Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

Weet je zeker dat je naar het achterlicht keek? :9
Ik vertrouw jullie niet meer :+

Terecht! :W :W


just-look-at-this-not-one-single-helmet-and-ittook-8278765.png
 
Gebruik deze link om deel te nemen aan mijn WhatsApp-groep: WhatsApp Group Invite.

Beste vtr strijders.
Er is een watsapp groep waarin veel mensen uit dit topic aanwezig zijn.
Altijd makkelijk voor snelle info mbt vanalles en nog wat.
Doe gezellig mee 👍.

Misschien is het iets om in de OP mee te nemen richardus. :)
 
Jeuj! Ben er ook weer! :t Bedankt voor het nieuwe topic, goeie naam voor het topic trouwens!! :+
Zat even terug te kijken en zie dat ik al sinds het eerste deeltje meedoe... sinds 2003 alweer 8-)

Alleen de mods van mijn 1999 blauwe Veter kloppen niet, die lijken wel erg op die van de Naked... Zou je dit kunnen aanpassen Richardus?
Dus bij deze;
Donker dubbelbubble kuipruitje, kleinere knippers, Hyperpro voor/achter, ophoogplaatje achter, Bos-titanium uitlaten, uitlaat-ophoog-plaatjes, hugger en undertray, ABM-remschijven voor, stalen remleidingen, zwarte remklauwen, rode velgstriping.
 
Laatst bewerkt:
Gebruik deze link om deel te nemen aan mijn WhatsApp-groep: WhatsApp Group Invite.

Beste vtr strijders.
Er is een watsapp groep waarin veel mensen uit dit topic aanwezig zijn.
Altijd makkelijk voor snelle info mbt vanalles en nog wat.
Doe gezellig mee 👍.

Misschien is het iets om in de OP mee te nemen richardus. :)

Basman,

Je link werkt niet, krijg de melding dat de link niet gekoppeld is aan een groep.
 
Gebruik deze link om deel te nemen aan mijn watsapp groep.

WhatsApp Group Invite

Deze zou moeten werken, en anders kijk ik morgen ff opnieuw
 
Laatst bewerkt:
Die onderste gaat naar je dashboard, dat "soort koptelefoon plugje"

Ik dacht in eerste instantie ook dat die het was maar op een onderdelen website word die onderste "thermo unit denso" genoemd en die bovenste "sensor, water temperature". Dus daardoor begon ik te twijfelen.

Ga de koso teller bestellen maandag.

Gister al wel de voorvelg en voorvork gewisseld. Viel me nog niet tegen voor een eerste keer. Nu nog de achterschokbreker en het achterwiel.
 
Laatst bewerkt:
- Whatsapp groep in OP opgenomen
- Ledenlijst een beetje opgeschoond, scheelt ook even in het eindeloos scrollen voor mij :)
- Mods van Leeke's VTR aangepast, zou nu kloppend moeten zijn
- Deel 13 toegevoegd aan de lijst

Zit even te kijken naar nieuwe olie+filter voor m'n fiets, hebben jullie nog aanbevelingen qua type? Las bij onze britse collega's dat de Storm geen volsyntheet mocht hebben volgens herr Honda?
 
Hoezo? Had je soms een knappe dame achterop _O- :?
Anders toch even wat uitleg.

Zou je een kort filmpje kunnen plaatsen van het knipperen met achterlicht aan.

Je mag niet meer raden! O-)

Ik zal zodra ik bij de stalling ben een filmpje maken van het achterlicht en delen op whatsapp! :)
 
Motul 5100 10w40 rijd ik mee. Prima spul denk ik.
Volgens mij is er ook motul 7100.
 
thnx richardus voor het aanpassen van mijn fiets

ik heb nu castrol power rs 10w40. of putoline gooi ik erin ook goed spul
 
Hier mensen ervaring met het rijden in Oostenrijk met open uitlaten? Zijn ze daar streng?
Mijn storm is nogal luid met harpoon dempers die beide vrijwel geen demperwol meer hebben :+
 
Hier mensen ervaring met het rijden in Oostenrijk met open uitlaten? Zijn ze daar streng?
Mijn storm is nogal luid met harpoon dempers die beide vrijwel geen demperwol meer hebben :+
Ik was er tijdens european bikeweek vorig jaar, toen geen controles gezien doordat er 100.000 extra motorrijders waren. Maar ik zou voorzichtig zijn en db killers regelen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan