Dutch Motorcycle Festival

Leuk initiatief maar ik ben niet zo van die festivals... ;)

En ik lees nergens over laagvliegen van motoren over de start/landingsbaan, beetje aktie zou wat meer leven in de brouwerij mbt motoren moeten brengen... :?

Als ik het niet vergeet dan kijk ik wel bij de ingang...misschien kom ik wheelieende collega's tegen... *O*
 
Laatst bewerkt:
En ik lees nergens over laagvliegen van motoren over de start/landingsbaan, beetje aktie zou wat meer leven in de brouwerij mbt motoren moeten brengen... :?
*

Van de site geplukt: "Die geweldige streep asfalt op Vliegveld Twenthe leent zich natuurlijk voor geweldige shows en spektakel. We verklappen nog niks, maar het belooft fantastisch te worden!"

Zal dus vast wel íets met een beetje actie zijn :)

20 minuten rijden vanaf hier dus ga zeker wel even kijken!
 
Jammer dat ik die dag net terug kom van vakantie, anders was ik zeker gegaan.
 
Aanwezig (met 6 anderen). Voor mij en ritje van 10 minuten, dus waarom niet :-) Als je lid bent van de ANWB kun je via hun kaartjes bestellen, scheelt 2 euro per kaartje.
 
Ben er vanmorgen al geweest.....taxibaan was leeg op een paar reklamezuilen na. En de startbaan...na toestemming vd luchtverkeerstoren ....tja ik ben iig niet opgestegen... :+

full
 
Laatst bewerkt:
Was er rond 1700 om even te kijken of er 'wat' publiek gekomen was...nou dat was een understatement!
Ik ben niet binnen geweest..tot aan de Indian stand, men vroeg ook 'smiddags nog 2 tientjes entree, evenement duurde tot 22.00u..
Als dit een terugkerend iets is ga ik volgend jaar de hele dag.

Cookies op tubantia.nl | tubantia.nl


Komend weekend een weekend lang een leger-evenement waar ik ook naar toe ga.

Www.armyshow.eu
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan