Kawasaki Z1 900 Deel 9

4 jaar geleden gekocht, een echte roestbak was het ...

full


.... paar maanden geleden voor het eerst gestart, drie weken geleden afgesteld en nu nog eens helemaal nagelopen.. Hij is klaar .. eindelijk .. Nu nog ff droog weer en dan eens rijden ..
 
Laatst bewerkt:
4 jaar geleden gekocht, een echte roestbak was het ...

[afbeelding]

.... paar maanden geleden voor het eerst gestart, drie weken geleden afgesteld en nu nog eens helemaal nagelopen.. Hij is klaar .. eindelijk .. Nu nog ff droog weer en dan eens rijden ..

[afbeelding]

Zoals je t schrijft,stelt t nix voor :N maar t resultaat :9~ :}
 
4 jaar geleden gekocht, een echte roestbak was het ...

[afbeelding]

.... paar maanden geleden voor het eerst gestart, drie weken geleden afgesteld en nu nog eens helemaal nagelopen.. Hij is klaar .. eindelijk .. Nu nog ff droog weer en dan eens rijden ..

[afbeelding]
Héél mooi Mathh! enne.. wat staat daar achter nog in opbouw op die tafel?? :9~ :9~
 
Bedankt voor de complimenten! De fiets op de achtergrond is een ST naar MK2 cloon. Spuitwerk ligt nu bij Ted.
 
Laatst bewerkt:
4 jaar geleden gekocht, een echte roestbak was het ...

[afbeelding]

.... paar maanden geleden voor het eerst gestart, drie weken geleden afgesteld en nu nog eens helemaal nagelopen.. Hij is klaar .. eindelijk .. Nu nog ff droog weer en dan eens rijden ..

[afbeelding]

Die zeker opgeknapt! Dat is niet alleen ff poetsen geweest ;)
 
De eerste Z900RS is aan mij overgedragen en in 2017 op kenteken.
mooie foto shoot van gemaakt door Kawasaki, en aan het einde van de dag
een dik compliment voor de *D *D Z2 750 RS gekregen van de President van Kawasaki uit Japan.
Toen ik vertelde dat ik kennis heb aan de desinger en ontwerper van de Z1 uit 1972 (Norimasa Tada) uit Japan
viel hij bijna van de stoel. Geweldige dag gehad.
Ben nu net thuis met de eerste motoren, morgen weer verder. :t :t :t

Hey Ton,gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Ik zit nu met smart te wachten op jou rij verslag.
Ben benieuwd wat je er van vind.
 
Een paar weken geleden op de weg terug uit Oostenrijk even langs de Veterama geweest in Mannheim.
Tussen de kramen stond deze Zed.
full

Van afstand vond ik m er aardig "standaard" en netjes uitzien.
full

Maar van dichtbij.........wat een vreemde carburateurs ?
 
4 jaar geleden gekocht, een echte roestbak was het ...

[afbeelding]

.... paar maanden geleden voor het eerst gestart, drie weken geleden afgesteld en nu nog eens helemaal nagelopen.. Hij is klaar .. eindelijk .. Nu nog ff droog weer en dan eens rijden ..

[afbeelding]

Da's zeker een mooi fietsje geworden !!!
Die ombouw ST/MK2 vind ik ook wel interessant,ben benieuwd naar dat resultaat.
Enne mooie werkplaats...............
 
In de laatste Moto 73 (nr. 25) staat een vergelijking van de de Z1 met de Z900 ( Geen RS) met foto's.
 
Ben ik weer eens, ik krijg al een paar PM berichten waar ik blijf.
In het kort, ik ben ziek en wel zo danig dat het nog maar de vraag is of ik januari as ga halen.
Helaas zit het er voor mij op, ik dank hen die al op de hoogte waren en kaartjes stuurden en of langs zijn gekomen.
Ik zal denk ik niet meer op het topic komen, of ik moet mij heel goed voelen.
Wil bij deze allen die ik hier heb leren kennen bedanken voor de leuke en mooie tijd, bedankt mannen!
Laat het topic maar doorlopen tot het vol is en wie weet neemt een ander het weer over.
Ik zou zeggen geniet van het leven dat deed ik ook echt en natuurlijk van je hobby.
Het gaat jullie allen goed. :t
Rob :W
 
Wat een vreselijk nieuws Rob... -O-
Ik weet niet wat er scheelt met je, maar ik miste je berichtjes ook al..
Sterkte met wat er komen gaat..

Groeten, Coert.. :/
 
Rob,echt woorden heb ik er niet voor,
Bedankt voor je vriendschap, en t leuke topic dat je hebt opgezet

Sterkte grt Jan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Rob, heel veel sterkte.
Je hebt een mooi topic aangeslingerd, met mooie verhalen over je motor-leven.
De zed blijft een fantastische fiets en ook al zijn er duizenden liefhebbers en eigenaren, de naam Rob zal daar regelmatig mee verbonden worden.
 
Jeetje Rob wat een triest nieuws dit! Ik weet niet goed of ik je veel sterkte moet wensen of afscheid van je moet nemen! Ik vind je in ieder geval een gouden vent! Hier en daar kwam ik je weleens tegen op beurzen of samen met Ton. Ik ben nog eens bij je thuis geweest omdat je een kawasaki onderdeel voor mij had liggen! Ik heb altijd genoten van je verhalen en je leuke foto's van je eigen prachtige z1b! Rob bedankt voor je geweldige bijdrage aan deze topics over de Z1! Groet Lex
 
Ben ik weer eens, ik krijg al een paar PM berichten waar ik blijf.
In het kort, ik ben ziek en wel zo danig dat het nog maar de vraag is of ik januari as ga halen.
Helaas zit het er voor mij op, ik dank hen die al op de hoogte waren en kaartjes stuurden en of langs zijn gekomen.
Ik zal denk ik niet meer op het topic komen, of ik moet mij heel goed voelen.
Wil bij deze allen die ik hier heb leren kennen bedanken voor de leuke en mooie tijd, bedankt mannen!
Laat het topic maar doorlopen tot het vol is en wie weet neemt een ander het weer over.
Ik zou zeggen geniet van het leven dat deed ik ook echt en natuurlijk van je hobby.
Het gaat jullie allen goed. :t
Rob :W

och man....
dat is heel slecht nieuws.. -O-
we zijn/waren het mischien niet altijd met elkaar eens maar dit vind ik oprecht rot voor je..
Ik hoop dat beter uitpakt als dat je nu denkt en wens je veel sterkte voor de komende tijd..
 
Beste Rob, hoewel zelf geen Kawa-rijder (maar wel liefhebber!), las ik graag in dit topic mee en dan met name jouw bijdragen. We kwamen elkaar af en toe tegen op klassieker-bijeenkomsten en spraken elkaar dan kort. Dat zal ik missen. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je toch nog kunt herstellen!
 
Ben ik weer eens, ik krijg al een paar PM berichten waar ik blijf.
In het kort, ik ben ziek en wel zo danig dat het nog maar de vraag is of ik januari as ga halen.
Helaas zit het er voor mij op, ik dank hen die al op de hoogte waren en kaartjes stuurden en of langs zijn gekomen.
Ik zal denk ik niet meer op het topic komen, of ik moet mij heel goed voelen.
Wil bij deze allen die ik hier heb leren kennen bedanken voor de leuke en mooie tijd, bedankt mannen!
Laat het topic maar doorlopen tot het vol is en wie weet neemt een ander het weer over.
Ik zou zeggen geniet van het leven dat deed ik ook echt en natuurlijk van je hobby.
Het gaat jullie allen goed. :t
Rob :W

Rob en Marcel
Sterkte in deze tijd van verdriet en onzekerheid.

GREETZ
Huibert Ramakers
 
Terug
Bovenaan Onderaan