ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

OK, dus GenesiZ kan 5/6 mei maar heeft voorkeur voor zaterdag 5.
RideRick kan enkel de zondagen.

6 mei doen? Of nog even verder kijken in de agenda's?
Zijn er meer gegadigden of zijn we met z'n 3en straks? :P

Is die Hells Race (ik ken 't niet) iets waar je de hele dag in en uit kan? Want dan is 't misschien interessant om daar in de buurt een mooi plekje te zoeken zodat gegadigden eventueel die kant nog ff uit kunnen. 2 vliegen... :)

Ahaaaa er gebeurt wat :t :t

Ik kan wel ,ik hoef niet zo nodig naar zo n evenement ik :] liever.
t liefst op een zaterdag maar ik houd t in de gaten *O* *O*
 
Leuk een meeting *O*
Ik heb geen voorkeursdatum daar ik altijd een paar dagen van tevoren weet of ik kan.
Ik houd het in de gaten. :t

Groeten,

Gerard
 
Centraler? Voor mij wel dichter bij huis(ohnee :P) dus ik vind 't prima. Maareuh, met de ZRX over mountainbike paden?
 
Laatst bewerkt:
Centraler? Voor mij wel dichter bij huis(ohnee :P) dus ik vind 't prima. Maareuh, met de ZRX over mountainbike paden?

Centraler als de flevopolder denk ik :Y

Ik denk dat Erik met de BMW komt ,daar zit ook een fietsdrager op ;)
 
~
Nope nog geen idee[/quote

Goeie morgen Leon

Kijk maar eens bij ELS, zie je een ombouw fotoreportage met uitleg.
geleidepen blijft , onderste geleidepen geleider word verwijderd, daar komt blokje met bout die bout is door geboord ,( volgens mij niet helemaal doorboord ) daar komt de geleide pen in te zitten .
Dus dat blokje kan zich niet verdraaien omdat die geleidepen in de bout zit :t

Maar idd dat is op foto's moeilijk of niet te zien. :N

Dus heel gemakkelijk en snel te maken :Y

GREETZ
 
Laatst bewerkt:
Centraler als de flevopolder denk ik :Y

Ik denk dat Erik met de BMW komt ,daar zit ook een fietsdrager op ;)

_O-

komende zaterdag ook even tijd voor een ritje eventueel? Is alweer lekker rijden nu :] handvatverwarming op standje atoomspiltsing en gaaaaaan :]
 
_O-

komende zaterdag ook even tijd voor een ritje eventueel? Is alweer lekker rijden nu :] handvatverwarming op standje atoomspiltsing en gaaaaaan :]


De zrx staat nog lekker in z n plastic zak,komt tie voorlopig ook nog niet uit :N
knor nu lekker rond met de klr, wel verslavend zo n off-road 1cyl,en zandpaden genoeg hier :t
 
Als ik weeronline mag geloven dan zitten we zaterdag alweer (nèt) in de dubbele cijfers dus handvatverwarming lijkt me niet nodig... maar een functioneel blok is misschien wel handig. :P
 
flintstone aandrijving :+

rondje NH? stukkie ijsselmeer / westfriese omloop dijk?


Neen geen zorgen...blok zit er nog wel in...maar moet hem wel nog ff uit en inbouwen...bus laten draaien voor mijn voortandwiel en de testbank weer op om de dynojet weer af te laten stellen...

Vrees weinig tijd te hebben...mijn vrachtwagen is in elkaar gelopen....komt een nieuw blok in...moet ik leeg halen daar ik ook meteen weer een hele nieuwe krijg over 3 weken.
 
We zijn geen van allen erg vlotte rijders :N een beetje oud en rustig an een beetje :t
 
Vandaag de navigatie erop gezet en de topkoffer.
Ook nog even stukkie gereden uiteraard :] ook nog even getankt, het verbruik vond ik trouwens vrij fors, 1 op 15,8 :/
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan