Kawasaki Z1 900 Deel 9

Het in het kontje van velen niet meer aanwezige 'laatje'
https://www.marktplaats.nl/a/motore...36c63dca7e4aa95f615ded8c6710e&previousPage=lr
.
full
 
net ff gekeken... _O- _O- ...was me nooit opgevallen...vast vakje wel...
Wat bedoel je? Jij hebt toch ook zo'n laatje of heb je er iets anders voor in de plaats gezet (bij de Z1000 dan). Vast vakje??
Het MP-laatje bekijkend is het wel anders dan het Z1000 laatje, en dan doel ik niet alleen op de sticker, uiteraard.
Ik ben heel benieuwd naar jouw vaste vakje ...
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je? Jij hebt toch ook zo'n laatje of heb je er iets anders voor in de plaats gezet (bij de Z1000 dan). Vast vakje??
Het MP-laatje bekijkend is het wel anders dan het Z1000 laatje, en dan doel ik niet alleen op de sticker, uiteraard.
Ik ben heel benieuwd naar jouw vaste vakje ...

Vast vakje bij de Z1000 licht op het luchtfilter"snorkel" en is het gereedschapvakje.
Ook bij de Z1000 hoort een laatje in het kontje, vergelijkbaar met die op de afbeelding van MP (welke van het eerste model Z1 is)
Lade van de Z1 past wel in de Z1000 maar omgekeerd niet (die van de Z1 is veel lager aan het uiteinde)
 
Wat bedoel je? Jij hebt toch ook zo'n laatje of heb je er iets anders voor in de plaats gezet (bij de Z1000 dan). Vast vakje??
Het MP-laatje bekijkend is het wel anders dan het Z1000 laatje, en dan doel ik niet alleen op de sticker, uiteraard.
Ik ben heel benieuwd naar jouw vaste vakje ...

ik heb ff lopen strunen hier, dacht dat de 1000 alleen een vakje vast had in de kont maar ik heb er wel het laatje bij....die lag in een doos...
blijkbaar laat mijn archiverings wijze me vanavond ff in de steek _O-

ik zal ff probere fotootje te posten maar gebruikte voorheen imageshack of hoe heeten ze ook weer.
die wil nu geld hebben dus ff dat doe ik niet meer...
via forum kan ook meen ik...
 
Inderdaad van K-Factory, staat er ook op ...

[afbeelding]


Die uitlaat, mooi :} ik zoek nog zo n bochtensetje voor m n zrx eigenlijk O-)


ik heb ff lopen strunen hier, dacht dat de 1000 alleen een vakje vast had in de kont maar ik heb er wel het laatje bij....die lag in een doos...
blijkbaar laat mijn archiverings wijze me vanavond ff in de steek _O-

ik zal ff probere fotootje te posten maar gebruikte voorheen imageshack of hoe heeten ze ook weer.
die wil nu geld hebben dus ff dat doe ik niet meer...
via forum kan ook meen ik...


je mot t ook nummeren als je er geen verstand van hebt :+
foto s doe ik gewoon via documenten, eitje :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Foto's laat ik binnenkort wel zien, of die van de sessie of van hier thuis.

Deze blijft zeker origineel, de eerste RS zeker in de Benelux en misschien wel van Europa.
Later gaat de Hayabusa weg en waarschijnlijk een RS verbouwen om op te rijden.

Had ik al niet iets gezien van een paar Franse kikkerbillenvreters die er al één verpunkt hebben......... :?
 
full


joehee het is gelukt....

ik heb hem er nu maar weer in gepropt dan raak ik hem niet weer kwijt... ;)
 
je mot t ook nummeren als je er geen verstand van hebt :+
foto s doe ik gewoon via documenten, eitje :t

Mijn systeem is alles bij elkaar in dozen gooien net zolang tot je het opgeruimd hebt.
die dozen stapel je dan op een bult in een hoekje...
werkt super en je raakt niks kwijt....
 
Vast vakje bij de Z1000 licht op het luchtfilter"snorkel" en is het gereedschapvakje.
Ook bij de Z1000 hoort een laatje in het kontje, vergelijkbaar met die op de afbeelding van MP (welke van het eerste model Z1 is)
Lade van de Z1 past wel in de Z1000 maar omgekeerd niet (die van de Z1 is veel lager aan het uiteinde)
O dat vast vakje, nu snap ik 'm . Bij mij is het net andersom dan het bij dolorfin was. Het laatje zit in mijn kontje (van de Z dan ;) ) en het vaste bakje ligt inclusief de 'silencer' zoals die snorkel officieel heet in de opslagdoos.
 
setje is net zo duur als dat m n zrx waard is :z

doe als ik, gewoon niet meer tellen anders verhang je jezelf gelijk met dit soort dingen.
ik wilde dat ik wat meer tijd had dan kon ik eens wat resultaat zien...
Hoe sommigen dat doen ontgaat me volledig, net als ik denk dat ik tijd krijg verzint men dat de badkamer gerenoveerd moet worden... -O-
 
doe als ik, gewoon niet meer tellen anders verhang je jezelf gelijk met dit soort dingen.
ik wilde dat ik wat meer tijd had dan kon ik eens wat resultaat zien...
Hoe sommigen dat doen ontgaat me volledig, net als ik denk dat ik tijd krijg verzint men dat de badkamer gerenoveerd moet worden... -O-

Onze badkamer is een jaartje of vier geleden gerenoveerd en dat op een wijze dat die minimaal 20 jaar mee gaat. Dan ben ik bijna 80 en vind ik het prima zoals het is.......... *O*

Tegen die tijd koop ik een Z900RS *O* en ga daar lekker mee aan de gang _O-
 
Laatst bewerkt:
net als ik denk dat ik tijd krijg verzint men dat de badkamer gerenoveerd moet worden... -O-
Dit is toch eigenlijk ook wel een hele mooie voor je signature. ;)
 
Onze badkamer is een jaartje of vier geleden gerenoveerd en dat op een wijze dat die minimaal 20 jaar mee gaat. Dan ben ik bijna 80 en vind ik het prima zoals het is.......... *O*

Tegen die tijd koop ik een Z900RS *O* en ga daar lekker mee aan de gang _O-

dan ben jij er mooi klaar mee..ik nog niet -O- net begonnen maar het begin is er.
of het 20 jaar mee gaat weet ik niet (ik weet niet eens of ik nog wel zolang meega),
ik ben niet zo n ster met die cement smeerzooi en tegels plakken en shit...
ik vind het gewoon k*twerk maar de bazin vraagt en wij draaien... -O- u weet wel hoe dat gaat waarschijnlijk...(aan de andere kant heeft ze er geen moeite mee als ik motoren in de hal of woonkamer stal dus ik klaag niet *O* )



full


de foto staat gedraaid maar u krijgt een idee denk ik...
 
de foto staat gedraaid maar u krijgt een idee denk ik...
't Zit er strak in toch? :Y
Het weekend is voorbij. :W
Voor iedereen die morgen de weg op gaat/moet . . succes/sterkte. :] :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan