Fazer 1000 wordt ineens zeikheet

FZRene

MF veteraan
4 mei 2004
5.356
3.315
Ridderkerk (ZH)
Kennis van me heeft onlangs een 2003 Yamaha Fazer 1000 gekocht, leek een goede motor verder.

Aantal weken probleemloos gereden en nu meldt ze dat de motor ineens gigantisch heet wordt, ze zegt dat de uitlaatbochten roodgloeiend worden al na een paar minuten stationair draaien.

Enige wat ik kan verzinnen is dat hij enorm arm loopt (benzine tekort?) maar hoe kan dat zomaar ineens?

Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Thanks...
 
Kennis van me heeft onlangs een 2003 Yamaha Fazer 1000 gekocht, leek een goede motor verder.

Aantal weken probleemloos gereden en nu meldt ze dat de motor ineens gigantisch heet wordt, ze zegt dat de uitlaatbochten roodgloeiend worden al na een paar minuten stationair draaien.

Enige wat ik kan verzinnen is dat hij enorm arm loopt (benzine tekort?) maar hoe kan dat zomaar ineens?

Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Thanks...

Het is een vrouw?
heb je zelf al gekeken?, vrouwen overdrijven nogal eens.
 
Haha ja het is een vrouw inderdaad....

Maar ik heb een foto gekregen en ik heb de indruk dat ze gelijk heeft, die uitlaatbochten zijn helemaal wit uitgeslagen, lijkt er wel op dat hij zeer heet wordt.
 
Kennis van me heeft onlangs een 2003 Yamaha Fazer 1000 gekocht, leek een goede motor verder.

Aantal weken probleemloos gereden en nu meldt ze dat de motor ineens gigantisch heet wordt, ze zegt dat de uitlaatbochten roodgloeiend worden al na een paar minuten stationair draaien.

Enige wat ik kan verzinnen is dat hij enorm arm loopt (benzine tekort?) maar hoe kan dat zomaar ineens?

Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Thanks...


De FZS 1000 gaat na korte tijd, 30 seconden? de fan al lopen om de boel daar af te koelen, schijnt dat anders de fan krom trekt, mijne doet dat ook na korte tijd stationeer lopen fan aanslaan.

Als je hem dan in de versnelling zet gaat de fan uit!

Miss werkt dat niet meer op haar motor?

Gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan