Motor-Forum

Select Forum

Honda XR 600 R rebuild.

Vangrailknuffelen

Reg. datum:
12 mei. 2008
Vlak na die ombouw liep ie in elkaar :+

Hooooondaaaaaa

Reg. datum:
29 apr. 2006
quote:
RoyalClub schreef op 05 oktober 2017 @ 20:16:
Vlak na die ombouw liep ie in elkaar :+

Whuut dat is zuur :o ;( kam me voorstellen dat je er dat helemaal klaar mee bent...weet je ook wat de oorzaak was?

Vangrailknuffelen

Reg. datum:
12 mei. 2008
bigend naar zn grootje. was het geen wat ik al langer aan het uitstellen was.. :P mja. eigen schuld dikke bult.

Ding even later verkocht en toen iets gekocht waar ik daadwerkelijk mee kon rijden ipv alleen maar sleutelen.

Supermoto

Reg. datum:
06 jan. 2009
O wauw, ik las het bericht hier bovenaan als eerste en dacht dat het bericht op dit project sloeg :D
Yamaha XT 550 Enduro 1982 / KTM 950 SM 2007

Hooooondaaaaaa

Reg. datum:
29 apr. 2006
Nee gelukkig niet ;) het zal nog wel even duren voordat deze zal lopen.
En ja, met een XR blijf je vaak wel wat aan het sleutelen. Daarom wilde ik het ook in een keer goed doen want als ze goed zijn en je gaat er goed mee om dan gaan ze lang mee.

Ik ben nog steeds bijna dagelijks bezig, voornamelijk met het frame -> lassen/ ophangpunten/ lak verwijderen. Dat laatste is een pain in the ass, vooral de ori lak wil er moeilijk af. Ik weet het stralen is makkelijker.. maar ik moet wat aan het budget gaan denken nu.
Frame

Verder de achterbrug, prolink, ketting en tandwielen schoongemaakt stickers en vooral heeel veel vet verwijderd.

Vandaag ook nog post uit Japan. Losse pakkingen zijn niet te krijgen dus heb maar een volledige revisiekit gekocht.

Carbs pakkingen

Kan ik alles nieuw erin steken

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.