Kawasaki Z1 900 Deel 9

Heb ik dan gezegd dat ik DIE mooi vind ;)

Ben er überhaubt nog niet uit of ik de nieuwe z900 nou mooi vind, het zal vast prima rijden.
Mooier dan al het andere wat vandaag de dag uitgebracht wordt, dat wel.

Maar er zijn te veel punten die ik echt jammer vind, ik niet alleen want de fabrikanten van de aftermarket parts proberen nou net die dingen aan te pakken dmv bolt-on zooi en gelikt cnc alu spul. Maar davinniknouookweernietmooi :')

D'r hadden gewoon,af-fabriek, dikke morad/akront spaakvelgen in moeten zitten met stereo shockers en een RSU voorvork, davinnikwelmooi :+
 
Laatst bewerkt:
Heb ik dan gezegd dat ik DIE mooi vind ;)

Ben er überhaubt nog niet uit of ik de nieuwe z900 nou mooi vind, het zal vast prima rijden.
Mooier dan al het andere wat vandaag de dag uitgebracht wordt, dat wel.

Maar er zijn te veel punten die ik echt jammer vind, ik niet alleen want de fabrikanten van de aftermarket parts proberen nou net die dingen aan te pakken dmv bolt-on zooi en gelikt cnc alu spul. Maar davinniknouookweernietmooi :')

D'r hadden gewoon,af-fabriek, dikke morad/akront spaakvelgen in moeten zitten met stereo shockers en een RSU voorvork, davinnikwelmooi :+

Klopt helemaal!
 
Heb ik dan gezegd dat ik DIE mooi vind ;)

Ben er überhaubt nog niet uit of ik de nieuwe z900 nou mooi vind, het zal vast prima rijden.
Mooier dan al het andere wat vandaag de dag uitgebracht wordt, dat wel.

Maar er zijn te veel punten die ik echt jammer vind, ik niet alleen want de fabrikanten van de aftermarket parts proberen nou net die dingen aan te pakken dmv bolt-on zooi en gelikt cnc alu spul. Maar davinniknouookweernietmooi :')

D'r hadden gewoon,af-fabriek, dikke morad/akront spaakvelgen in moeten zitten met stereo shockers en een RSU voorvork, davinnikwelmooi :+

Kijk, dat bedoel ik :t ,en nog een paar p,k meer mag :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie hier wel iets mooi's ontstaan een groep van mensen welke ontevreden is over de Z900rs oplossing : laat een ieder zo'n fiets kopen en dan samen een werkplaats in en dan zagen lassen ,vijlen en samen schokbrekers,wielen,voorvorken,en enz kopen krijgen ze ook nog korting en dan helemaal naar wens maken. Of zou een tijdmachine bouwen iets zijn en terugkeren naar 1973 ?? (heren geintje hoor dus boos worden mag maar is niet nodig)
 
Ik zie hier wel iets mooi's ontstaan een groep van mensen welke ontevreden is over de Z900rs oplossing : laat een ieder zo'n fiets kopen en dan samen een werkplaats in en dan zagen lassen ,vijlen en samen schokbrekers,wielen,voorvorken,en enz kopen krijgen ze ook nog korting en dan helemaal naar wens maken. Of zou een tijdmachine bouwen iets zijn en terugkeren naar 1973 ?? (heren geintje hoor dus boos worden mag maar is niet nodig)


T ding had gewoon ff "anders" in elkaar moeten zitten af fabriek,
geen mono shock :N ,rsu en spaakwielen :t een paar pktjes meer was lekker geweest,niet noodzakelijk maar lekker :Y.
Dat is mijn mening,(nog niet objectief want ik heb m nog niet in t eggie gezien),
ook onbelangrijk en ook geen reden om boos te worden *O*

t had voor mij iets meer een vervanger voor mijn ZRX moeten worden maar dat gaat m niet worden :N dus nog maar weer30 j wachten _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
T ding had gewoon ff "anders" in elkaar moeten zitten af fabriek,
geen mono shock :N ,rsu en spaakwielen :t een paar pktjes meer was lekker geweest,niet noodzakelijk maar lekker :Y.
Dat is mijn mening,(nog niet objectief want ik heb m nog niet in t eggie gezien),
ook onbelangrijk en ook geen reden om boos te worden *O*

t had voor mij iets meer een vervanger voor mijn ZRX moeten worden maar dat gaat m niet worden :N dus nog maar weer30 j wachten _O-

Jan vergeet jij niets : dan moet ie ook luchtgekoeld worden :Y
 
Nee hoor ,de ZRX is dat ook niet,
maar ik had een beetje gehoopt op t beste van 2 werelden,
een gepeperd zrx blok en dan met een z900 uiterlijk :t
 
Ik zie hier wel iets mooi's ontstaan een groep van mensen welke ontevreden is over de Z900rs oplossing : laat een ieder zo'n fiets kopen en dan samen een werkplaats in en dan zagen lassen ,vijlen en samen schokbrekers,
Jan vergeet jij niets : dan moet ie ook luchtgekoeld worden :Y

Luchtgekoelde fietsen komen nooooooooit meer terug .... helaas... milieu en geluid en zo ...
 
Laatst bewerkt:
T ding had gewoon ff "anders" in elkaar moeten zitten af fabriek,
geen mono shock :N ,rsu en spaakwielen :t een paar pktjes meer was lekker geweest,niet noodzakelijk maar lekker :Y.
Dat is mijn mening,(nog niet objectief want ik heb m nog niet in t eggie gezien),
ook onbelangrijk en ook geen reden om boos te worden *O*

t had voor mij iets meer een vervanger voor mijn ZRX moeten worden maar dat gaat m niet worden :N dus nog maar weer30 j wachten _O-

oem uit de doos ben ik er ook niet zo weg van maar heb het ding ook nog niet live gezien...

verbouwd kan het best wel wat worden....

het vermogen :? ...hoeveel heeft dat ding? 110 pk oid? tsja...hoeveel ben je nodig met een naked :?
 
Mijn 6 bruggen staan vol, dus ik pas ff _O-Luchtgekoelde fietsen komen nooooooooit meer terug .... helaas... milieu en geluid en zo ...

6 bruggen??? welja wrijf het er ff lekker in zeg _O- ...ik moet t doen met een tafel op zolder,
een fietsenhok en de hal..... |( ....ik heb nog wel plek over voor 1 *O* ....
 
full

ik begin deze kleur steeds mooier te vinden, ik wordt oud :')
 
6 bruggen??? welja wrijf het er ff lekker in zeg _O- ...ik moet t doen met een tafel op zolder,
een fietsenhok en de hal..... |( ....ik heb nog wel plek over voor 1 *O* ....


Count your blessings...... ik heb alleen een voortuin, zonder afdak.... _O-
 
Nog iemand op de beurs in houten geweest?
Ik was er gister, aardig druk. 2 900’s en een 1000 gezien. ( en 2 mv’tjes :+ maar da’s mijn ziekte😋)

Verder wel gezellig, wat weinig motoren.
 
Nog iemand op de beurs in houten geweest?
Ik was er gister, aardig druk. 2 900’s en een 1000 gezien. ( en 2 mv’tjes :+ maar da’s mijn ziekte😋)

Verder wel gezellig, wat weinig motoren.


Ja, ik ben er gisterochtend geweest. was erg druk. Weinig kawa spul gezien. Alleen Willem Hendriks had een z900 A4 mee die binnen no time verkocht was. Wel leuk om die eventjes te bekijken.
 
Was inderdaad best wel druk gisterochtend. Ik zag nog ergens een Z1A tank liggen voor 650 euro.
 
Was inderdaad best wel druk gisterochtend. Ik zag nog ergens een Z1A tank liggen voor 650 euro.

was dat een gebruikte tank?
is een z1a tank dan zo bijzonder?
ik vind het wel idioot veel geld als je dat afzet tegen die repro tanks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan