Kawasaki Z1 900 Deel 9

Dank voor jullie reacties roger-sv, mathh en madvo69. Ik heb er helaas geen pink slip bij, alleen de nederlandse papieren. Ikzelf vind de huidige kleur ook mooi (even mooi als de originele 1974 kleuren), maar het is niet de originele kleur van deze bike. Enfin, misschien is dat streven naar originaliteit ook wel een beetje overdone. Jullie hebben me overtuigd, ik laat 'm zoals ie nu is... voorlopig dan toch. :-)

Je kunt altijd wachten totdat iemand zich meldt met hetzelfde probleem maar dan andersom. Een setje ruilen is veel voordeliger dan spuitwerk. Houdt ook de Duitse en Engelse forums in de gaten.
 
Dank voor je adviezen Mathh. Ik zie trouwens dat jij je stek in Beek (L) hebt. Ik woon in Maastricht... een steenworp van Beek. Misschien kan ik eens langskomen ☺
 
Helaas een trieste mededeling.

Rob Advokaat (oprichter van dit topic) is gisteravond in huiselijke kring overleden.

Denk dat iedereen die hem hier of persoonlijk heeft leren kennen dat toch zal overvallen.

Zijn wens was dat dit topic toch door blijft bestaan en ik denk dat we daar met z´n allen voor moeten zorgen.

Lieve Rob, je was een geweldige broer voor mij en minimaal nèt zo Kawa-gek als ik, zoniet gekker.
Rust in vrede. Ik zal je missen.

Marcel
 
r.i.p Rob, bedankt dat ik je mocht kennen, Marcel en Fam. gecondoleerd
 
Gecondoleerd Marcel , triest nieuws.
Ik heb Rob leren kennen doordat hij geheel belangeloos mij een koplamp gaf van een z900.
Toen ik hem ging ophalen heb ik 2 uur bij Rob aan de keukentafel zitten kletsen, over motoren natuurlijk.

Natuurlijk wens ik ook de familie en vrienden heel veel sterkte.

Rust zacht Rob.
 
Laatst bewerkt:
R.I.P. Rob...
Marcel, van mij alle sterkte toegewenst, ook voor je familie, en iedereen die Rob aan het hart lag, en dat zijn er velen..
Ik weet eventjes niet echt wat te zeggen..ik ben gewoon helemaal verslagen nu, Rob heeft me, met zijn enthousiasme, en met dit topic er voor gezorgd dat ik het Z virus weer kreeg..

Veel liefs van mij, en sterkte.

Gecondoleerd,Coert.
 
Laatst bewerkt:
Marcel en familie,

Gecondoleerd met het verlies van Rob. Woorden schieten tekort. We vinden dit onvoorstelbaar en zullen hem missen.

John & Ruth
 
Gecondoleerd, Marcel, familie, vrienden en kennissen.
Heel veel sterkte met dit enorme verlies.
Mooi eerbetoon aan Rob's wens gehoor te geven en dit topic tot in lengte van jaren te blijven voortzetten.
 
Laatst bewerkt:
Iedere keer dat ik in dit topic kijk, verwacht ik dit bericht al. Maar nu ik het lees, mist mijn hart toch een slag....


Mijn condoleances aan Marcel en de familie.
 
Potver Rob, Ik kwam je af en toe weleens tegen op beurzen of bij andere liefhebbers. Je was altijd zo enthousiast en stond nog zo vol in het leven. Lekker met pensioen. Vaak rijden op je mooie Z1B. En altijd poetsen en een foto plaatsen op het forum. Het is allemaal heel snel gegaan!

Marcel gecondoleerd met het verlies van een prachtig mens en bovenal je broer. Ik wens jou en je familie veel sterkte in deze moeilijke tijd!
 
Ik denk dat we allemaal stiekum hoopten dat Rob nog lang bij ons zou blijven; dit tegen beter weten in....
De schok is er niet minder om en zijn enthousiasme hier zal node gemist worden.
Rob je was een enorm fijne vent en je spirit zal hier nog lang blijven rond hangen !
Sterkte voor allen dichtbij hem.

Wilco
 
Gecondoleerd Marcel, Rob‘s vrouw en de andere achterblijvers.. Ben blij dat ik hem gekend heb en dat hij in ieder geval nog een beetje van zijn pensioen heeft mogen genieten.. We ziullen hem missen.
 
Helaas niet onverwacht, maar toch schrik ik van dit nieuws. Heel veel sterkte voor Marcel en alle andere nabestaanden van Rob.
 
Gecondoleerd, Marcel en familie! Ongelofelijk hoe snel dit gegaan is. Rob was een ongelofelijk aardige en gezellige kerel. Hij zal worden gemist.
 
Ik heb Rob helaas nooit "in het echt" ontmoet, maar heb hem leren kennen via dit topic als een erg betrokken, oprecht en enthousiast mens met een enorme passie voor alles wat met de Z900 te maken heeft. Ik kreeg vanochtend de melding over het slechte nieuws en schrok daar erg van.

Doet me wederom beseffen hoe belangrijk het is om elke dag te genieten, hoe betrekkelijk het leven is, en dat je je naasten maar even naast je hebt, dus zorg er goed voor.

Rob, je hebt veler harten weten te raken, je hebt je passie voor de Z900 weten uit te dragen en daarmee veel mensen verbonden met jou en elkaar. Je karakter was net zo stoer, puur, krachtig en prachtig als de Z900. Rust zacht en weet dat je nooit vergeten zult worden.

Heel veel sterkte aan familie en vrienden met het dragen van dit verlies.

Kees
 
oooh,slecht nieuws
Ik heb Rob persoonlijk leren kennen als een groot verteller van verhalen over zijn Zed verleden en andere (motor)belevenissen.
Leuke vent,hij zal een leegte achterlaten.
Gecondoleerd, Marcel, familie, vrienden en kennissen.
 
Gecondoleerd Marcel en Fam Advokaat.

Heel veel sterkte de komende tijd met dit trieste verlies.

Huibert
 
Marcel je schrijft het "overvallen" en zo voelt het ook,geondoleerd voor jou en je familie veel sterkte toegewenst.
 
Wow wat een triest en voor mij onverwacht nieuws zeg. Ik hoor het net via Blue_eyes. Ik ken Rob uiteraard oppervlakkig alleen via de diverse topics op MF. Maar waar je zijn berichten ook zag, zijn enthousiasme voor motoren en de sport, sprong er altijd vanaf! Ook in het mooie topic van Hydroleo kwam je Rob regelmatig tegen. Het laatste wat ik me herinner, was dat Rob afgelopen juni zijn 50ste TT Assen bezocht :Y :}

full


Rob.Z1 in "Algemeen TT Assen verzameltopic"

En dit kreeg hij daarom van de TT organisatie:
full


Rob.Z1 in "Algemeen TT Assen verzameltopic"

Verder kan ik alleen maar een ieder die dichtbij Rob staat heel veel sterkte toewensen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan