Niet helemaal nieuw hier

Rub3n

Rookie
30 jul 2017
1
0
Vorden
Goeieavond!

Niet helemaal nieuw meer maar ik kon mijn login gegevens/e-mailadres van 10 jaar terug niet meer terug vinden O-)
Maar ik ben Ruben en na een tijd van veel te weinig rijden me hier maar weer aangemeld.

Mijn motor historie is niet zo lang:
begonnen op een aprilia rs250, mijn grootste miskoop ooit, 2 vastlopers in een half jaar tijd.
Vervolgens overgestapt op de Yamaha R6 wat zeker de beste aankoop was maar door te weinig tijd (kinderen, werk etc) in 8 jaar maar lieftst 6000km gereden.
Vervolgens kom je dan tot de conclusie dat hij beter naar een nieuw baasje kan en was hij via via ook heel rap verkocht.

En toen de motor net een paar maand weg was kreeg ik een andere baan waar de afstand zeer geschikt is voor een woon-werk motor (40km enkele reis). Daarnaast is het andere vervoersmiddel op 4 wielen niet zo zuinig en het nog wel een druk traject is maar eens aan het kijken voor een leuke sport/toer motor.

Voorlopig denk ik wel weer bij Yamaha terecht te komen, fz6 of iets dergelijks, dus daar gaan we hier maar verder over lezen en zoeken :]
 
Welkom.
Wat is je oude emailadres? Dan zal ik je oude account herstellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan