Kawasaki Z1 900 Deel 9

OK, het is vandaag 'morgen' Ton. Help ons uit de droom. :P
 
Laatst bewerkt:
Een zeer geslaagd event. Met een mooi podium voor Ton!

full

full

full


(de verassing ga ik niet verklappen)
 
De eerste Z900RS is aan mij overgedragen en in 2017 op kenteken.
mooie foto shoot van gemaakt door Kawasaki, en aan het einde van de dag
een dik compliment voor de *D *D Z2 750 RS gekregen van de President van Kawasaki uit Japan.
Toen ik vertelde dat ik kennis heb aan de desinger en ontwerper van de Z1 uit 1972 (Norimasa Tada) uit Japan
viel hij bijna van de stoel. Geweldige dag gehad.
Ben nu net thuis met de eerste motoren, morgen weer verder. :t :t :t
 
De eerste Z900RS is aan mij overgedragen en in 2017 op kenteken.
mooie foto shoot van gemaakt door Kawasaki, en aan het einde van de dag
een dik compliment voor de *D *D Z2 750 RS gekregen van de President van Kawasaki uit Japan.
Toen ik vertelde dat ik kennis heb aan de desinger en ontwerper van de Z1 uit 1972 (Norimasa Tada) uit Japan
viel hij bijna van de stoel. Geweldige dag gehad.
Ben nu net thuis met de eerste motoren, morgen weer verder. :t :t :t


:t :t :t
 
De eerste Z900RS is aan mij overgedragen en in 2017 op kenteken.
mooie foto shoot van gemaakt door Kawasaki, en aan het einde van de dag
een dik compliment voor de *D *D Z2 750 RS gekregen van de President van Kawasaki uit Japan.
Toen ik vertelde dat ik kennis heb aan de desinger en ontwerper van de Z1 uit 1972 (Norimasa Tada) uit Japan
viel hij bijna van de stoel. Geweldige dag gehad.
Ben nu net thuis met de eerste motoren, morgen weer verder. :t :t :t

Ton, gefeliciteerd met je heel vroege Z900 :} :} :} :}

Hoop dat je er veel plezier mee hebt :]
 
Wauw, dat is super!!
De eerste op NL kenteken waarschijnlijk
Heel veel plezier met de nieuwste aanwinst.
:] Heel gaaf!

't Was met deze afsluiter een mooi Kawa-weekend wat mij betreft.
Ik trek me weer terug in mijn Z1000 (70's - 80's) topic.
Tot een volgende keer weer ooit. :t :W
 
Laatst bewerkt:
De eerste Z900RS is aan mij overgedragen en in 2017 op kenteken.
mooie foto shoot van gemaakt door Kawasaki, en aan het einde van de dag
een dik compliment voor de *D *D Z2 750 RS gekregen van de President van Kawasaki uit Japan.
Toen ik vertelde dat ik kennis heb aan de desinger en ontwerper van de Z1 uit 1972 (Norimasa Tada) uit Japan
viel hij bijna van de stoel. Geweldige dag gehad.
Ben nu net thuis met de eerste motoren, morgen weer verder. :t :t :t

van harte gefeliciteerd met je nieuwe kawa man... :t

ik ben benieuwd naar je ervaringen... :Y
 
Het was een min of meer gedenkwaardig weekend door Kawasaki georganiseerd. De voor techneuten prachtige lokatie van het NMM voldeed helemaal goed. Men had best groot uitgepakt en goed georganiseerd !

De gedeeltelijke Z street collectie van Ton was wel de klapper in mijn ogen en trok dan ook veel belangstelling. Gefeliciteerd Ton met de 1e Z900 RS in NL, en succes met het weer retourneren van al dat moois naar het hoge noorden :} :]

full
 
Het was een min of meer gedenkwaardig weekend door Kawasaki georganiseerd. De voor techneuten prachtige lokatie van het NMM voldeed helemaal goed. Men had best groot uitgepakt en goed georganiseerd !

De gedeeltelijke Z street collectie van Ton was wel de klapper in mijn ogen en trok dan ook veel belangstelling. Gefeliciteerd Ton met de 1e Z900 RS in NL, en succes met het weer retourneren van al dat moois naar het hoge noorden :} :]

[afbeelding]


Top Wilco :t :t :] :]
 
Alleen jammer dat er geen demo rides mogelijk waren...... bijvoorbeeld op de start/landingsbaan... :-)




BBRROOOOAAAAPPP!!!!!

IMAG8974_1.thumb.jpg.f492aa97f39fe652dea4347c081db1d4.jpg
 
Begrijpelijk :Y :Y

Waarschijnlijk hebben ze dat verboden na dat ik, als dienstplichtig soldaat, met mijn Z1-R op vliegbasis Soesterberg met circa 200km/h onderweg was en de Amerikaanse MP mij aanhield met de vraag waar ik mee bezig was _O- _O-


Nou, fijn dan :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan