ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Als een van jullie iemand kent die een ZRX 1200 R wil gaan rijden, of je hebt zelf interesse?

Ik bied mijn ZRX voor de verkoop aan.

Interesse of ken je iemand die ZRX wil rijden, laat maar horen!

GREETZ
 
Ik kan het allebei. De 11 heeft nu al een setje Oberon erop. Die zou ik voor deze kunnen vervangen. Deze zijn wat mij betreft mooier en ietsiepietsie groter. Maar dat zie ik wel weer na de winter. Ze moeten toch afgesteld worden. Dat is net ff meer werk dan de standaard spiegels.


Hoi Joost

Wat is het nou :
1 = reserve
2 = 1100 + 1200

GREETZ
 
Ja die heb ik gezien. :t
Ik rij er al even mee met Oberons, dat was inderdaad ff wennen.

Mooi hoor maar met zwaaien naar andere ZRX houders is wat moeilijk , zal je achter komen.
Als je je hand van het stuur haalt kom je altijd gauw tegen dit spiegeltje aan.
Daarom heb ik er toen voor gekozen om ze wat naar voren te brengen..
Moet je ff kijken op het streetfighter motorforum bij de SV 1000 fighter van Piet.
Dit is mijn vorige motor geweest. :W
 
A.s. zaterdag wil ik deze gaan bekijken, is deze hier bekend? Hij wordt te koop aangeboden door een vrouw, de motor is van haar man geweest (2 jaar terug overleden). Het blok schijnt opgeboord te zijn tot 1224cc 1500km geleden. De motor is uit 2003 en is sinds 2006 in bezit.

Groeten,

Gerard
full
 
Tjee, dat heb je heel goed gezien!!

Ik vind ze prachtig. Is trouwens een heel gedoe geweest met PostNL. Hebben eenzijdig hun beleid voor buitenlandse pakketten aangepast. Je weet dus nu niet meer dat een pakket af te halen is bij een afhaalpunt. Men brengt de pakjes niet meer langs de deur omdat men daar verondersteld heeft dat mensen geen cash in huis hebben. Fijn zou het zijn dat je wel een kennisgeving zou ontvangen. Niet dus. Zo zijn er dus al twee buitenlandse leveringen zonder bericht retour gezonden. Die retour-kosten komen dan weer voor rekening van de originele afzender. Die zijn hier heel blij mee.



rij nu al jaren met bar-ends en dat went vanzelf. Dit zijn Jason's spiegels toch?
 
had ik wel op MP zien staan maar weet niet van wie deze is! 1224 is vast niet verkeerd mits goed gedaan!

zelf ook al meerdere keren ellende gehad met dat heerlijke postbedrijf ja, ook dingen die retour zijn gestuurd, en dan toch weer niet... en dan een maand later nogmaals bezorgd worden...
 
Post Nl is een arrogant kut bedrijf.

Jip weet er alles van met mijn remadapter uit Korea toen de tijd. Moest eerst e 200 invoerkosten maar lappen en dan in bezwaar gaan.zo niet wordt het teruggestuurd. Lijkt de belastingdienst Wel!!!

Uiteindelijk wel in gelijk gesteld en geld terug gekregen.
 
Als een van jullie iemand kent die een ZRX 1200 R wil gaan rijden, of je hebt zelf interesse?

Ik bied mijn ZRX voor de verkoop aan.

Interesse of ken je iemand die ZRX wil rijden, laat maar horen!

GREETZ

Krijg je spijt van. Zo'n Z900RS is een leuke retrofiets maar haalt het zeker niet bij een ZRX!!! Maar dit is mijn mening...
 
Ja Huib, je maakt ons nieuwsgierig...

Jullie weten dat mijn rechterschouder aan gort is en het word niet beter maar eerder slechter |( . En toen kwam deze in beeld !
Nu zullen sommige zeggen TJA hmmmm maar ik heb interesse in een 96er zephyr 750 met de 72er kleurstelling en spaakwielen, de retro die vind ik het kortste in de buurt komt van de Z1 :Y , deze motoren blijven mij aantrekken maar dan met iets modernere techniek.
Vandaar mijn keus . :W :W

Laat hier maar eens horen wat jullie van deze keuze vinden.

GREETZ
 
Terug
Bovenaan Onderaan