Kawasaki Z1 900 Deel 9

Rob, ik heb hier geen woorden voor. Het topic blijft open, dat beloof ik je. En ik ben er zeker van dat een van de deelnemers het zal overnemen. En dat jouw naam eraan verbonden zal blijven.

Heel veel sterkte.

Tony
 
Laatst bewerkt:
Hoi Rob, ik heb geen woorden voor wat je out of the blue nu overkomt.....Sinds dit vreselijke nieuws een paar slechte nachtjes gehad en ik hoop oprecht dat je nog even bij ons mag zijn , wat misschien ijdele hoop is; maar toch :/ In ieder geval heel veel sterkte voor jou en je familie komende tijd !
Tot Z... Wilco
 
Rob ik dacht ook waar is ie toch maar dit nee dit verwacht je niet , sterkte voor jou en je familie.
 
Zelf ben ik als Suzuki 2takter meer een stiekeme meelezer van dit topic als oud Z1 eigenaar,maar dit zijn vervelende berichten,ik wens jou en je familie veel sterkte toe.
 
Beste Rob,

Zoals je weet en ervaren hebt heb ik me nooit gemengd in de discussies op dit forum. Ton en jij kennen de reden. Je bericht is echter een zeer gegronde reden om een keer van dit principe te moeten afstappen.

Dit is wel heel slecht(klote) nieuws en het overvalt me. Ik had van Ton wel al begrepen dat je ziek was. De mate van deze ziekte was toen nog niet bekend maar ik had niet de indruk dat het zo ernstig zou uitvallen.
We kennen elkaar dan nog niet zo lang maar ik heb onze vriendschap als zeer prettig ervaren. Verhalen, kennis en interesse voor de Kawa's hebben we met een aantal mensen kunnen en mogen delen. Dat daar op korte termijn plotseling zomaar een einde aan zou moeten komen kan ik (nog) niet bevatten.

Heel veel sterkte toegewenst en hartstikke bedankt voor je vriendschap en interesse. Het is jammer en uiterst triest dat het op deze manier moet eindigen.

Vanaf deze plaats wens ik je veel kracht toe om een in jouw ogen beste en juiste beslissing te nemen.

Grtz.

Hans Van Berlo
 
Beste Rob

Nog maar redelijk kort op dit forum met mijn Z900 maar door jou een warm welkom geheten.
Zeer jammer te horen deze berichtgeving maar wens je de komende tijd een warm hart en veel sterkte toe.
Groet Anton
 
Ik denk dat ik ook namens Rob spreek als ik jullie allen bedank voor de hartverwarmende reakties op zijn mededeling.
Tja, ik zou willen dat het anders was en heb stille hoop dat er iets veranderd in positieve richting.......

Wil in ieder geval Rob´s wens dat het Topic doorloopt graag in ere houden en heb ´m dat ook beloofd.
Ik hoop dat jullie mij toestaan Rob´s Topic verder te voeren.

Wil ook een ieder bedanken die Rob en mij een PM gestuurd hebben, is voor ons natuurlijk geen makkelijke tijd, zeker voor Rob niet.

Hoop dat jullie allen het Topic levendig houden (bijna 25000 berichten in een paar jaar is niet niets)

GreetZ,
Marcel
 
Beste Rob,

We zijn ontdaan en geschokt toen we het bericht hoorden van je ziektebeeld.
Bedankt voor het opzetten van dit fantastische forum en de gezelligheid die wij met je hebben mogen meemaken!

Wij wensen jou en je familie heel veel sterkte en kracht toe in de komende tijd.

Groet John & Ruth
 
Beste Rob,

Ook ik ben zo'n regelmatige lezer van je topic die vooral leest en niet reageert. In de loop der jaren zijn jullie een soort 'bekenden' geworden. Ik schrik van je bericht en wens jou en je naasten heel veel sterkte.

groet,
Frans
 
Ik denk dat ik ook namens Rob spreek als ik jullie allen bedank voor de hartverwarmende reakties op zijn mededeling.
Tja, ik zou willen dat het anders was en heb stille hoop dat er iets veranderd in positieve richting.......

Wil in ieder geval Rob´s wens dat het Topic doorloopt graag in ere houden en heb ´m dat ook beloofd.
Ik hoop dat jullie mij toestaan Rob´s Topic verder te voeren.

Wil ook een ieder bedanken die Rob en mij een PM gestuurd hebben, is voor ons natuurlijk geen makkelijke tijd, zeker voor Rob niet.

Hoop dat jullie allen het Topic levendig houden (bijna 25000 berichten in een paar jaar is niet niets)

GreetZ,
Marcel


Marcel, ik ben heel blij dat jij het topic wil "overnemen". Ik, en waarschijnlijk alle liefhebbers hier hoopten dit eigenlijk al. Zo is ook zeker dat Rob's naam aan het topic verbonden blijft.

Heel veel sterkte.
 
Marcel, ik ben heel blij dat jij het topic wil "overnemen". Ik, en waarschijnlijk alle liefhebbers hier hoopten dit eigenlijk al. Zo is ook zeker dat Rob's naam aan het topic verbonden blijft.

Heel veel sterkte.

Hallo Tony,

Natuurlijk wil ik het in stand houden en Rob´s naam zal er zeker voor altijd aan verbonden blijven.
Denk dat ik de naam van het topic niet kan veranderen, kan zijn dat eventuele nieuwe het dan niet kunnen vinden (maar eens over nadenken)
 
Marcel,

Jij bent bij uitstek de man om het voort te zetten, voor je broer.
De naam van het topic zou ik ook zo houden, gewoon doorbreien ermee, deel 10/11 en zo.
Als je het toch een andere naam geeft vinden we het zowiezo toch weer..
Veel sterkte van mij aan Rob, jou en de familie en bekenden in deze tijd.

Groet, Coert.
 
Mee eens , o.p maken met een mooie foto,
en we gaan "gewoon" door.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Tony,

Natuurlijk wil ik het in stand houden en Rob´s naam zal er zeker voor altijd aan verbonden blijven.
Denk dat ik de naam van het topic niet kan veranderen, kan zijn dat eventuele nieuwe het dan niet kunnen vinden (maar eens over nadenken)

Waarom zou je de naam veranderen? Als je dat zou willen kan dat natuurlijk, maar nodig is het niet. Gewoon dit topic laten doorlopen, en als het vol is maak jij de openingspost voor het volgende deel.
 
Wat denken jullie van:
Rob's Kawasaki Z1 900 topic deel 10

Kan waarschijnlijk met terugwerkende kracht ook nog aangepast worden voor deel 1 t/m 9.
 
Laatst bewerkt:
Bah wat een slecht nieuws, echt schrikken!!

Rob ik wens jou en je familie heel veel sterkte de komende tijd!
 
Laatst bewerkt:
That sucks... hier maar weer een foto, Rob zou het niet anders willen ...

Binnenpootjes teruggekregen voor de ST/MK2 en de Sanctuary cloon.. hier die voor de eerste...


[afbeelding]

heb je die zwart laten coaten oid????
welke achterbrug gebruik je voor je cloon als ik vragen mag?
Ikzelf neem zrx11 vorkpoten (geen problemen,kleine adaptie en klaar) en een zrx 11 achterbrug.
de brug heb ik pas maar eigenlijk moet de zrx ketttinggeleider rubber erbij tussen en dat wordt krap.
de lijn bovenzijde voortandwiel---scharnierpunt brug----bovenzijde achter kettingwiel is wat ongunstig waardoor de ketting net vrij loopt (als in een paar mm) boven het scharnierpunt van de brug..
heb jij een andere brug gebruikt en hoe zit dat dan bij jou als ik vragen mag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan