Vrouwen op de motor - Deel 2

Wat vrouwen anders mogen doen? Behalve je haren laten wapperen in de wind (wanneer het niet regent), helemaal niks anders, gewoon je ding doen.

Voor mij hoeven die superkorte broekjes en tanktops net als in good'ole USA niet.

Liever een mooie vrouw onder een pak laten leven dan eentje waar je letterlijk al haar delen kan zien.
Dat raad ik totaal af; na een paar uur met je haar los te hebben gereden kun je een abbonement op conditioner afsluiten.
 
...
Ja ik weet hoe lastig het plassen is zonder :P en ben daarom ook best een beetje jaloers op jullie.
Hmmm ... er wordt wel gezegd dat Belgianen preutser* zijn dan Nederlanders ... ik ken wel een meisje en die kijkt er niet naar, als die moet pissen zet ze haar ergens in de kant en doet ze het gewoon. Wie 't niet wil zien moet zich maar omdraaien zegt ze.

Btw: een p zal misschien idd minder snel mooi zijn dan een stel b ... maar toch ...
Ik ben niet ontevreden (afgezien van de size... ) ... of die mooi is of niet hangt ook wel (groten)deels van jezelf af ...
nee! Er volgt géén foto!
En ter verduidelijking, ook ik ben 100% hetero!


* de afkortingen p en b bevestigen dat cliché ook wel een beetje :P
 
Een piemel heb je niet voor de sier want anders had je 'm wel op je voorhoofd gehad :t :+
 
Laatst bewerkt:
@Totl: niet mee eens :N

Want dan zou je tijdens de daad niet naar die mooie B kunnen kijken en je er niet goed mee bezig kunnen houden ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gelukkig is dat niet zo, hoef dat ander uitgangetje niet te zien..... :X :+

Edit: helemaal eens DKP ;)
 
Laatst bewerkt:
Als dame heb je wel het voordeel dat je een beetje kan spelen met je uiterlijk:
full

Als je als man met zo een helm gaat rijden "scheelt" er wat aan je.

Doe je het als vrouw, is het gewoon schattig 8-)

effe afgezien van het feit of dat nu wel of niet veilig is die "kat oren" op die helm ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als dame heb je wel het voordeel dat je een beetje kan spelen met je uiterlijk:
[afbeelding]
Als je als man met zo een helm gaat rijden "scheelt" er wat aan je.

Doe je het als vrouw, is het gewoon kattig 8-)

effe afgezien van het feit of dat nu wel of niet veilig is die "kat oren" op die helm ...
 
_O-

ik geloof dat ze ook aan een nieuwe motorbroek toe is :X
 
Laatst bewerkt:
_O-

ik geloof dat ze ook aan een nieuwe motorbroek toe is :X
Hmmm ... er valt best nog een mooi sexy minishortje van te maken ...

Edit: Totl winzigde dit bericht 101% ... ben ik toch benieuwd wat je eerst had getypt :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iig niks dat met doppen en koplampen te maken heeft ;)

haastige spoed is zelden goed :X
 
Misschien omdat de modjes hier beter (lees: strenger/stricter) toekijken en ingrijpen dan andere fora ;)

Neuh, wat ik hier zie valt goed mee hoor. ;) Kom maar eens in de crewtopics kijken. :')

Zolang de worsten en bossche bollen niet over het scherm vliegen, prima.
Dat is namelijk niet de bedoeling. Daar is een topic voor. Alleen voor de tieten dan. Geslachtsdelen zijn sowieso niet toegestaan op MF.
De plaatjes die nu gepost zijn mogen voortaan in het tietentopic of chicks on briks, blijft dit topic schoon en hoeft er niet ingegrepen worden. ;)
 
Een piemel heb je niet voor de sier want anders had je 'm wel op je voorhoofd gehad :t :+
_O-


Als vrouw kun je inderdaad iets meer met het uiterlijk spelen.. maar als je kijkt naar het gros van de foto's van 'bikerchicks' dan druipt de aandachtsgeilheid ervan af. Dat vind ik jammer..

Sowieso jammer dat er weinig vrouwelijkheid uitstraalt van de motorkleding. Had van mij wel iets meer gemogen. Voel me afentoe net een bouwvakker.
 
_O-


Als vrouw kun je inderdaad iets meer met het uiterlijk spelen.. maar als je kijkt naar het gros van de foto's van 'bikerchicks' dan druipt de aandachtsgeilheid ervan af. Dat vind ik jammer..

Sowieso jammer dat er weinig vrouwelijkheid uitstraalt van de motorkleding. Had van mij wel iets meer gemogen. Voel me afentoe net een bouwvakker.

Je kunt ook een pak op maat laten maken bij Damen bijvoorbeeld, maar je zit altijd wel met je protectie. En ja, dan zie er wel uit zoals een motorrijder M/V natuurlijk.
Bij textiel-pakken vind ik het al gouw een hobbezak worden, of het nu voor mannen of vrouwen is. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan