ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

ieder z'n tempo :)

hoewel bij enorme schaamranden ga ik me wel afvragen hoe het staat met de rijvaardigheid. wat gebeurt er als iemand die altijd strak rechtop rijdt een uitwijkmanouvre moet maken?
 
ieder z'n tempo :)

hoewel bij enorme schaamranden ga ik me wel afvragen hoe het staat met de rijvaardigheid. wat gebeurt er als iemand die altijd strak rechtop rijdt een uitwijkmanouvre moet maken?


Rechtop de struiken in :] ;)
 
zoiets ja ;)

rijdt nog prima met een topkoffer vol wijn :P

yki3DGF.jpg
 
Dank voor de info mannen, kan ik wel wat mee denk ik, wat ik het belangrijkste vindt is dat het wiel, schijven en klauwen passen 1 op 1 passen, de rest is wel te maken :)
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de info mannen, kan ik wel wat mee denk ik, wat ik het belangrijkste vindt is dat het wiel, schijven en klauwen passen 1 op 1 passen, de rest is wel te maken :)


Als je 6zuiger klauwen wil gebruiken moet je wel de 97' vork hebben
 
schijven zijn 300 ipv 310mm geloof ik, dus je hebt zx9r schijven nodig.

persoonlijk zou ik voor een modernere vork gaan en een oplossing voor de speedo drie zoeken. enige nadeel is dat de meeste USD's een heel stuk korter zijn dat de zrx vork
 
schijven zijn 300 ipv 310mm geloof ik, dus je hebt zx9r schijven nodig.

persoonlijk zou ik voor een modernere vork gaan en een oplossing voor de speedo drie zoeken. enige nadeel is dat de meeste USD's een heel stuk korter zijn dat de zrx vork

Ook een voorvork van een zzr1400?
 
Dank voor de info mannen, kan ik wel wat mee denk ik, wat ik het belangrijkste vindt is dat het wiel, schijven en klauwen passen 1 op 1 passen, de rest is wel te maken :)

Voorwiel en schijven passen er gewoon 1 op 1 in...

Alleen de stuuras aanpassen.

Wat ik heb laten doen id een zrx as in een tstuk van zx9 tstuk laten persen...
 
Remkracht en capaciteit van mij nu zx9r remcilinders zijn gelijk aan de 6 zuigers van de standaard zrx remcilinders.


Kan,ik heb met t ouwe type zx9 proef gereden ,ik vond de remmen beduidend minder dan de versie met de 6 zuigerklauwen , dus ik heb die toen maar gekocht en 3 jaar mee rondgebatst,
superfiets!ik zal dan misschien pech met t ouwe type gehad hebben -O-
full

as it was :9~ in de mooiste kleur natuurlijk,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Speciaal voor Stefan , anderen mogen ook kijken .

LEDLAMP , in de z1300 geplaatst , wat een verschil , ook het lichtclaxon is super .
full

full
 
Speciaal voor Stefan , anderen mogen ook kijken .

LEDLAMP , in de z1300 geplaatst , wat een verschil , ook het lichtclaxon is super . [afbeelding]
[afbeelding]

Ik had er een mooi geel peertje in gezet, in zo n mooie oldtimer :9~ ,dat vindt ik dan weer mooi :Y
Als ik t mag zeggen O-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Netjes die led!! En wat een droomcombi... Motor, mooi toertje en... Wijn! Al mijn hobbies bij elkaar :) Alhoewel ik dan nog chocola mis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan