Stickers plakken

mona-toetje

Die hard MF'er
10 mrt 2010
835
32
Ik heb een set oem stickers voor mijn zijkuip en onderkuip(aprilia rsv mille). Omdat deze stickers nogal prijzig zijn durf ik het niet aan om zelf te doen. Weet iemand een adresje of een persoon die dit kan doen voor een vergoeding uiteraard? Liefst in de buurt van zuid/noord holland.

Grt
 
Als je het geen vertrouwen hebt zou ik het niet zelf doen. Het is toch ervaring en
feeling werk.
Neemt niet weg dat degene die het bestickert ook een slechte dag kan hebben.
Maar als je van te voren opmeet waar en hoeveel cm je bv van de kant moet blijven moet het zelf ook te doen zijn.
Ik hebt het zelf heel vaak gedaan maar blijft 'feelingwerk'. En uitmeten en de helft plakken eerst.
En vergeet niet eerst goed te ontvetten, dat is de basis. Succes
 
Gaat deze sticker van de zijkuip ook op het gedeelte van de ventilator uitgang.
dan is dit inderdaad best een lastige set.

maar je kan dit zelf heel goed.
neem een plantenspuit, vul deze met water.

spuit de gehele kuip nat waar je wilt plakken. spuit ook het plak gedeelte van de sticker nat.

als je deze nu op je kuip 'plakt' dan kan je je sticker alle kanten op schuiven.
plaats hem zoals hij moet. als je voorzichtig het water er onderuit wrijft plakt deze vast.
werk vanuit het midden naar de zijkanten toe.

Zolang er water onder zit plakt de sticker niet vast.

vind je op den duur dat hij wat gaat plakken op plekken waar je dit nog niet wilt, dan spuit je het weer nat.

een eventuele bocht in je kuip waar de sticker niet lekker mee buigt, hier de sticker verwarmen met een feun, niet te warm! en opletten dat er genoeg water achter zit.

de overgang tussen kuipwerk, netjes doormidden snijden met scherp / nieuw Stanley mes. let erop dat je het zo snijd dat mooi op deelt.

Neem je tijd, dan komt het goed. Succes.
 
Bedankt voor de reacties mannen. Heb iemand gevonden die het kan. En ik moet zeggen dat ik dit niet zelf had kunnen doen als ik het zo zag. Wel de oude stickers eraf gehaald, wat een hel :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan