Motor-Forum

Select Forum

MF Journalist: Test de TomTom Rider 450!

Reg. datum:
23 jun. 2011
quote:
El Pollo Diablo schreef op 17 augustus 2017 @ 08:18:

[...]

[afbeelding]

:P Gevolg: Touchscreen volledig overleden. Is nu onder coulance gerepareerd door TomTom en verwacht hem één deze dagen terug. Google eens op "tomtom rider condensation".. ;)

Dit heb ik ook gehad op mijn rider. Hele vocht vlek middenin het scherm. Heb van tomtom een nieuwe gekregen zonder enig probleem.
Yamaha FZS 600 Fazer

Reg. datum:
02 okt. 2002
jammer, dat deze test niet tot uitvoering komt. Durft Tomtom het niet aan, met deze Garmin fanboys?
Tracer 900 / XT600e / BMW r60 -- Trips: shortway Black sea / Dolomiti / Bolivia - ruta del Che / India Enfield

CX500, GL500, GL1000, etc

Reg. datum:
06 aug. 2001
Ik heb inmiddels de MyRoute navigatie app aangeschaft voor mijn iPhone. Daarnaast heeft mijn vrouw de TomTom 40. Ik had het leuk gevonden om de Rider 450 te testen, maar zo niet ook prima. Had het wel netjes gevonden als er nog iets gemeld zou worden over waarom we zo lang niets horen of wat de reden is dat de test niet door gaat.

Honda VFR1200XD

Reg. datum:
03 nov. 2005
Is hier eigenlijk wat mee gebeurd :? :?
Erbij: Topkoffer (H&BXplorer 45L), Ori. Zijkoffers, Garmin 550, Middenbok, Akra Titanium, LED Mistlampen, Toerwindscherm, Kuipbeugel, Handvatverwarming, Windgeleiderset, Fenda Extenda, Pyramid Hugger, Hyperpro progressieve veer voor / 461 shock achter

Reg. datum:
30 sep. 2009
Nog steeds niemand wat gehoord?
Echt slecht onze tomtom uit 2013 deed rare dingen onderweg en met de recenties vam vocht probleem nieuwe Tom Tom .
Overweeg ik toch voor garmin te gaan na 7 jaar Tom Tom....

Ps
Myrouteapp gold heb ik ook lifetime.
Maar de app navigatie weet ik nog niet eerst afwachten...
Scheurneusje wijzigde dit bericht op zondag 08 oktober 2017 18:24 (20%)
landen met motor geweest, duitsland,belgie,luxemburg,zwitserland,liechtenstein,frankrijk,oostenrijk,zwitserland,italie,slovenie,tjechie..

gsx650f

Reg. datum:
16 mei. 2010
Na een behoorlijk regenachtige rit heb ik nu ook een vocht probleem. Veel druppels in het scherm en de bediening werkt niet meer. Helaas is de garantie net verlopen, dus worden er kosten in rekening gebracht voor de reparatie.
I'm not crazy, my mother had me tested!

CX500, GL500, GL1000, etc

Reg. datum:
06 aug. 2001
quote:
Eric1977 schreef op 08 oktober 2017 @ 20:06:
Na een behoorlijk regenachtige rit heb ik nu ook een vocht probleem. Veel druppels in het scherm en de bediening werkt niet meer. Helaas is de garantie net verlopen, dus worden er kosten in rekening gebracht voor de reparatie.

Ik zou het toch even bij TomTom proberen. Mag niet gebeuren, ook niet na afloop van de garantie, zie https://www.consumentenbo...ie-buiten-garantietermijn

gsx650f

Reg. datum:
16 mei. 2010
quote:
CoenoX schreef op 08 oktober 2017 @ 23:29:

[...]

Ik zou het toch even bij TomTom proberen. Mag niet gebeuren, ook niet na afloop van de garantie, zie https://www.consumentenbo...e-buoiten-garantietermijn

Dat ga ik zeker doen, vooral omdat het probleem bekend moet zijn bij TomTom. Helaas is TomTom tot nu toe lastig bereikbaar (je moet zelfs inloggen om te reageren op een antwoord) en blijft het bij vrij standaard reacties. Wordt vervolgd!

Nu met 2 cilinders!

Reg. datum:
11 jul. 2001
Nog steeds geen nieuws? Iemand van de crew die misschien een keer zin heeft om te reageren?
Startersmotor.nl - 11kW-35kW | Motorverzekering | MotoZoekers.nl | YouTube

MF Redactie

Reg. datum:
14 jul. 2007
quote:
Eric1977 schreef op 08 oktober 2017 @ 20:06:

Ook mijne ging kapot door vocht, buiten de garantie. Is echter wel onder garantie opgelost (nieuw toestel).
Z1000SX '14 | Full Akrapovic | K&N | Woolich ECU | Puig double bubble | Hyperpro | SW-Motech crashpads & een Thundercatje

gsx650f

Reg. datum:
16 mei. 2010
quote:
El Pollo Diablo schreef op 12 oktober 2017 @ 09:41:

[...]

Ook mijne ging kapot door vocht, buiten de garantie. Is echter wel onder garantie opgelost (nieuw toestel).

Kijk, dat is dan weer netjes! Ik stuur die van mij deze week op naar TomTom, ben benieuwd naar de oplossing.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.