Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan ben ik misschien langer, of zit ik rechter op ofzo :? Ik kijk er overheen..

Ik hoop voor jou dat je niet groter bent , want dan is het net of je op een kreidler rijdt ...

Je hoort mij ook niet zeggen dat ik er straks niet overheen kan kijken , maar dat ik er beslist niet constant doorheen wil moeten loeren . })

Heb de hoogte van m`n tourscherm opgemeten op de motor , deze is nu met de batwing en nieuwe ruit dezelfde hoogte . Dus komt goed ...
 
Laatst bewerkt:

Maar ik begrijp dat jij altijd op naked bike`s rijdt` ook op je (verre) tochten met zijspan ..
kan ook goed als je je snelheid er maar een beetje op aanpast ..

Heb er ook naked motoren bij en dat bevalt ook prima tot 130 kmpu zonder scherm .
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop voor jou dat je niet groter bent , want dan is het net of je op een kreidler rijdt ...

Je hoort mij ook niet zeggen dat ik er straks niet overheen kan kijken , maar dat ik er beslist niet constant doorheen wil moeten loeren . })

Heb de hoogte van m`n tourscherm opgemeten op de motor , deze is nu met de batwing en nieuwe ruit dezelfde hoogte . Dus komt goed ...
Kreidler heb ik ook :P
Ben niet zo'n reus ;)
 
Maar ik begrijp dat jij altijd op naked bike`s rijdt` ook op je (verre) tochten met zijspan ..
kan ook goed als je je snelheid er maar een beetje op aanpast ..

Heb er ook naked motoren bij en dat bevalt ook prima tot 130 kmpu zonder scherm .

Het zijn maar glapjes. :-) Iedereen moet maar lekker doen waar ie zin in heeft maar wat blijft staan.
full
 
Net de motorolie (en -filter), en primary olie gewisseld. De aftapplug van de primary was aardig goor, met wat dikke drap bovenop (bij de magneet dus). Zou ik me zorgen moeten maken? Of wordt die olie en aftapplug altijd zo goor door een normaal-slijtende-koppeling?
Ik heb er 7500km mee gereden sinds aanschaf (en als het goed is, is het bij aflevering gedaan).

Transmissie olie heb ik niet gewisseld nog, die hoeft een stuk minder vaak, toch?
Zou ook 7500 geleden gedaan moeten zijn.

Wat een gedoe, 3 'motorolieën' wisselen... ben Jappen gewend, in 1x klaar!
 
Laatst bewerkt:
Net de motorolie (en -filter), en primary olie gewisseld. De aftapplug van de primary was aardig goor, met wat dikke drap bovenop (bij de magneet dus). Zou ik me zorgen moeten maken? Of wordt die olie en aftapplug altijd zo goor door een normaal-slijtende-koppeling?
Ik heb er 7500km mee gereden sinds aanschaf (en als het goed is, is het bij aflevering gedaan).

Transmissie olie heb ik niet gewisseld nog, die hoeft een stuk minder vaak, toch?
Zou ook 7500 geleden gedaan moeten zijn.

Wat een gedoe, 3 'motorolieën' wisselen... ben Jappen gewend, in 1x klaar!

Ik zou er niet op inzetten, ik zou het zelf even verversen, dan weet je pas 100% zeker dat het gedaan is ..(sommige zaken maken zich er snel af na verkoop) O-)
 
Laatst bewerkt:
Wat een gedoe, 3 'motorolieën' wisselen... ben Jappen gewend, in 1x klaar!~[/quote]

hahahah ja he , wat een gedoe , en dan nog 3 verschillende soorten olie , of je moet die van S&S nemen , is naar het schijnt goed voor alles ....zelf voor patat in te bakken :-)
 
Wat een gedoe, 3 'motorolieën' wisselen... ben Jappen gewend, in 1x klaar!\

hahahah ja he , wat een gedoe , en dan nog 3 verschillende soorten olie , of je moet die van S&S nemen , is naar het schijnt goed voor alles ....zelf voor patat in te bakken :-)[/quote]


Die van mij loopt al jaren op frituurvet smering , nu wel de vloeibare ... dat stijve vet beviel niet met starten .. :X
 
Laatst bewerkt:
Net de motorolie (en -filter), en primary olie gewisseld. De aftapplug van de primary was aardig goor, met wat dikke drap bovenop (bij de magneet dus). Zou ik me zorgen moeten maken? Of wordt die olie en aftapplug altijd zo goor door een normaal-slijtende-koppeling?
Ik heb er 7500km mee gereden sinds aanschaf (en als het goed is, is het bij aflevering gedaan).

Transmissie olie heb ik niet gewisseld nog, die hoeft een stuk minder vaak, toch?
Zou ook 7500 geleden gedaan moeten zijn.

Wat een gedoe, 3 'motorolieën' wisselen... ben Jappen gewend, in 1x klaar!
Waar de koppeling zit, wordt altijd vies.
 
Nieuwe scherm er op , en zit nu uit de wind ..( lijkt net een remparachute..) :X

full
 
Laatst bewerkt:
Eerst het scherm zo rechtop mogelijk gezet, dan straks eens kijken hoeveel ie nog achterover gedraaid kan worden voor ik in de turbulentie zit. ik vrees van niet veel .. B|
 
Laatst bewerkt:
Op lange ritten met regen wel lekker dat je niet zo met je vreet in de wind zit.

Daar heb ik een Vmax voor` om met de vreet in de wind te zitten ..(daar is ook niks mis mee) 8-)



@Martell

Flip up raam heb ik niet genomen ivm risico dat ie net niet hoog genoeg flipte . ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan