Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Paul,

Je hebt inmiddels al meerdere keren laten zien dat je mooie plaatjes kan vinden van Lorenzo, wordt het niet eens tijd dat je een aantal plaatjes verzamelt en deze in de OP neer pleurt?

Inmiddels zal je wel klaar zijn met het uitlaten van de hond, die heeft inmiddels geen pootjes meer over van die lange wandeling en je idool verdient toch wel een fatsoenlijke OP ?

:+

Helemaal vergeten Joep,zal me er eens over buigen,de vakantie is toch voorbij dus heb ik weet tijd.
 
Wederom goede race van Jlo,jammer van de winglet keuze anders had hij zeker voor het podium meegedaan.
Ducati heeft een dreamteam in huis :+

full
 
Hij begint wel constanter en sneller te worden.
Ik had begrepen dat ie zelf de winglets prefereert,de down force geeft hem meer vertrouwen in de voorkant.
 
Klopt,gaat 'm om het vertrouwen in de voorkant,hij had al aangegeven dat het een zware wedstrijd zou gaan worden volgens Weeink
 
+] gerrit1957
ReplierOffline
Geplaatst op maandag 28 augustus 2017 12:51CiteerFavoriet
MotorstekBekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenVerstuur privébericht
quote:
JordiK schreef op 28 augustus 2017 @ 12:06:

[...]


Rossi had een waanzinnige start gaf de hele race alles wat hij had, hij kon geen snellere rondetijden neerzetten, Dovi en Vinalez kozen ervoor om het eerste gedeelte van de race te volgen en hadden nog wat snelheid over. Crutchlow had hetzelfde probleem als Rossi, kon net volgen/tempo bijhouden, maar verder ook niet aanvallen.

Geloof er ook niets van dat Rossi tevreden was, als hij echt vrolijk is zie je dat vanaf het eerste moment dat hij binnenkomt, hij moest nu bijna gedwongen worden om met de pers te praten, hij zette pas die glimlach op toen hij voor de camera kwam te staan.

Ik zie Rossi ook niet meer met overmacht kampioen worden, dat kan geen enkele rijder op dit moment, de volgende kampioen moet het geluk aan zijn kant hebben en zelf zo weinig mogelijk fouten maken, Dovi maakt dit jaar een goede kans. Marquez lijkt de sterkste als hij de races uit kan rijden.


Zo doet hij dat toch altijd...
Leuk doen als er camera's in de buurt zijn. ;)


:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan