ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Dat is die Zx10 die Ritzen heeft geflashed met Woolich racing software, autoblipper doet het ook nu toch? Mooie fiets! En super afgesteld!
Mijn 2017 ga ik ook flashen met Woolich, maar eerst die versnellingen laten doen nog, en naar de eerste beurt toe. Staat nu 460km op! Kan niet wachten op beter weer!!!

Jij bedoelt de mijne denk , 👍. Ik heb de rekening van ritsen hier liggen , daar is echt veel aan gebeurt idd , en heeft veel gekost ook
Ben op het moment veul aan het werk , maar die km die ik gereden heb werkte die autoblipper prima .
Echt een beer van een zx10R ist *D
 
Dat is die Zx10 die Ritzen heeft geflashed met Woolich racing software, autoblipper doet het ook nu toch? Mooie fiets! En super afgesteld!
Mijn 2017 ga ik ook flashen met Woolich, maar eerst die versnellingen laten doen nog, en naar de eerste beurt toe. Staat nu 460km op! Kan niet wachten op beter weer!!!
Waarom geen rapidbike erin?
 
Jij bedoelt de mijne denk , 👍. Ik heb de rekening van ritsen hier liggen , daar is echt veel aan gebeurt idd , en heeft veel gekost ook
Ben op het moment veul aan het werk , maar die km die ik gereden heb werkte die autoblipper prima .
Echt een beer van een zx10R ist *D
Voor die rekening koop ik vast een leuke tweedehands motor erbij. _O-
Maar jij hoefde het niet te betalen, en werk van Ritzen klinkt altijd goed. :}
Autoblipper staat nog op mijn droomlijstje. :9

Reed je nog vaak met de oude groene reus?
 
Laatst bewerkt:
Klopt! Je kan veel meer instellen, en er wordt door Woolich vaak dingen toegevoegd. Autoblipper is gewoon een vinkje aanzetten en klaar, ook mapsharing is handig, als iemand een mooie map heeft, kan je die testen! Daarom ga ik voor Woolich racing, zoiezo raar dat kawi niet de autoblipper standaard heeft op de 10r, de RR heeft het wel volgens mij.
 
Voor die rekening koop ik vast een leuke tweedehands motor erbij. _O-
Maar jij hoefde het niet te betalen, en werk van Ritzen klinkt altijd goed. :}
Autoblipper staat nog op mijn droomlijstje. :9

Reed je nog vaak met de oude groene reus?

Met de oude groene reus bike heb ik 36000 km veul plezier op gehad .
Daar is niks mis mee :]
Met de nieuwe (ste) groene reus kan ik weer lange tijd furt :]
 
full


hier mn 2017 zx10r, met 460km op de teller lol
 
thnx flycutter41, moet nog wel wat aan gedaan worden hoor, zoals cat delete, en op naar de eerste beurt, ze zit nog in het inrij traject, dus niet te hoog in zn toeren, al zijn daar de meningen over verdeeld lol!!! daarna koop ik de woolich set, en flash ik hem! meteen de autoblipper aan zetten! en wat maps van anderen proberen!
 
Even een kleine opiniepeiling / raadgevend referendum ;) voor wat betreft de velgen van Chris.
(Ja ik weet, het is niet de mooiste photoshop ever, maar even voor het idee)

IMG_1766_zpsylg4f7cu.jpg


- Goud (laten)
- Antraciet
- Zwart met groene rimstriping)
- Wit
- Groen
- Zwart
- Rood

(Ik persoonlijk, ga toch voor zwart met een of andere vette groene rimstriping)

Kom maar door!
 
Even een kleine opiniepeiling / raadgevend referendum ;) voor wat betreft de velgen van Chris.
(Ja ik weet, het is niet de mooiste photoshop ever, maar even voor het idee)

[afbeelding]

- Goud (laten)
- Antraciet
- Zwart met groene rimstriping)
- Wit
- Groen
- Zwart
- Rood

(Ik persoonlijk, ga toch voor zwart met een of andere vette groene rimstriping)

Kom maar door!
Ik ben het persoonlijk met je eens ;)
 
Even een kleine opiniepeiling / raadgevend referendum ;) voor wat betreft de velgen van Chris.
(Ja ik weet, het is niet de mooiste photoshop ever, maar even voor het idee)

[afbeelding]

- Goud (laten)
- Antraciet
- Zwart met groene rimstriping)
- Wit
- Groen
- Zwart
- Rood

(Ik persoonlijk, ga toch voor zwart met een of andere vette groene rimstriping)

Kom maar door!

Groene velgen, ben ik normaal niet zo van maar staat erg mooi in deze combinatie. En dan een zwarte/carbon voor spatbord maakt het helemaal af denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan