WSBK Laguna Seca 7-9 Juli

ZXRH88

MF veteraan
10 jul 2015
11.082
6.661
Hoogeveen
Zal er maar eens een uitgebreide OP aan wijden want de Superbikes rijden dit weekend in de USA op Laguna Seca.
Onderstaand het uitzendschema van het zeer gewaardeerde Eurosport :+

zaterdag 08 juli 2017

23:00-23:55 uur WorldSBK: Laguna Seca
World Superbikes race 1 (LIVE)
zondag 09 juli 2017

22:15 -23:00 uur WorldSBK: Laguna Seca
World Superbikes race 1
23:00-23:55 uur WorldSBK: Laguna Seca
World Superbikes race 2 (LIVE)

P.s. Gagne rijd op de fiets van Hayden, ik vind het een goed iets dat een jong talent een kans krijgt.

tot zover de OP :W
 
Zal er maar eens een uitgebreide OP aan wijden want de Superbikes rijden dit weekend in de USA op Laguna Seca.
Onderstaand het uitzendschema van het zeer gewaardeerde Eurosport :+

zaterdag 08 juli 2017

23:00-23:55 uur WorldSBK: Laguna Seca
World Superbikes race 1 (LIVE)
zondag 09 juli 2017

22:15 -23:00 uur WorldSBK: Laguna Seca
World Superbikes race 1
23:00-23:55 uur WorldSBK: Laguna Seca
World Superbikes race 2 (LIVE)

P.s. Gagne rijd op de fiets van Hayden, ik vind het een goed iets dat een jong talent een kans krijgt.

tot zover de OP :W

:t
 
Vd Mark gaf aan dat hij 2 x top 5 wil rijden.. moet mogelijk zijn dacht ik zo ;)

Laguna kon nog wel eens een baan zijn waar die Kawa s het minder makkelijk hebben, vraag me niet waarom :p
 
Nou, dat worden dus 2 overwinningen voor vd Mark.

Die kunnen we dan ook alvast afstrepen ;)
 
Jahaaaaaaaa, Laguna Seca! Een van die circuits waar je elk jaar weer naar uit kijkt. En waar de MotoGP gewoon nog zou moeten rijden! :Y
 
Zo'n gave baan! En die Corkscrew is echt steil..... :}
full
 
Heb eens op de corkscrew gelopen... nu wellicht beter om dat niet te doen :+ (was er een keer in december).

Ah:
0GHLn6C.png


Veel plezier daar iig!
 
Laatst bewerkt:
Dat sowieso ! Austin mogen ze wat mij betreft dan wel schrappen :+

:^

Ok het is mede geïnitieerd door mijn held Kevin Schwantz. Maar zie in dat circuit echt geen meerwaarde als je al Laguna Seca hebt.
 
Heb eens op de corkscrew gelopen... nu wellicht beter om dat niet te doen :+ (was er een keer in december).

Ah:
[afbeelding]

Veel plezier daar iig!

:t

Hoe steil dat daar naar beneden gaat, heb je niet in de gaten als je naar de race zit te kijken.
 
Laatst bewerkt:
en dan te bedenken dat de corkscrew een ONGELUKJE is.
was iets mis met de planning gegaan,en kwamen tijd te kort.
toen hebben ze tijdens een lunchpauze maar de heuvel geasfalteerd wat resulteerde in de nu befaamde CORKSCREW
 
:^

Ok het is mede geïnitieerd door mijn held Kevin Schwantz. Maar zie in dat circuit echt geen meerwaarde als je al Laguna Seca hebt.

Laguna Seca is een prachtig circuit, maar de paddock is veel te klein en de mensen rondom het circuit zijn er volgens mij niet al te happig op dat de boel uitgebreid zou worden. Plus: MotoGP is duur om te organiseren. Vergeet het maar dat het GP circus daar ooit nog terugkomt. ;(

Ik ben wel blij dat de Superbikes er rijden, krijg je toch elk jaar die prachtige baan te zien! *O*
 
Laatst bewerkt:
Laguna Seca is een prachtig circuit, maar de paddock is veel te klein en de mensen rondom het circuit zijn er volgens mij niet al te happig op dat de boel uitgebreid zou worden. Plus: MotoGP is duur om te organiseren. Vergeet het maar dat het GP circus daar ooit nog terugkomt. ;(

Ik ben wel blij dat de Superbikes er rijden, krijg je toch elk jaar die prachtige baan te zien! *O*

Ik ben er twee keer geweest maar is daar wel appart...maar de sfeer is daar ook heel anders als dat we elders gewend zijn.
 
VdM wilde voor top 5 gaan, maar wist in FP1 en 2 de top tien niet eens te halen. Wat is er aan de hand?
 
Laguna Seca is een prachtig circuit, maar de paddock is veel te klein en de mensen rondom het circuit zijn er volgens mij niet al te happig op dat de boel uitgebreid zou worden. Plus: MotoGP is duur om te organiseren. Vergeet het maar dat het GP circus daar ooit nog terugkomt. ;(

Ik ben wel blij dat de Superbikes er rijden, krijg je toch elk jaar die prachtige baan te zien! *O*

:Y :t
 
Dikke k#tzooi. Dit wordt echt een weekend om te vergeten. Zelfs Mercado en Savadori zijn sneller in Q1
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan