Vrouwen op de motor - Deel 2

1418208216117.jpg



dpsc_ladybikers-0921.jpg



17761f1169ff5127d98399eaa609f4e1--girl-motorcycle-motorcycle-leather.jpg



28347_399849448910_2021086_n.jpg



Harley-Breakout-Lady-Biker.jpg



Het kan er allemaal prachtig uitzien toch?

En dan heb je nog van die modellen die doen alsof:

awek2.jpg


Mooi, maar daar trappen we niet in.

En dit vind ik dan weer jammer:

66240pcn_pinkride12_0.jpg
 
_O-


Als vrouw kun je inderdaad iets meer met het uiterlijk spelen.. maar als je kijkt naar het gros van de foto's van 'bikerchicks' dan druipt de aandachtsgeilheid ervan af. Dat vind ik jammer..

Sowieso jammer dat er weinig vrouwelijkheid uitstraalt van de motorkleding. Had van mij wel iets meer gemogen. Voel me afentoe net een bouwvakker.

Form follows function or function follows form? ;)
 
Daar had Sasette het over:Dit ziet er dus uit als bouwvakker en dat hoeft niet bij deze vrouw.


Huh` lopen bouwvakkers er vandaag de dag zo bij ? O-)

Dacht dat het de verkeerde motor was waar ze op zat , dat daar alleen bouwvakkers op rijden . :X
 
Heb net even op google gekeken Han , ze lopen er zo bij vandaag de dag. _O-

full
 
Laatst bewerkt:
Sassette, ik ben toch benieuwd wat jou zo bouwvakker maakt op de motor :P

Ik voel me zo lomp, je kunt je benen niet eens elegant bewegen in zo'n pak. Als je alleen al kijkt naar zo'n pak.. die O-benen :/

leren-motorpak--200x300.jpg


Toevallig laatst op het terras (na uittrekken van de jask) nog gevraagd of ik diegene was die op die motor reed, want ze had iemand van twee keer mijn omvang verwacht.. nu had ik niet mijn leren pak aan maar een goretex, dus dat scheelt wel wat, maar toch.

Ik klaag niet hoor, ik kies er natuurlijk zelf voor.
 
Ik voel me zo lomp, je kunt je benen niet eens elegant bewegen in zo'n pak. Als je alleen al kijkt naar zo'n pak.. die O-benen :/

[afbeelding]

Toevallig laatst op het terras (na uittrekken van de jask) nog gevraagd of ik diegene was die op die motor reed, want ze had iemand van twee keer mijn omvang verwacht.. nu had ik niet mijn leren pak aan maar een goretex, dus dat scheelt wel wat, maar toch.

Ik klaag niet hoor, ik kies er natuurlijk zelf voor.
Je kunt je benen niet elegant bewegen..... in een motorpak moet je zeker net zo goed kunnen bewegen als in je blootje zo ongeveer dus dan vermoed ik dat je het verkeerde pak hebt :P
En daarbij vraag ik me toch wel af wat je bedoelt met elegant bewegen :o
 
Nope.. heb echt kippenkracht. Zelfs na al jullie tips kan ik mijn motor nog niet op de paddock krijgen _O-
dan ben je kennelijk ook zo ligt als een veertje?

je kan ook je lichaamsgewicht gebruiken om de motor op te bokken...
wie niet sterk is, moet slim zijn ;)

:]
Lonewulf
 
dan ben je kennelijk ook zo ligt als een veertje?

je kan ook je lichaamsgewicht gebruiken om de motor op te bokken...
wie niet sterk is, moet slim zijn ;)

:]
Lonewulf


als je t niet kan,gebruik een Abba stand ,kan een kind m nog mee opbokken,no problem :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan