Vrouwen op de motor - Deel 2

~
Op verzoek van de mannen die zelf niet goed leiding durven geven, kennelijk.. het vervolg op Vrouwen op de motor


Vragen
Tips

En gezelligheid?

Nu werd de vraag gesteld door RiccardoTPI zijn er bepaalde dingen waaraan vrouwelijke motorrijders zich aan ergeren over de mannelijk motorrijder?

En aan de heren de vraag; wat zouden de vrouwen anders mogen doen? (opmerkingen over de kleding zijn te makkelijk :P )

Voor de plaatjes kun je naar het Offtopic-gedeelte.
(Had het wel gezien hoor, viezerikjes) })~




En de topic startster stuurde er zelf mooi op aan , dan krijg je zulke toestanden . :+
 
Laatst bewerkt:
Het valt allemaal mee hoor. Pikante opmerkingen horen er bij en maken de discussie leuker, O-)

Veel beter dan al dat preutse gedoe, zolang het niet gaat over modderworstelen, al dan niet gekleed of wet-t-shirt wedstrijdjes. Niks mis mee hoor, sexisme is van alle mensen, het gaat erom hoe je het brengt imo.
*O* :W
 
Dit is nog relatief preuts inderdaad. Op andere fora veeeeeel erger meegemaakt.
Misschien omdat de modjes hier beter (lees: strenger/stricter) toekijken en ingrijpen dan andere fora ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat voor een?Ik vind het er hier (op het gehele forum) er nogal soft aan toe gaan.. heb het wel eens eerder aangegeven. Had toch meer grove/platte/dubbelzinnige grappen verwacht.

Oke` wat let je ?
Dan start je zo`n topic ..het blijft er vast heel rustig . :X ;)
 
Piemels zijn gewoon niet mooi.

Ben toch blij dat ik er 1tje heb. Weet je hoe lastig het plassen is zonder? 8-)
En je zal maar elke 4 weken een tijdje lek zijn zeg :X
En elke boom is voor ons een mogelijke pisstop. *O* :P
Oja en als wij aan het stappen zijn kunnen wij tenminste zelfstandig en alleen plassen. })
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ie bedoeld dat je lesbisch bent net als wij, O-) :+

Tja.. dan is dat wel weer zo'n typische mannengedachte. Ik vind vrouwen gewoon mooier vormgegeven, mooier om naar te kijken. Maar ik zou niet weten wat ik met een vrouw zou moeten, kan niet goed met ze overweg. Ben gelukkig 100% hetero, maar kan wel met mijn vrienden meekijken naar mooie (vrouwen)billen..

Ben toch blij dat ik er 1tje heb. Weet je hoe lastig het plassen is zonder? 8-)
En je zal maar elke 4 weken een tijdje lek zijn zeg :X
En elke boom is voor ons een mogelijke pisstop. *O* :P
Oja en als wij aan het stappen zijn kunnen wij tenminste zelfstandig en alleen plassen. })

Ja ik weet hoe lastig het plassen is zonder :P en ben daarom ook best een beetje jaloers op jullie.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het er hier (op het gehele forum) er nogal soft aan toe gaan.. heb het wel eens eerder aangegeven. Had toch meer grove/platte/dubbelzinnige grappen verwacht.


We houden ons een beetje in meer moet je er niet achter zoeken :P :+

xzzadtmkwqrla.jpg
 
Vrouwen zijn dan ook over het algemeen mooier vormgegeven.
full


Toevallig een snelle dame met cbr....... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan