ktm 300 exc 2003 toeter aansluiten

B07

MF veteraan
17 jul 2017
2.037
511
Spijkenisse
er zat geen toeter op toen ik em kocht, dus was net bezig met de toeter aansluiten.

15g3rpf.jpg

deze 2 draden komen onder me zadel vandaan en, als ik de toeter daarop aansluit gaat me toeter gelijk aan zonder dat ik de knop indruk.

vxsgn8tttwicu.jpg

dit zijn de draden bij het stuur.
waar me vinger bij zit is de kabelboom die van de schakelaar af komt licht/toeter/killswitch.

De blauwe en groene gaan naar de koplamp.

De snelheidsmeter zijn de 2 draden links op het scherm rood en zwart.

De bruine links onder en groene/witte draad met stekker erop ,staan in verbinding met het groen/witte draad onder me zadel en, het rood/gele draad staat in verbinding met het gele draad onder me zadel.

ik neem aan dat het gele draad onder me zadel de + is en, de groen/wit draad de -.

wat doe ik fout?
 
De plek waar je toeter hoort te zitten moet een rode draad en een rood/geel draad zijn.

Aan de schakelaar kant wordt alleen de rode (+) draad gebroken/gemaakt door de schakelaar.
 
Laatst bewerkt:
De plek waar je toeter hoort te zitten moet een rode draad en een rood/geel draad zijn.

Aan de schakelaar kant wordt alleen de rode (+) draad gebroken/gemaakt door de schakelaar.

het is gelukt, het waren inderdaat de draden die jij zij. :t
het was het rood/gele draad linksonder op de foto en, het rode draad die in het witte blokje gaat naar de toeter schakelaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan