Kawasaki Z1 900 Deel 9

Kawasaki nl meld:
Houd rekening met veel Kawasaki nieuws voor 2018, inclusief de reeds aangekondigde spectaculaire Z900RS en een nieuw exclusief model!
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er bijna van uit dat Ton uitgenodigd is voor de NL introductie van de nieuwe Z 900 RS.
Met een paar originele fietsen uit de jaren '70 :}

Ben benieuwd wat daar uit komt, als het komt :+

Kan ook zijn dat ik er naast zit :?
 
Beetje ver :] met t ding -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Net terug van een heerlijk ritje...de 2e dit jaar }) :t

166434625.RqCQsg4j.20171021_171203.jpg


166434684.Ll0wRVxh.20171021_171234.jpg
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Denk echt dat hij zo zal gaan worden (gezien de screenshots uit de "Teaser")

Als ik toch eens een paar centjes over zou hebben, mocht hij bij mij in de garage komen.

Ziet er best goed uit, en ga er stiekum ook van uit dat er binnen de korste keren Z900 achtige uitlaatsystemen, in ieder geval in Japan, op de markt komen (zoals ook voor de CB1100)
full
 
Denk echt dat hij zo zal gaan worden (gezien de screenshots uit de "Teaser")

Als ik toch eens een paar centjes over zou hebben, mocht hij bij mij in de garage komen.

Ziet er best goed uit, en ga er stiekum ook van uit dat er binnen de korste keren Z900 achtige uitlaatsystemen, in ieder geval in Japan, op de markt komen (zoals ook voor de CB1100)[afbeelding]


Tja ,ik houd t maar bij wat ik heb :Y al had ik de centen dan wil ik m nog niet :N
ik zou ook werkelijk niet weten als ik wat nieuws zou willen,wat ik moest kopen ;(
 
Denk echt dat hij zo zal gaan worden (gezien de screenshots uit de "Teaser")

Als ik toch eens een paar centjes over zou hebben, mocht hij bij mij in de garage komen.

Ziet er best goed uit, en ga er stiekum ook van uit dat er binnen de korste keren Z900 achtige uitlaatsystemen, in ieder geval in Japan, op de markt komen (zoals ook voor de CB1100)[afbeelding]

Als je de Teaser geloven mag, is het uitlaatje nog subtieler, een mooie slanke 4 in 1
 
Terug
Bovenaan Onderaan