ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Mooi spul hier 8-) en zal ook ff moeten kijken voor die pasta dan, lees ook wel verschillende dingen over monteren van aftermarket uitlaatsystemen.
Soms met soms zonder dichtingen wil nu niet te gierig doen maar als ik er 4 nieuwe bestel en blijkt dat ik ze niet nodig heb is het ook maar kut B|
 
Mooi spul hier 8-) en zal ook ff moeten kijken voor die pasta dan, lees ook wel verschillende dingen over monteren van aftermarket uitlaatsystemen.
Soms met soms zonder dichtingen wil nu niet te gierig doen maar als ik er 4 nieuwe bestel en blijkt dat ik ze niet nodig heb is het ook maar kut B|

Dat is niet gierig, dat is idd gewoon zonde van het materiaal en het geld. Jezelf goed laten informeren :Y
 
full


Vandaag lekker gereden!
Op de snelweg toch wel erg veel wind lol!
En om nou achter die puig ruit te duiken, is ook weer zoiets Haha!!
 
Hahahah nee, maar het waaide hier erg hard, vooral van de zijkant was soms tricky lol!
Vooral als je tussen alle auto’s zigzagde Hihi!
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand wat hier achter zit?
Na terug te zijn gereden vanuit Drachten en gister een leuke toch te hebben gemaakt ging Ik mijn motor wassen en zag een beetje een zweet plekje van olie.
Toen keek ik wat beter en zag ik andere bouten gemonteerd en een klein scheurtje in het kapje erboven.
Zit hier de start motor?
jGTQ9r.jpg
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand wat hier achter zit?
Na terug te zijn gereden vanuit Drachten en gister een leuke toch te hebben gemaakt ging Ik mijn motor wassen en zag een beetje een zweet plekje van olie.
Toen keek ik wat beter en zag ik andere bouten gemonteerd en een klein scheurtje in het kapje erboven.
Zit hier de start motor?
[afbeelding]

Heb je geen duidelijkere foto?
op deze foto lijkt het of er wat schade aan de deksel zit
 
[afbeelding]

Vandaag lekker gereden!
Op de snelweg toch wel erg veel wind lol!
En om nou achter die puig ruit te duiken, is ook weer zoiets Haha!!

Hele mooie fiets :9~ Is dat een Sena 30k? Bevalt ie? Ik heb nu de 20 maar twijfel een beetje. Heb een nieuwe helm gekocht en de 20 overgezet maar per ongeluk een speaker kabeltje tussen de sluiting gehad en nu kraakt ie. Nieuwe speakers kopen of maar gelijk een nieuwe Sena..

Even showen hoor :$
29737187_211275822967841_2366702614193635328_n.jpg


En waarschijnlijk de laatste foto die ik ga posten met standaard uitlaat. Woensdag gaat het gebeuren 8-)
30077242_175718606412961_5946359960496504832_n.jpg
 
Motor vorig jaar gekocht en inmiddels 6500km mee gereden. Van het weekend maar even flink aan de klus geweest. Bougies, olie en filter vervangen.
full


Was het nodig denk je? :+
full
 
Laatst bewerkt:
Motor vorig jaar gekocht en inmiddels 6500km mee gereden. Van het weekend maar even flink aan de klus geweest. Bougies, olie en filter vervangen.
[afbeelding]

Was het nodig denk je? :+
[afbeelding]
Heb je Chinese vrouwenhandjes? :+ (Bougies eruit halen) ;)

Olie is zo simpel om te doen, dat doe ik iedere 3K. :$

( En direct bij aanschaf, en als het snel zwart is na 1.000 km nog eens i.v.m. vaak onbekende onderhouds'histerie')
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen vrijdag stukje gaan rijden met vrienden. Na een klein half uurtje begon íe een beetje anders te lopen en vervolgens viel m'n dash uit :o
Accu is nog prima, dus ws dynamo of spanningsregelaar. 1,5 uur gewacht op de ANWB, doorgemeten en laadde idd niet bij. Als alternatief voor slepen (weer een uur wachten) heeft íe beste man m'n polen verlengd en aangesloten op een nieuwe accu. Die in een rugzak gedaan en zo ben ik met extra accu op m'n rug naar huis gereden met hem achter me aan hahaha.

Zaterdag kon ik dus wel naar de garage waar ik toch al een afspraak had voor nieuwe ketting en tandwielen. Onderzocht en het blijkt m'n spanningsregelaar te zijn :o Waarvan ik dacht: Oh gelukkig niet m'n dynamo", maar dat scheelt dus maar een paar tientjes. Duur geintje gvd :X
 
Heb je Chinese vrouwenhandjes? :+ (Bougies eruit halen) ;)

Olie is zo simpel om te doen, dat doe ik iedere 3K. :$

( En direct bij aanschaf, en als het snel zwart is na 1.000 km nog eens i.v.m. vaak onbekende onderhouds'histerie')


Net geen formaat chinese vrouwenhandjes :+ . Maar het juiste gereedschap maakt de boel wel een stuk gemakkelijker.
Had dit onderhoud nog nooit gedaan maar nu ik weet hoe makkelijk het is ga ik dat wel wat vaker doorvoeren.
 
Zaterdag kon ik dus wel naar de garage waar ik toch al een afspraak had voor nieuwe ketting en tandwielen. Onderzocht en het blijkt m'n spanningsregelaar te zijn :o Waarvan ik dacht: Oh gelukkig niet m'n dynamo", maar dat scheelt dus maar een paar tientjes. Duur geintje gvd :X
Voor de spanningsregelaar is een terugroepactie geweest.. niet gehad. :? Nog de originele. :?

Met die accu achterop.. hilarisch _O- niemand pics gemaakt. :?
Net geen formaat chinese vrouwenhandjes :+ . Maar het juiste gereedschap maakt de boel wel een stuk gemakkelijker.
Had dit onderhoud nog nooit gedaan maar nu ik weet hoe makkelijk het is ga ik dat wel wat vaker doorvoeren.
:9~ :t
 
Laatst bewerkt:
Voor de spanningsregelaar is een terugroepactie geweest.. niet gehad. :? Nog de originele. :?

Met die accu achterop.. hilarisch _O- niemand pics gemaakt. :?:9~ :t
Ja klopt. Wel terugroep actie gehad en uitgevoerd, maar dat is alweer 9 jaar geleden (jeetje, wat wordt íe al groot ;) ).
Nee helaas geen foto's van, maar m'n maten vonden het wel een hilarisch gezicht :Y
 
Hele mooie fiets :9~ Is dat een Sena 30k? Bevalt ie? Ik heb nu de 20 maar twijfel een beetje. Heb een nieuwe helm gekocht en de 20 overgezet maar per ongeluk een speaker kabeltje tussen de sluiting gehad en nu kraakt ie. Nieuwe speakers kopen of maar gelijk een nieuwe Sena..

Even showen hoor :$
[afbeelding]

En waarschijnlijk de laatste foto die ik ga posten met standaard uitlaat. Woensdag gaat het gebeuren 8-)
[afbeelding]


Ja klopt Senna 30K!
Ja wel tevreden mee, maar als je de 20 hebt, zie ik buiten de mesh optie geen upgrade.
Zou die 20 houden, en het geld aan iets anders spenderen lol!!
 
Dag mensen! De een vraagje! Vandaag een dagje op Assen rijden en nu gaat de motor steeds haperen in de 4e versnelling..

De rest van de versnellingen is er niks aan de hand.

Iemand enig idee wat t zou kunnen zijn?

Kan wel janken 😑
 
Dag mensen! De een vraagje! Vandaag een dagje op Assen rijden en nu gaat de motor steeds haperen in de 4e versnelling..

De rest van de versnellingen is er niks aan de hand.

Iemand enig idee wat t zou kunnen zijn?

Kan wel janken 😑

als in valt uit de versnelling ofzo?

Schakelvork, schakelwals of tandwiel(en) :)
 
Dag mensen! De een vraagje! Vandaag een dagje op Assen rijden en nu gaat de motor steeds haperen in de 4e versnelling..

De rest van de versnellingen is er niks aan de hand.

Iemand enig idee wat t zou kunnen zijn?

Kan wel janken 😑
Heb je een quickshifter? Dat had ik ooit nl.
Oplossing was schakelpook minder gevoelig zetten.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat hij met haperen bedoelt alsof de brandstof op is, of alsof de ontsteking hapert.. Zo'n soort haper. Toch Jeulle?
 
Terug
Bovenaan Onderaan