Sv650 02 start probleem

GazzMonkeyy

MF'er
21 jun 2017
40
0
BELGIE
Beste motorleden
Ik heb een probleem met mijn svtje, hen hem al 2 maand en nooit iets van problemen gehad. Ik vertrok naar werk deze middag en nu in de avond voor dat ik naar huis wil, draai ik mijn sleutel voor aan te zetten maar niks. Geen lichten, start, nada.
Ik ben echt nieuw met motos dus heb geen techniesche vaardigheden nog dus ik weet totaal niet wat ik moet doen. Ik denk aan de batterij maar kan pas morgen naar de winkel achter een lader en meter ( want heb gelezen dat je eerst moet meter ofz om de voltage te zien )
Wat weten jullie hiervan of wat raden jullie me aan? Ik sta echt hier als een totale noob op dit vlak.

Thanks op voorhand
 
Toevallig bij het parkeren op parkeerlicht gezet (één standje verder naar links ná het stuurslot)?

Zo ja, accu leeg. Meten is weten in dit geval. Accu laden en hopen dat hij het overleefd heeft.


Jim
 
Als je accu leeg is door de parkeerstand dan mag je hem wel vervangen voor een nieuwe. Mijn sv heeft een keer 2 dagen op die stand gestaan en starte alsnog, wel een recentelijke accu.
 
ik lees steeds meer bs van jou

Leuk, enkel het achterlicht brand in die stand. (bij mij in iedergeval)

Middag-avond... 5 uur max? Als je accu dan leeg is kan het niet veel soeps meer zijn.

Dat kan natuurlijk ook een achterliggende rede hebben, dus meten is sowieso verstandig.
 
Laatst bewerkt:
Accu van een sv650 is 12 Ah geloof ik.

12Vx12 Ampere uur = 144 Watt uur.

Lampjes zijn samen 10 watt max. Ik heb LED klopt, maar alsnog zou hij maar 50 watt verbruikt moeten hebben.

bij 5 uur. een aanname van jou gebaseerd op?
12 amp/u. een aanname van jou gebaseerd op?
 
Zal straks keer zien, heb een kleine acculader gekocht en meter dus zien als ik dat geladen krijg en dan straks testen, een collega met motormechanica achtergrond komt ook dus zal laten weten wat het uiteindelijk was. Suckt wel mja nu weet ik dit ook.. erg lomp van me
 
bij 5 uur. een aanname van jou gebaseerd op?
12 amp/u. een aanname van jou gebaseerd op?
Mijn Accu :)

Zie dat voorgeschreven accu 14Ah is.

Maar goed, het is middag - avond. Iig nier meer dan 10 uur...

Vind het een gezllige discussie hoor Zot maar we zijn nu gewoon tegen elkaar in aan het mugge ziften.
Laten we even afwachten wat TS zijn motor doet na t opladen van de accu.
 
Mijn Accu :)

Zie dat voorgeschreven accu 14Ah is.

Maar goed, het is middag - avond. Iig nier meer dan 10 uur...

Vind het een gezllige discussie hoor Zot maar we zijn nu gewoon tegen elkaar in aan het mugge ziften.
Laten we even afwachten wat TS zijn motor doet na t opladen van de accu.
het gaat erom dat je dingen zegt gebaseerd op lucht, waardoor ts misschien onnodig een nieuwe accu gaat kopen. Zonde.
 
Dus na meten, maar 5v dusja batterij = dood. Nieuwtje gaan halen, vanavond laden en morgen erin steken. Heb waarschijnlijk idd het per ongeluk op parkeerstand gezet ipv lock dus eentje te ver.
Merci voor de hulp alvast het was geaprecieerd :)
 
Dus na meten, maar 5v dusja batterij = dood. Nieuwtje gaan halen, vanavond laden en morgen erin steken. Heb waarschijnlijk idd het per ongeluk op parkeerstand gezet ipv lock dus eentje te ver.
Merci voor de hulp alvast het was geaprecieerd :)
Kerel...zou je niet eerst het batterijtje opladen en dan nog eens meten.
Een accu die leeg is getrokken door een paar lampjes is niet meteen om zeep geholpen :N
Opladen dat ding en hoogst waarschijnlijk gewoon weer gassen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan