Kawasaki Z1 900 Deel 9

Voor wat betreft het carter weet ik het nog niet of het een Z1 of een Z1000 carter word.
Dit hangt af van de boring die ik ga gebruiken.
Ik heb wat spullen opgezocht en naar beneden gehaald,
een krukas nog helemaal nieuw ( Falicon)

[afbeelding]

een massieve koppelings korf (Falicon),(moet ik hebben liggen, maar nog niet gevonden.)

Nokken assen van Pop Yoshimura met een lift van 9.7 inlaat en 9.0 uitlaat.
Klepveren van APE

[afbeelding]


Kop bewerkt en kleppen dieper weggefreest inlaat 39mm en uitlaat 32 mm

[afbeelding]

en nog een Close bak voor de gangmakers.

Zo'n krukasje zou ik ook wel willen :9~ :}
 
Voor wat betreft het carter weet ik het nog niet of het een Z1 of een Z1000 carter word.
Dit hangt af van de boring die ik ga gebruiken.
Ik heb wat spullen opgezocht en naar beneden gehaald,
een krukas nog helemaal nieuw ( Falicon)

[afbeelding]

een massieve koppelings korf (Falicon),(moet ik hebben liggen, maar nog niet gevonden.)

Nokken assen van Pop Yoshimura met een lift van 9.7 inlaat en 9.0 uitlaat.
Klepveren van APE

[afbeelding]


Kop bewerkt en kleppen dieper weggefreest inlaat 39mm en uitlaat 32 mm

[afbeelding]

en nog een Close bak voor de gangmakers.

Dat zijn redelijk tamme nokkenassen. Die kopplingskorf wil ik ook wel hebben.
 
Voor op de weg zijn ze voor mij mooi genoeg, heb nog wel .500 liggen ergens maar dat is hopeloos voor in het verkeer.

Hey Ton,

Ik heb ook Pop's Yoshimura nokken assen in mijn opgeboorde z1000 blok zitten ik weet alleen de lift hoogte niet ben deze vergeten op te meten toen het blok uit elkaar lag.
Heb op internet wel eens lopen zoeken maar kan er niet veel over vinden.
full
 
Hey Ton,

Ik heb ook Pop's Yoshimura nokken assen in mijn opgeboorde z1000 blok zitten ik weet alleen de lift hoogte niet ben deze vergeten op te meten toen het blok uit elkaar lag.
Heb op internet wel eens lopen zoeken maar kan er niet veel over vinden.[afbeelding]

Hey Roel, het lijkt me niet zo'n hoge nok dus ik denk stage 1, maar de foto kan best wat anders lijken.... als het in werkelijkheid is.
Maar je weet Meten is weten, klepdeksel er af en zie daar... :t :t
 
:9~ :9~ :9~

Er zullen zat mensen zijn die sommige dingen niet vinden horen op zo een motor. Maar persoonlijk ben ik blij dat ze de klassieke look honoreren.

De vraag is alleen, valt het onder naked, of brikken/klassiekers, en waar hoort die met kuip?


Dit zijn Photoshops van MOTORRAD, ze denken wel dat dit dicht bij de uiteindelijke versie zit. Alleen de Café racer look is de grote vraag, dat is meer een idee van de photoshopper van Motorrad. Of er iets dergelijks komt weet nog niemand. Die dubbele uitlaten gaat ook nooit standaard lukken want je zit met de emissie-eisen. Waarschijnlijk eerder een 4 in 1 versie... Dus het blijft nog steeds een groot vraagteken hoe ze er uiteindelijk uit gaan zien 8-)
Ik ben benieuwd want het heeft wel looks en potentie :]
 
Dit zijn Photoshops van MOTORRAD, ze denken wel dat dit dicht bij de uiteindelijke versie zit. Alleen de Café racer look is de grote vraag, dat is meer een idee van de photoshopper van Motorrad. Of er iets dergelijks komt weet nog niemand. Die dubbele uitlaten gaat ook nooit standaard lukken want je zit met de emissie-eisen. Waarschijnlijk eerder een 4 in 1 versie... Dus het blijft nog steeds een groot vraagteken hoe ze er uiteindelijk uit gaan zien 8-)
Ik ben benieuwd want het heeft wel looks en potentie :]

Zuh mottuh opschietuh
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan