ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Iemand interesse in een nieuwe gipro gear indicator voor de 2004-2005 zx10? Is plug en play in de diagnosestekker te pluggen en werkt meteen. Zit 2 weken gemonteerd maar gaat weg wegens aanschaf gearindicator met TRE.


Hey welk merk heb je besteld :9~ :9~ en waar 8-) 8-)
 
Dat is snel!
Maar niet verwonderlijk.

Succes met je zoektocht. *D

Tja 8-) mijn dealer wilde hem wel inkopen , de hoofdprijs hoefde ik niet, en krijg je dan ook niet .
Als ik dan wat in me hoofd heb moet het er meestal ook snel komen :Y en om lang met een supersport op MP te leuren zie ik ook niet echt zitten .
De supersport markt is dood .
Dus vandaar dat hij snel weg was .
Ga as zaterdag naar een zx10R 2016 kijken .
 
Beste kawa rijders, kort vraagje.

Welke ZX10 r is groot en zit ruim en vallen de modellen 2016-2017 ook zo klein uit als de meeste SP ?
 
Volgens mij zitten de recente modellen redelijk ruim. *D
Hij was uit op een Aprilia RSV4.. dan is de Kawa vast groot. :+

Het hangt ook af van je fysieke gesteldheid.
De 2004 vond ik met 1.82 ook lekker zitten, zelfs in één dag via Zwitserse bergpassen vanuit de Dolomieten naar huis gereden.
Om 7.00 in de ochtend vertrokken, om 1 uur in de avond was ik thuis en totaal niet moe. :9
 
Laatst bewerkt:
Weet je wat het is, bekijk de meeste WSBK en MotoGP rijders deze mannen zijn over het algemeen tussen de 1.70 en 1.80cm en dat is de ideale maat voor de meeste motoren. Voor de rest is het aanpassen vooral op supersport's. ;)
 
Weet je wat het is, bekijk de meeste WSBK en MotoGP rijders deze mannen zijn over het algemeen tussen de 1.70 en 1.80cm en dat is de ideale maat voor de meeste motoren. Voor de rest is het aanpassen vooral op supersport's. ;)

Ik weet het heb nog twee SS en beide hebben een verschillende zit pos.

Wil een nieuwe circuitracer kopen mits die mij goed past anders gaat dat niet door?

Wat ik van de ZX10R weet is dat kawa wel de meest grootste SS is vandaar de vraag.
 
Ik weet het heb nog twee SS en beide hebben een verschillende zit pos.

Wil een nieuwe circuitracer kopen mits die mij goed past anders gaat dat niet door?

Wat ik van de ZX10R weet is dat kawa wel de meest grootste SS is vandaar de vraag.
Als je ooit in de buurt van Almelo bent mag je proef komen zitten op een 2004 ;)
 
Willem, S1000RR toont misschien klein maar is voor langere pers zeer geschikt, van de ZX10R denk ik dat de 3th gen (2008-2010) wel een redelijk grote fiets is


Hoi Ruud, een maat van mij 1.98 is instructeur bij de race academy en zweert ook bij de S1000RR . Zijn GSXR1000 bj 2010 meen ik is ook niet de kleinste maar de beemer zat beter.

Zal de S1000RR zeker heel goed bekijken een collega racer rijdt er ook mee b.j 2017

Dus je vorige S1000RR zit ruimer als je huidige ZX10R ?
 
Laatst bewerkt:
Hoi Ruud, een maat van mij 1.98 is instructeur bij de race academy en zweert ook bij de S1000RR . Zijn GSXR1000 bj 2010 meen ik is ook niet de kleinste maar de beemer zat beter.

Zal de S1000RR zeker heel goed bekijken een collega racer rijdt er ook mee b.j 2017

Dus je vorige S1000RR zit ruimer als je huidige ZX10R ?

S1000RR is comfortabeler, al kan ik er niet echt goed over oordelen omdat ik op de ZX10R het superbike stuur heb zitten, zag een tijdje terug hier een setje LSL verhoogde clip-ons in de verkoop staan,misschien is dat wel wat voor mijn 10
full
 
Afgelopen zondag wezen kartbiken in België. Wow! Dat moet iedereen een keer gaan doen :y

Korte impressie. Ik heb m’n oude witte helm op

 
Terug
Bovenaan Onderaan