Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze hoge buldert bij mij dus stukken minder dan zo'n laag ruitje.
Ik heb 4 verschillende hoogtes ruitjes zelf gemaakt en uitgeprobeerd, maar uiteindelijk toch deze maar terug gezet. Misschien ligt het ook aan de eigen lengte/zithouding/stuur.
Ik heb overigens wel ook verleng-vleugeltjes onder de kuip hangen, dat scheelt ook iets.

Ze maken ook 'spoiler'-ruiten voor deze kuipjes, dat schijnt ook goed te werken.
Maar zelf niet getest (vind ze niet mooi).
Spolier-windshield-smoke-batwing-fairing-300x300.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze hoge buldert bij mij dus stukken minder dan zo'n laag ruitje.
Ik heb 4 verschillende hoogtes ruitjes zelf gemaakt en uitgeprobeerd, maar uiteindelijk toch deze maar terug gezet. Misschien ligt het ook aan de eigen lengte/zithouding/stuur.
Ik heb overigens wel ook verleng-vleugeltjes onder de kuip hangen, dat scheelt ook iets.

Ze maken ook 'spoiler'-ruiten voor deze kuipjes, dat schijnt ook goed te werken.
Maar zelf niet getest (vind ze niet mooi).
[afbeelding]


Ik zit toch te denken aan zo`n gespoilerd ruitje , want ik wil er niet constant doorloeren moeten ..
en anders doe ik wel komkommers in de oren .. :P
 
Ik heb ook motoren gehad met een grotere ruit , het eerste wat ik deed was er het wipzaagje inzetten , ik kan gerust tot 90 km/h met mijn flip flop shark helm open rijden , en ja , als je er moet doorkijken is het te hoog ...
 
Laatst bewerkt:
Was even vergeten dat hier alleen maar plaatjes van een ander z`n shit geplaatst werd .. _O-

Dus hierbij ...


full
 
Hoor graag hoe het bevalt. Maar ik kijk ook alleen maar over de ruit hoor!


Is het zelfde formaat als je er nu ophebt ...
full

Dus wordt dit` als ie er op komt tenminste . Heb net weer 5 uren maaien op het erf er opzitten .. B|
soms zou je op een flat gaan hokken ... _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan