Vraag over voetsteun custom XJR1300

Bmoonen

Rookie
20 aug 2017
6
0
Hallo!
Ik heb niet zo lang geleden een aangepaste XJR 1300 gekocht. Nu zit het voetsteun van de passagier tegen mijn uitlaat aan. Dit zou ik het liefste verhelpen door nieuwe kortere voetsteunen te monteren. Maar geen idee waar ik zo'n onderdeel kan vinden. Kan iemand mij de goede kant op sturen?
full
 
Was al een beetje bang dat ik er met standaard onderdelen niet ging komen. Stond er bij mijn originele post nog niet bij stil dat de uitlaat aan hetzelfde onderdeel bevestigd is. Bevestiging met uitlaat losgedraaid maar uitlaat heeft te weinig speling om lager te monteren. Voor nu het voetstukje er maar af gehaald (trilde naar beneden en beschadigde de uitlaat). Misschien binnenkort maar een offerte ergens opvragen
 
Hallo!
Ik heb niet zo lang geleden een aangepaste XJR 1300 gekocht. Nu zit het voetsteun van de passagier tegen mijn uitlaat aan. Dit zou ik het liefste verhelpen door nieuwe kortere voetsteunen te monteren. Maar geen idee waar ik zo'n onderdeel kan vinden. Kan iemand mij de goede kant op sturen?
[afbeelding]

full


Kunnen alle kanten op worden versteld,zijn van GSG Techniek
 
Kunnen alle kanten op worden versteld,zijn van GSG Techniek

In eerste instantie precies wat ik zocht. Behalve dan dat mijn demper aan dezelfde beugel gemonteerd is als de voetsteuntjes. Dus zonder deze aansluiting gaat het niet lukken

Kan wat voor je fabrieken👍

Die reactie had ik wel kunnen verwachten met zo'n voetnoot. Misschien dat ik je nog eens een pm stuur.
 
Als je demper gemonteerd zit als op je foto ,kan het prima deze vervangen de org.step n.l

zo misschien duidelijker

Veel duidelijker! Weet iemand toevallig ook een Nederlandse leverancier? Goparts heeft het een en ander van dit merk maar niet exact deze. En geen idee of GSG in NL levert, maar om met mijn gebrekkig Duits zomaar onderdelen te bestellen op een Duitstalige site zie ik niet zo zitten...

Op de website ( Vario Gelenke ) staat:
Durch die Verzahnung ist eine variable Einstellung möglich
( Nicht kombinierbar mit Original Rasten )

en:

Wir weisen darauf hin, dass bei Fahrer- bzw. Soziusrasten
nicht bei jedem Motorrad alle 8 Verstellpositionen zu verwirklichen sind.


Op de foto lijkt het allemaal precies wat ik zoek. Maar deze teksten doen vermoeden dat het welleens niet zou passen, of niet doet wat ik wil.
 
Bij schepers motor design heb ik ze besteld
wat ze bedoelen is dat je ze soms niet in alle 8 standen kunt gebruiken ,in jouw geval valt de stand omlaag wellicht af :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan