Routes Delen

Rldr

MF'er
15 jan 2015
187
4
Tillywood
zijn er hier gebruikers van MyRoute-App, misschien leuk om routes te delen met elkaar?

ik heb een Motor Forum groep aangemaakt, als je me je e-mail pb't voeg ik je toe :)
 
Yes heb het gevonden en een paar routes erbij gevoegd. Wellicht iets om in het reizen topic te zetten?
 
Paar routes gedeeld van de OT van de KNMV.
Was wel leuk weekend in Mettlach, bij Luxemburg om de hoek.
 
Paar routes gedeeld van de OT van de KNMV.
Was wel leuk weekend in Mettlach, bij Luxemburg om de hoek.

Die zien er inderdaad leuk uit. Ik heb een route onder Nederland staan die ook die richting uit gaat. Zeker de moeite waard om te rijden.
 
Inderdaad, ik heb er ook al een paar mooie routes gezien die ik wil rijden of stukken uit ga gebruiken.

Zal zelf eerdaags ook wat routes plaatsen zodat ik niet alleen aan het leechen ben. ;)

Wat ik wel een beetje mis bij de meeste aangeboden routes is een (korte) beschrijving. Vaak toch wel prettig als je wat meer info over de aangeboden routes hebt. Zijn het snelle doorgaande wegen of het hele kleine werk. Nog bijzonderheden op de route e.d. Ik ga er van uit dat de uploader/maker van de route wel kort kan vertellen waarom zijn route de moeite van het rijden waard is. Lijkt mij een waardevolle toevoeging. Bij een route rond de Rursee zou bij kunnen staan dat je rekening moet houden met weekendafsluitingen van bepaalde wegen.

Het enige voorbeeld met omschrijving wat ik heb kunnen vinden.

full


Bij de enkele Route-Track uploads heb je jammer genoeg niet de optie een beschrijving aan de route mee te geven.
 
Laatst bewerkt:
Misschien ook een idee om de routes te sorteren op regios? Bijv. Frankrijk is heul groot... dan kun je best sub mappen maken met franse alpen, vogezen, enz...
 
Dag oma!
Om de voorpret maar weer mooi te beginnen in 2018 heb ik maar vast weer wat routes toegevoegd.

Mijn wensen voor 2018:
Voor voorjaar nog een kort weekend Teutoburgerwoud
Voorjaar weekend naar Harz
Najaar langer weekend eifel/moezel/zwarte woud....

Laat maar komen die routes! Voorpret is ook deel van de pret toch? 8-) :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan