Lang weekeinde touren, iemand interesse?

Njiua

MF'er
5 okt 2015
48
2
Ha luitjes!

Met mijn vorige tripje door de ardennen (wat uiteindelijk prima bevallen was) heb ik het touren toch wel een beetje ontdenkt. Na afgelopen maand ook nog met de auto naar Slovenië heen en terug geweest te zijn wist ik het zeker, zo iets moet ik vaker gaan doen.

Op dit moment staat er in de planning om einde deze maand nog een keer weg te gaan, 23 augustus laat of 24 augustus vroeg vertrekken... en de 27e weer thuis arriveren.

Route en bestemming zijn nog onbekend. Waarschijnlijk zal het Duitsland worden of iets in omstreken. Qua slapen? Niet al te moeilijk denken en gewoon een B&B of een hotelletje pakken.

In eerste instantie leek het prima om alleen te gaan, je eigen tempo aanhouden, eigen routes etc... maar aan de andere kant goed reisgezelschap is altijd welkom.

Echter aangezien niemand in mijn kenniskring tijd heeft, een motor of rijbewijs heeft... hield dat snel op. Vandaar de vraag hier op het forum.

Heeft er iemand interesse om 4 dagen op tour te gaan.

Ik ben zelf 21 jaar, woon in Houten (utrecht) en heb nu bijna 3 jaar mn rijbewijs (2jaar A1, de rest A2). Ik rijd op een afgeknepen (jaja... omdat moet niet omdat het kan) yamaha diversion 600. Heb voornamelijk in nederland gereden, qua duo/groep rijden, heb ik wel wat ervaring, maar heb ook nog een hoop te leren.

Tips om ergens heen te gaan zijn ook welkom. Ik zat aan een rondje te denken van tussen de 1200/1500 km

Groetjes!
 
Hoi,
Wij gaan ook regelmatig weekendje sturen in Duitsland en/of Belgie . ben afgelopen weekend nog naar de zuidelijke Ardennen geweest , echt een prima motor gebied. neem de snelweg naar Namen en dan hup de Semoise streek in. de Franse kant is ook geweldig.
De bedoeling is aankomende woensdag nog voor 2 nachtjes te gaan , maar weer gaat zo te zien niet mee werken...
als je routes nodig hebt op gpx formaat (garmin) hoor ik het wel.
Wellicht kunnen we een keer wat afspreken en gezamelijk rijden, jouw data kan ik helaas niet dan ben ik al een weekje in de Provence aan het sturen (allroad)
 
hou er wel rekening mee dat de weekenden in deze perioden erg druk zijn voor (motor)hotels in de Eifel bijvoorbeeld (ook Luxemburg). Bron: vorig weekend luxemburg geweest :+ en tot 2x toe de laatste 2 kamers kunnen regelen (1x 2 dagen van tevoren en 1x 1 dag van tevoren).
 
Bedankt voor de tip, misschien dat ik dan wel het water over schiet naar onze wester buren.

Kijken of ik daar meer geluk heb
 
Al iemand gevonden, mijn vakantieplannen zijn gelanceerd en wil eigenlijk nog wel ff met motor op pad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan