Leidingen carburator nx 650

Bennie98

MF'er
7 sep 2012
175
2
Weet iemand hoe de rubberen leidingen moeten zitten op de carburator van een nx 650? Ik vind nergens een echt duidelijk beeld van hoe ze nou precies moeten zitten. of toch niet met een kleine uiteg erbij. zoals bijvoorbeeld info over hoe en waar de vacuum leidingen moeten lopen. Een plan zou ook leuk zijn. Het is een nx van 94. Een rd02.
 
Voor alle cv carbs is t eigelijk gelijk.

Toevoer, ont-beluchting en ev een vacuümleiding.

Soms als variatie slangetjes op aftappunten vlotterbakjes en carb verwarming, maar ik wil t niet lastiger maken dan nodig.

Waar zit je precies mee?
 
honda-nx650-dominator-1994-r-spainmkh-carburetor_bigecy2n41e__1900_ee5c.gif
 
De vorige eigenaar heet een hele modificatie gedaan aan de moto waaronder een grotere tank en het verwijderen van de carterontluchting. die zit nu terug geinstalleerd maar er zijn nu teveel buisjes of ze zitten verkeerd. en omdat ik het zo origineel mogelijk wil houden had ik dit toch graag allemaal correct gestoken. Ik mis mss ook t-stukjes maar mss is dat niet nodig. ik heb al verschillende fotos gezien maar ze zijn niet hetzelfde. dus ik weet niet wat ik kan vertrouwen en wat niet.
 
Ik heb intussen alles er mooi tussen gekregen. Met ontluchtingsvat en alle nuttige leidingen. Alles ok. :)
Zal nog afwachten worden tot de nieuwe olie en ketting en oliefilter erop zitten. Rijdt nu al een stuk beter. ^^
 
Terug
Bovenaan Onderaan