ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Vandaag ben ik eigenaar geworden van een zx10R bj 2016 generatie 🖐 5
In die prachtige groen /zwarte uitvoering
Blijf heel de nacht in me verwarmde garage kijken met een pilsje in de hand denk .
Wat ben ik blij *O* .
 
Dit is 'm 8-)
Dik ding man! :9~ :}

full


full
 
Dank je wel Lukas en Hans .
Ja ik ben er erg blij mee , over die wielen gesproken kwa model zijn ze wel mooier als orgineel , maar de kleur vind ik echt niet mooi .
Ik moet betreft wielen nog wel een deal sluiten met de jongen waarvan ik hem gekocht heb .Mochten we er uit komen zal ik ze zeker gewoon zwart spuiten .

verder heb ik gisteren een klein stukje gereden , maar het is weer een heel verschil met de vorige zx10r , wat een powerrrrr :t
Er zit ook een autoblip op , dat ook :} :}
Verder zitten er al best veel assesoires op , die ik al niet meer hoef aan te schaffen *O*
 
Dank je wel Lukas en Hans .
Ja ik ben er erg blij mee , over die wielen gesproken kwa model zijn ze wel mooier als orgineel , maar de kleur vind ik echt niet mooi .
Ik moet betreft wielen nog wel een deal sluiten met de jongen waarvan ik hem gekocht heb .Mochten we er uit komen zal ik ze zeker gewoon zwart spuiten .

verder heb ik gisteren een klein stukje gereden , maar het is weer een heel verschil met de vorige zx10r , wat een powerrrrr :t
Er zit ook een autoblip op , dat ook :} :}
Verder zitten er al best veel assesoires op , die ik al niet meer hoef aan te schaffen *O*
Echt een mooie bike man hoeveel k staat erop?
 
Heel erg gaaf ding!
Alleen de kleur van de wielen inderdaad.
Misschien zwart, of wit. *D

Alleen zou ik ze er wel bij proberen te onderhandelen. :t
 
Thanks 👍 5000 km , maart 2016
Nog 2 weken in de fabrieksgarantie , ga deze week ff bij MC Rijen langs voor die recal .
De jouwe is daar ook al geweest istnie?
 
Heel erg gaaf ding!
Alleen de kleur van de wielen inderdaad.
Misschien zwart, of wit. *D

Alleen zou ik ze er wel bij proberen te onderhandelen. :t

Ja bel hem deze week nog wel ff op ( goede gast trouwens ).
Wit gaat hem niet worden bij dit model denk .
Zwart zal met deze wielen wel 8-) *D staan denk .
Zal ik nog wel ff een goede spuiter moeten aankijken denk :Y
 
Thanks 👍 5000 km , maart 2016
Nog 2 weken in de fabrieksgarantie , ga deze week ff bij MC Rijen langs voor die recal .
De jouwe is daar ook al geweest istnie?
Hij staat daar nog steeds de kits zijn nog niet leverbaar, ik kom 30 maart terug van vakantie dan ga ik eens bellen, mocht het zo zijn dat het nog even duurt met de levering dan haal ik hem op wil wel mee rijden met de brabant rit van de zxr club !
 
Ik vind die goudkleurige wielen juist wel staan bij dat zwart en groen.. Als ze donker maakt gaat t zwart overheersen denk ik. (vind zowiezo dat een kawa groen moet zijn maar dat terzijde ;-) )

Dik ding hoor!

Grtz,fRank
 
Thanks gaste .
Betreft goud kleur .
Ieder zijn ding natuurlijk , maar gouden wielen in een zx10R vind ik afschuwelijke ,alles wat goud blinkt trouwens, ik kan daar nu wel ff doorheen kijken , want dat blijft niet zo .
 
Terug
Bovenaan Onderaan