Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag

Ik meld me hier even voor advies/ tips.
Ben bezig om een 2000 model ultra aan te schaffen.

Ik zou graag wat tips en trucs ontvangen waar op te letten en wat zijn nou echt handige modificaties?

Het betreft zoals gezegd een 2000 model twin cam met 32000 miles op de teller.

De motor is uitgevoerd met een twee in een Vance and Hines en is voorzien van een powercommander.

Luchtfilter kast is aangepast en mist het kunststof.


Ik hoor graag van jullie.

Groet Dré als Ulleke
Nagaan of de TC modificatie is gedaan.
 
:t Kijk daar hebben we wat aan. Dat gaan we binnenkort nakijken. Dat is niet veel werk zie ik wel.

We kijken hem eerst helemaal na, krijgt nog een grote beurt en zo. Nu nog op zoke naar een detachable sissybar of een topkoffer die mist staat nu als streetglide kloon :X

Komt er nog een keer van zie je wel Marc. Hoe is het verder nu?

Grt Ulleke
 
:t Kijk daar hebben we wat aan. Dat gaan we binnenkort nakijken. Dat is niet veel werk zie ik wel.

We kijken hem eerst helemaal na, krijgt nog een grote beurt en zo. Nu nog op zoke naar een detachable sissybar of een topkoffer die mist staat nu als streetglide kloon :X

Komt er nog een keer van zie je wel Marc. Hoe is het verder nu?

Grt Ulleke
Goed hoor.
En ja, het zal er een keer van komen ja :t
 
Ik zit nog in het old skool style mf daar heb jij echt wel een avatar... :Y


Bij sircrow heb ik geen avatar , bij mij zit er wel een avator op ...
Maar in plaats van de geposte foto heb ik een toerenteller lol maar geen foto , heeft altijd gegaan met photobucket maar nu gaat het dus niet meer , en ik geraak er maar niet uit hoe is langs een andere weg een photo moet plaatsen
 
Bij sircrow heb ik geen avatar , bij mij zit er wel een avator op ...
Maar in plaats van de geposte foto heb ik een toerenteller lol maar geen foto , heeft altijd gegaan met photobucket maar nu gaat het dus niet meer , en ik geraak er maar niet uit hoe is langs een andere weg een photo moet plaatsen
[FAQ=,plaatje]Algemene FAQ: Hoe plaats ik een plaatje?[/FAQ]
 
Bij sircrow heb ik geen avatar , bij mij zit er wel een avator op ...
Maar in plaats van de geposte foto heb ik een toerenteller lol maar geen foto , heeft altijd gegaan met photobucket maar nu gaat het dus niet meer , en ik geraak er maar niet uit hoe is langs een andere weg een photo moet plaatsen

Bij mij komt het doordat ik allerlei ad blocking, zoals pihole, ublock ... en security dingen gebruik, waardoor web pagina's er soms anders uitzien.

Om foto's te plaatsen kun je ook eens kijken naar Imgur, vind ik zelf een fijne.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan