ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Kan overal wel het gas open trekken hoor. Dat is makkelijke.
Probeer maar eens een hele middag gemiddeld 30 te rijden. Dat is pas knap _O-


Wel grappig , ik hep zo n stomstom die doet na t ritje ook zo n gemiddelde snelheid berekening,op een ritje zonder snelwegen met een boel bochten ,moet je toch aardig doorveteren om t gemiddelde boven de 65p/u te krijgen,dus 30 moet lukken 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je nou ff naar de meeting komt dan kun je ons dat allemaal laten zien. Vinden we reuze interessant. :t
 
Ik kom iig niet,geen zin aan op de zondag , rustdag :Z
ik heb er ook geen sodemeeter zin an :N

Dat van Zondag /rustdag komt dat voort vanuit je geloof , of wat is de achterliggende gedachtegang , je stuurt er wel erg op aan.
( als ik vragen mag , wil dat zeggen natuurlijk )

GREETZ
 
Gisteravond vanaf kwart voor vijf tot kwart over tien met maar enkele korte stops op de ZRX gezeten en geen last van m'n rug. *O*
Kan het iedereen aanraden, schokbrekers laten reviseren.

De Petfles lag al een dag of wat in Limburg dus ik heb hem maar 'even' opgehaald. :+
 
Laatst bewerkt:
mijn ketting is aan vervanging toe o-ringen scheuren los vet slingert rond.
haal ik gisteren alles los om de ketting wielen te wisselen krijg ik de moer van het voorste kettingwiel met geen mogelijkheid los , zelfs niet met een wring ijzer van 1 mtr.
Iemand een hint hoe het wel zou kunnen

GREETZ
 
Houd er wel rekening met de draairichting. Is dacht ik andersom zodat hij er niet af draait bij hard optrekken.

mijn ketting is aan vervanging toe o-ringen scheuren los vet slingert rond.
haal ik gisteren alles los om de ketting wielen te wisselen krijg ik de moer van het voorste kettingwiel met geen mogelijkheid los , zelfs niet met een wring ijzer van 1 mtr.
Iemand een hint hoe het wel zou kunnen

GREETZ
 
Niemand naar Nol Bikker ZED-dag a.s zaterdag 26-05-2018 mooie gelegenheid voor mini meeting of mega meeting word mooi weer. 8-)
full
 
Even langs de lokale garage voor de slagmoersleutel, zo gepiept. Is geen linkse draad. Met 2m steigerpijp kreeg ik em nog niet los.

26ste... zal kijken of dat lukt
 
Alleen met slagtol los te maken ,en gewoon rechtse draad.mijn ketting is aan vervanging toe o-ringen scheuren los vet slingert rond.
haal ik gisteren alles los om de ketting wielen te wisselen krijg ik de moer van het voorste kettingwiel met geen mogelijkheid los , zelfs niet met een wring ijzer van 1 mtr.
Iemand een hint hoe het wel zou kunnen

GREETZ
 
Dat van Zondag /rustdag komt dat voort vanuit je geloof , of wat is de achterliggende gedachtegang , je stuurt er wel erg op aan.
( als ik vragen mag , wil dat zeggen natuurlijk )

GREETZ


Ja ,dat komt door m n geloof :Y
ik geloof n.l dat er na 11u zondags niet meer fatsoenlijk te rijden is (of juist alleen maar fatsoenlijk ,invullen wat van toepassing is)
en daar vind ik niet zoveel aan ,ik stap dan vroeg op :] en ben rond de tijd dat t druk word weer thuis :t
Duidelijk ?

(een verdomd net antwoord voor mijn doen toch)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas vrienden is de ZRX vandaag onder voorbehoud verkocht. ;(
Het was een mooie tijd :Y maar we gaan kijken naar iets anders. *D
Dus heb ik nog wat onderdelen te koop.
Bij interesse graag bericht.
Het gaat om een bagster plus tanktas.
full

full

full

Verder heb ik nog het een en ander maar zal dat kenbaar maken als de bike is opgehaald. :W
 
Helaas vrienden is de ZRX vandaag onder voorbehoud verkocht. ;(
Het was een mooie tijd :Y maar we gaan kijken naar iets anders. *D
Dus heb ik nog wat onderdelen te koop.
Bij interesse graag bericht.
Het gaat om een bagster plus tanktas.[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder heb ik nog het een en ander maar zal dat kenbaar maken als de bike is opgehaald. :W


Toch een liefhebber gevonden ? mooi man feli :t
 
Ja ,dat komt door m n geloof :Y
ik geloof n.l dat er na 11u zondags niet meer fatsoenlijk te rijden is (of juist alleen maar fatsoenlijk ,invullen wat van toepassing is)
en daar vind ik niet zoveel aan ,ik stap dan vroeg op :] en ben rond de tijd dat t druk word weer thuis :t
Duidelijk ?

(een verdomd net antwoord voor mijn doen toch)

goed geantwoord Jan :t
Als ik er zo over nadenk heb je eigenlijk wel gelijk in je redenering :Y


GREETZ
 
Terug
Bovenaan Onderaan