Motor-Forum

Select Forum

Ex-lessersrit september 2017

Reg. datum:
16 sep. 2012
Ik zou dat ook graag willen weten, misschien is dat voor mij wel de pomp om de hoek van m'n stal? Tot straks dan maar ;-)
Hanzelman wijzigde dit bericht op zondag 01 oktober 2017 09:35 (11%)
Two Wrongs Don't Make a Right, But Three Lefts Do

CBR600F3

Reg. datum:
26 feb. 2003
Ik woon in Apeldoorn maar ik kom eigenlijk nooit bij die pomp. Geen idee dus.

Reg. datum:
04 mrt. 2017
Tot straks! Ik lig nog in bed 😄

CBR600F3

Reg. datum:
26 feb. 2003
quote:
Aschtra schreef op 01 oktober 2017 @ 09:45:
Tot straks! Ik lig nog in bed 😄

Ik heb net ontbijtje op en ga die modderfiets zo eens uit de garage halen.
Opschieten jij! :P

Reg. datum:
04 mrt. 2017
Iets voor 11 daar toch? Komt goe 😄

Klaar!

Reg. datum:
20 nov. 2015
Bedankt voor de leuke rit, mensen! Het was een mooie route, stralend weer, heerlijke lunch, gezellige mensen... Kortom een topdag :] :t
De enige plek waar succes vooraf gaat aan werken is het woordenboek

Reg. datum:
16 sep. 2012
quote:
Klaar schreef op 01 oktober 2017 @ 17:34:
Bedankt voor de leuke rit, mensen! Het was een mooie route, stralend weer, heerlijke lunch, gezellige mensen... Kortom een topdag :] :t

Sluit me hier bij aan natuurlijk. :t
Two Wrongs Don't Make a Right, But Three Lefts Do

Honda Pan E. 1100

Reg. datum:
25 jul. 2013
Na een wat onwennige start, veroorzaakt door een onwillige tomtom de route van vandaag gereden. Onderweg, en na 4000km, er achter gekomen dat ik het verkeerde balhoofdlager heb gemonteerd. Want als ik op snelheid ben, 'bevriest' de besturing. Dat ga ik dus navragen bij mensen die er meer verstand van hebben dan ik.

Achteraf gezien was het 2e deel wat aan de intensieve kant. Te veel bochtjes en kruisingen. Dat moet een volgende keer ook anders.

Tijdens de overtocht naar Olst werden we vergezeld van 3 strijk-ijzers waarvan er 1 in het water dobberde (CitroŽn CX die omgebouwd was tot boot...hoe zot kan je het hebben). Na de lunch werden we vergezeld door een rijtje (oude) Mini's met af en toe bijbehorend odeur van loodhoudende super, vermengd met olie.

Al met al best een aardig ritje. De aankomst bij de pomp was tegen 16.30u. Onderweg naar huis op de A1 achteraan mogen aansluiten bij Barneveld, dus binnendoor naar Hoevelaken en daar de A1 weer op. Nu stond het bij Bunsburg weer vast. Dus maar binnendoor naar huis gereden via Baarn. Want ik heb gemerkt: filteren door de file heen is iets waar ik me (nog?) niet aan waag...
saabert wijzigde dit bericht op zondag 01 oktober 2017 20:08 (0%)

CBR600F3

Reg. datum:
26 feb. 2003
Bedankt voor de leuke rit!

Ik vond die bochtjes en kruisingen op zich wel prima. Die Prius had van mij niet gehoeven _O-

Reg. datum:
09 feb. 2010
Iedereen bedankt, was gezellig :)

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.