Kawasaki Z1 900 Deel 9

En weer een scoop plaatje van de Retro Style 900 *D
Over een week de echte foto's 8-)
Ik geloof er na alle voorgaande beloftes helemaal NIETS meer van.
Weer een lekkermaak-actie, of gaat deze er wel echt ècht komen?
 
Ik geloof er na alle voorgaande beloftes helemaal NIETS meer van.
Weer een lekkermaak-actie, of gaat deze er wel echt ècht komen?

Roger, wat denk jij dan! Kawasaki gaat echt geen teaser filmpjes uit brengen van een 900 RS met daarin een 72er oer Z1 als voorbeeld. 25 oktober wordt hij geïntroduceerd tijdens de Tokyo motorshow. Nog eventjes geduld!
 
En op 25 oktober gebeurt het hier ook als blijkt dat de 900RS geen binnenbanden heeft,geen contactpuntjes heeft,geen spaakwielen heeft,geen trommelrem achter heeft,geen luchtkoeling heeft,maar wel vloeistof koeling,twee schijven in voorwiel ipv één,monoshock ipv twee fietspompen,en ook nog een usd voorvork,wat zal dit een cultuuromslag veroorzaken.
Maar als kawa man ben ik wel benieuwd wat ze gaan presenteren net zoals jullie.
 
Hoort hier ook niet imo :N t is een erg ongeslaagde replica ,eigenlijk dat nog niet eens,gewoon een moderne motor met een marketing naam,is mijn mening :)
 
Oude tijden keren nooit meer terug Jan (helaas?). Het feit dat ze DE Z900 vorig jaar in een Transformer uitvoering brachten in z'n Sugomi design was voor mij aanleiding om bij Kawa en op het net m'n beklag te doen om deze legendarische naam te verkwanselen.....
Waren ze niet blij mee; en zie hier een retro fiets ! Uiteraard draait alles om de pegels maar het feit dat ze het doen is al heel wat waard. Ook met de W650/800 werd ingespeeld op de retro rage maar is toch echt wel een goede/gave fiets die over 10 jaar een gezocht collectors item word denk ik :}
 
Laatst bewerkt:
Oude tijden keren nooit meer terug Jan (helaas?). Het feit dat ze DE Z900 vorig jaar in een Transformer uitvoering brachten in z'n Sugomi design was voor mij aanleiding om bij Kawa en op het net m'n beklag te doen om deze legendarische naam te verkwanselen.....
Waren ze niet blij mee; en zie hier een retro fiets ! Uiteraard draait alles om de pegels maar het feit dat ze het doen is al heel wat waard. Ook met de W650/800 werd ingespeeld op de retro rage maar is toch echt wel een goede/gave fiets die over 10 jaar een gezocht collectors item word denk ik :}

Oude tijden kunnen ook niet meer terug komen met de huidige regeringen.
Het moet ondertussen allemaal euro 4 zijn, dus sommige dingen zijn niet meer mogelijk :(

Ben toch benieuwd naar de RS :Y De AC Sanctuary´s worden hier ook gewaardeerd, dus als het daar iets van weg heeft hebben ze het, in mijn ogen, niet zo slecht gedaan bij Kawa.

W650 en 800 zijn nu al gezocht, wij hadden vorig jaar een drie jaar oude met 5600km staan, was binnen drie dagen weg naar Wenen (500km verderop)
 
Oude tijden keren nooit meer terug Jan (helaas?). Het feit dat ze DE Z900 vorig jaar in een Transformer uitvoering brachten in z'n Sugomi design was voor mij aanleiding om bij Kawa en op het net m'n beklag te doen om deze legendarische naam te verkwanselen..... lul koek.

Waren ze niet blij mee; en zie hier een retro fiets ! Uiteraard draait alles om de pegels maar het feit dat ze het doen is al heel wat waard. Ook met de W650/800 werd ingespeeld op de retro rage maar is toch echt wel een goede/gave fiets die over 10 jaar een gezocht collectors item word denk ik :}
 
Oude tijden kunnen ook niet meer terug komen met de huidige regeringen.
Het moet ondertussen allemaal euro 4 zijn, dus sommige dingen zijn niet meer mogelijk :(

idd, als gevolg van de huidige emissienormen en veiligheids eisen wordt een geloofwaardige replica steeds lastiger.
je kunt vasthouden aan vroeger maar de tijd gaat door en we staan met zijn allen aan het eind van het fossiele brandstof tijdperk.
en het gaat steeds sneller....
je kunt meebuigen of er tegen aanschoppen, ik heb er niet zo n moeite mee.

die nieuwe 900 lijkt op papier niet zo raar.
de waarheid (als ie komt) zal wel wat tegenvallen.
imho is dat vaak zo alhoewel ik de huidige thruxton stiekem wel heel geinig vind...
 
Dat houdt zichzelf in stand,de 1 bied nog gekker dan de ander ;)

waarschijnlijk ja, totdat de generatie die er wat mee heeft omgevallen is of in een rusthuis aan de muren loopt te krabben en dan dondert de waarde in elkaar.
wellicht kunnen we ze dan allemaal naar japan terugsturen waar de succesvolle japanse bobo/yup er mee aan de haal kan.
 

Lulkoek ? Verklaar je dan nader over je mening over de 'gewone' nieuwe Z900 :Y
full
 
Laatst bewerkt:
Oude tijden keren nooit meer terug Jan (helaas?). Het feit dat ze DE Z900 vorig jaar in een Transformer uitvoering brachten in z'n Sugomi design was voor mij aanleiding om bij Kawa en op het net m'n beklag te doen om deze legendarische naam te verkwanselen.....
Waren ze niet blij mee; en zie hier een retro fiets ! Uiteraard draait alles om de pegels maar het feit dat ze het doen is al heel wat waard. Ook met de W650/800 werd ingespeeld op de retro rage maar is toch echt wel een goede/gave fiets die over 10 jaar een gezocht collectors item word denk ik :}

Ik mag er nog niets over zeggen, maar ik kom hier binnenkort persoonlijk bij jou op terug
 
Roger, wat denk jij dan! Kawasaki gaat echt geen teaser filmpjes uit brengen van een 900 RS met daarin een 72er oer Z1 als voorbeeld. 25 oktober wordt hij geïntroduceerd tijdens de Tokyo motorshow. Nog eventjes geduld!
Da's mooi! De berichten over de vorige release van de Z900RS leken ook serieus , maar die zijn dus blijbaar 'uitgesteld.' Goed dat ie er deze keer dan ècht lijkt te gaan komen. Hij ziet er voor een moderne motor goed uit! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan