Overstapper naar 2 wielen

McKaamos

Rookie
29 jul 2017
12
0
Hoi allemaal,

Al lang geleden, in m'n beroepsonderwijs periode. hing ik al een beetje rond met wat motorrijdende bekenden/vrienden/klasgenoten (destijds nog 25kw rijders). Toen kriebelde het al een beetje om motor te gaan rijden, maar het is er nooit van gekomen.
Ook m'n B-rijbewijs heeft vrij lang op zich laten wachten, maar die heb ik uiteindelijk toch als eerste gehaald omdat het praktischer was en ik auto's ook leuk vindt. :)

Inmiddels ben ik begonnen aan m'n A-rijbewijs. Theorie heb ik op zak en m'n AVB lessenpakket ben ik al over de helft doorheen. :)

Voordat ik ging lessen heb ik meteen maar een compleet pak aangeschaft. Had weinig zin om in een leenpak van de rijschool te gaan zitten zweten :P
Even een plaatje erbij van m'n eerste rijles. Maat van me kwam even foto's knippen en filmen, voor t geval ik finaal op m'n bek zou gaan :+
full.png


Ondertussen kwam ik ook nog een dealtje tegen die ik niet kon laten glippen, dus inmiddels staat er ook al een motor ergens in een schuurtje op me te wachten.
full.jpg

Een Honda CBR 600F (F3) uit 1997 met 11dkm op de klok, nagenoeg schadevrij en fabrieksorigineel en volgens de vorige eigenaar goed onderhouden.
Een maat van me (die als t goed is ook hier rond hangt) heeft 'm naar huis gereden, dus er zit ook al een testritje op van krap 100km, en dat bleek allemaal prima te gaan.

Enige wat nu nog mist, is dat roze pasje...
 
Terug
Bovenaan Onderaan