Z1000 Akra bochten + demper

kappah

Die hard MF'er
24 apr 2012
671
152
Overijssel
Mannen,

Hopelijk kan iemand mij hier op weg helpen. Ik rijd momenteel op een Z1000 uit 2012 met een compleet Akrapovic (4-2-1) systeem.

Deze dus: Akrapovic 4-2-1 Z1000

De set zat al gemonteerd onder de motor toen ik deze kocht. Nu ben ik niet geheel tevreden over het geluid, en zou ik graag eens een andere demper willen proberen. Echter is mij niet duidelijk welke dempers ik kan monteren op de bochtenset van Akrapovic.

De uitgang van de 4-2-1 bochtenset heb ik opgemeten is komt op 52,5mm. Het lijkt echter bijna onmogelijk om naar dempers te zoeken op basis van hun diameter. Iedere website/webshop vraagt om je model motor en geeft daarvoor de beschikbare mogelijkheden. Naast het feit dat ik niet weet of de diameter daarvan klopt, zijn het ook nog eens 2 dempers (standaard heeft Z1000 2 dempers). Ik heb er maar 1 nodig.

Mijn vraag is eigenlijk hoe ik kan zoeken naar dempers die passen (of pas kan maken door koppelstuk oid)?

Thanks! :t
 
Ik weet niet waar je woont, maar als je even naar Pajic rijdt in Genderen, dan kan je ze gewoon (vrijwel allemaal) uitproberen ;)

ben daar geweest voor de Z1000 van neeflief (om de cat eronderuit te zagen) echt werkelijk briljant wat die mannen daar doen :}
 
Ik weet niet waar je woont, maar als je even naar Pajic rijdt in Genderen, dan kan je ze gewoon (vrijwel allemaal) uitproberen ;)

ben daar geweest voor de Z1000 van neeflief (om de cat eronderuit te zagen) echt werkelijk briljant wat die mannen daar doen :}

doe maar gendringen, anders kom je ergens in brabant uit ;)

Mile, er is geen betere ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan