Crosser vastgelopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suzukirm65

Rookie
19 aug 2017
1
0
Den Haag
Ik heb een suzuki rm 65cc met gouden kop liggen met kleine wielen die is afgelopen zomer vastgelopen omdat er mee gereden is zonder koelvloeistof, ook zou ik grote wielen der onder willen zetten, zijn er mensen die hier meer verstand van hebben?
 
Eens even kijken. Mijn glazen bol ligt naast mij. Maar hij slaapt al. Dus ik zal zelf iets moeten voorspellen. Daar ben ik slecht in. In voorspellen. Toch zal ik het proberen.

Ik voorspel dat de boel naar de kloten is. Dat kleine wiel wel gebruikt kan worden als hamsterrad. En dat grote wiel als klok aan de muur.

Zit ik er ver naast?
 
Ik heb een suzuki rm 65cc met gouden kop liggen met kleine wielen die is afgelopen zomer vastgelopen omdat er mee gereden is zonder koelvloeistof, ook zou ik grote wielen der onder willen zetten, zijn er mensen die hier meer verstand van hebben?
Allereerst welkom op MF.
Zoals je al uit de reacties op hebt kunnen maken, is het de bedoeling dat je je vraag wat duidelijker formuleert.
 
Als een motor een vastloper heeft gehad moet ie uit elkaar, geen andere weg.

Zuiger nakijken en indien noodzakelijk vervangen. Vastloopsporen op de cilinderwand weghalen met natronloog en als de schade te groot is, boren en honen en overmaat zuiger.

Onderzoeken waarom hij zonder KV heeft gelopen want als er een lek is loopt ie weer vast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan