar de titel.
 
Is gewoon temperament,ik vond het hilarisch dat wijzen naar het zitje in de box.
Is aard van het beestje dat weten de mensen om 'm heen donders goed,in een raceweekend gefocust en niet te genieten. :)
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me niet fijn samen werken met zo n coureur. Man man dat negatieve gedoe met dat ie meer wil en niet tevreden is...

Is toch logisch...het zijn winnaars en die willen gewoon dat alles klopt , dat hoofdschudden na een mislukte proefstart zal hij alleen maar mee bedoelen dat hij dat zelf heeft verneukt ...of er zijn koppeling problemen...en de crew prikt daar wel doorheen hoor.
 
Laatst bewerkt:
Ducati confirm Lorenzo’s brake failure was a technical fault

Ducati confirm Lorenzo’s brake failure was a technical fault

3003_01_2018_qat_mgp_lorenzocrash_en.middle.jpg
 
Is toch logisch...het zijn winnaars en die willen gewoon dat alles klopt , dat hoofdschudden na een mislukte proefstart zal hij alleen maar mee bedoelen dat hij dat zelf heeft verneukt ...of er zijn koppeling problemen...en de crew prikt daar wel doorheen hoor.

Een coureur die vaak negatief is, naar zowel de motor, als de fabrikant, en dus (in)direct naar zijn eigen team, dat werkt volgens mij niet positief op zijn team.
Op een gegeven moment wordt, of zijn team ook negatief, of krijgt zijn team genoeg van dat negatieve gedoe.

Hoe kan een negatief ingestelde coureur, positiviteit verwachten van zijn team?
Dat is niet een kwestie van "doorheen prikken".


Dat die teleurgesteld is in zijn eigen prestaties, kan ik me goed voorstellen.
Als meervoudig wereldkampioen, kun je niet tevreden zijn met je prestaties van vorig jaar en dit jaar is ook niet sterk begonnen.

Maar aan de basis van de motor ligt het niet, zie de prestaties van Dovi.
 
Een coureur die vaak negatief is, naar zowel de motor, als de fabrikant, en dus (in)direct naar zijn eigen team, dat werkt volgens mij niet positief op zijn team.
Op een gegeven moment wordt, of zijn team ook negatief, of krijgt zijn team genoeg van dat negatieve gedoe.

Hoe kan een negatief ingestelde coureur, positiviteit verwachten van zijn team?
Dat is niet een kwestie van "doorheen prikken".


Dat die teleurgesteld is in zijn eigen prestaties, kan ik me goed voorstellen.
Als meervoudig wereldkampioen, kun je niet tevreden zijn met je prestaties van vorig jaar en dit jaar is ook niet sterk begonnen.

Maar aan de basis van de motor ligt het niet, zie de prestaties van Dovi.

Dan zou ik maar eens verder lezen op diverse sites ,.....remblok probleem waar hij niks aan kon doen en dan denkende dat je fiets wel wil maar ja ,...als je geen goeie stoppers heb dan houd het gewoon op , btw hij heeft gewoon geluk gehad want voor hetzelfde was hij er afgegaan met 280 ipv nu 160.
 
Laatst bewerkt:
Dan zou ik maar eens verder lezen op diverse sites ,.....remblok probleem waar hij niks aan kon doen en dan denkende dat je fiets wel wil maar ja ,...als je geen goeie stoppers heb dan houd het gewoon op , btw hij heeft gewoon geluk gehad want voor hetzelfde was hij er afgegaan met 280 ipv nu 160.

had hij in de trainingen ook al last van de remblokken dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan