sisi bar

zwarte lola

Die hard MF'er
13 mei 2014
353
72
Heerlen
mijn vraag is waar komt de naam sisi vandaan van sisi bar ,ik heb in de digitale woordenboek gelezen dat de eigenlijke naam sister bar is ,dus waar komt de naam sisi of sister vandaan ?
 
Sisi is toch van de film
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sissy
Watje
Mietje

Geen lef om zonder achterop te zitten


Etc...
 
ik vind dat een moderator van deze site MF zich moet onthouden van dit soort commentaar,zegt eigenlijk al genoeg over moderator martell , het lijkt mij het beste dat deze topic gesloten wordt als de moderator dat wel fatsoenlijk kan doen dank u wel
 
ik vind dat een moderator van deze site MF zich moet onthouden van dit soort commentaar,zegt eigenlijk al genoeg over moderator martell , het lijkt mij het beste dat deze topic gesloten wordt als de moderator dat wel fatsoenlijk kan doen dank u wel


Mag die jongen ook een grapje maken ? niet zo serieus .. })


Of ben jij zo`n (zuur oud) mannetje dat alles serieus neemt ? .. :X

Beste film ooit
grumpie old man 1 en 2
O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er ook een motor bij met zo`n ding er op, voor de kids ..
anders liggen ze zo op straat . _O- _O-
Zal mij een worst zijn wat die MARTELL daar van vindt ... ;)
 
Laatst bewerkt:
t scheelt dan wel weer dat Martell t topic kan sluiten :t


Ik heb er ook een motor bij met zo`n ding er op, voor de kids ..
anders liggen ze zo op straat . _O- _O-
Zal mij een worst zijn wat die MARTELL daar van vindt ... ;)


[afbeelding]


Ziet er wel ges uit! :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat van Sisi is toch ook van die keizerin met Franz jozef, die moet ik elke kerst zien B|
 
Dit is een Sisi bar:
SiSiVrumona.jpg


En verder heeft de Moderator die de gevoelens van TS zo vreselijk gekrenkt heeft 100% gelijk, want dat is gewoon echt wat een Sissy bar is, een ruggensteuntje voor.. :

Sissy
Watje
Mietje

Geen lef om zonder achterop te zitten


Etc...

Is spreektaal / slang, niks beledigends aan.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga een sissybar maken op mijn motor. Handig voor passagier of om bagage mee te nemen.

full



Ps: Martell = top moderator. Altijd correct advies en hulp waar nodig met technische achtergrond.
 
Laatst bewerkt:
ik vind dat een moderator van deze site MF zich moet onthouden van dit soort commentaar,zegt eigenlijk al genoeg over moderator martell , het lijkt mij het beste dat deze topic gesloten wordt als de moderator dat wel fatsoenlijk kan doen dank u wel
Ik heb zelf ook een sissybar op.mijn eigenbouw Harley gezet.

Ik kan t verder ook niet helpen, ben niet de bedenker van dit onderdeel, ook niet van de naam.

Daarnaast sta ik er niet echt om bekend om commentaar voor me te houden.... O-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan