ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Hallo allemaal,

Iemand hier in het bezit van een Gen1 zx10r en die de, in mijn ogen, lelijke gouden afdekkapjes van het motorblok heeft gespoten?

Wil heel graag de afdekkapjes zwart spuiten, alleen geen idee of dat mooi gaat worden als ik het zelf doe. Geen hoogglans, mooi mat zwart. Geeft de motor ook een wat modernere look.

Hoor graag of er ervaringen zijn!
 
Ik heb ze nog niet gevonden voor de 04/05.. Als ze er wel zijn hoor ik het graag :+

RG-Racing heeft wel covers voor de 04/05, maar die zijn (denk ik) niet mat zwart.
 
Bedankt! Klopt heb die covers ook gezien, alleen bedekken die niet alles. Daarbij is spuiten ook stuk goedkoper ;-)
Een weekje niet roken of een paar tankbeurten overslaan. :+

Ik zie ze ff niet staan, maar heb ze voor een RSV4 en S1000R gewoon bij Aliexpress gekocht.
Misschien mag het niet meer. _O-
 
Hallo allemaal,

Iemand hier in het bezit van een Gen1 zx10r en die de, in mijn ogen, lelijke gouden afdekkapjes van het motorblok heeft gespoten?

Wil heel graag de afdekkapjes zwart spuiten, alleen geen idee of dat mooi gaat worden als ik het zelf doe. Geen hoogglans, mooi mat zwart. Geeft de motor ook een wat modernere look.

Hoor graag of er ervaringen zijn!

De vorige eigenaar had ze bij mij ook zwart gespoten, mat zwart.
Zag er best netjes uit je zag het niet eens, althans ik niet ;)
 
Iemand hier ervaring met stahlbus remontluchtingsnippels? Wil ze ms aanschaffen maar ben benieuwd hoe degelijk het is
 
Dat is die Zx10 die Ritzen heeft geflashed met Woolich racing software, autoblipper doet het ook nu toch? Mooie fiets! En super afgesteld!
Mijn 2017 ga ik ook flashen met Woolich, maar eerst die versnellingen laten doen nog, en naar de eerste beurt toe. Staat nu 460km op! Kan niet wachten op beter weer!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan