voorstellen, nieuwe gebruiker

happyapilot

Rookie
2 sep 2017
17
0
Hallo, wilde me even voorstellen, naam is Harry ('72) en ik bezit een SV650 K4 N
die me altijd doet laten glimlachen. Het is mijn eerste motorfiets en in korte tijd
heb ik er al :] 6000km mee gereden. Bij mijn zoektocht naar uitlaten en dergelijke kwam ik dit forum tegen en na het lezen van verschillende onderwerpen dacht ik bij mezelf, hier kom ik zeker vaker terug dus heb ik me maar geregistreerd als nieuw gebruiker.

Zal later nog een foto van mijn motor plaatsen en een vraag stellen of het mogelijk is om een demper uit engeland (road legal) zonder E-keur te laten keuren door RDW?

In mijn enthousiasme heb ik een "FUEL F1R demper (road)" gekocht voor mijn uitlaat maar die mist E-keur.. maar effijn, meer later.. :W (tis al laat)
 
Laatst bewerkt:
full
 
Laatst bewerkt:
Welkom op MF :W

E-keur zou ik me niet druk om maken :N Gewoon genieten van het geluid wat er uit komt zetten. Mocht je ermee in Duitsland willen gaan rijden, is het verstandig om er je originele demper weer op te schroeven. Daar kijken ze namelijk er wel wat strenger naar.

Hier kan je info vinden mbt tot je bike...

SV 650/1000N topic, deel III
 
Welkom hier, :)

Ben het met Ghetto-bassie eens, heb zelf ook een SV650, de S uitvoering van de eerste generatie, heerlijke motorfiets. Lekker gooi en smijt fiets, maar de mijne heeft een Bos-uitlaat zonder e-keur, maar wel met Db-killer erin. Klinkt heerlijk maar ben er nooit mee aangehouden, terwijl ik vlakbij Rotterdam woon, en daar word flink gecontroleerd.
Zolang je niet teveel aandacht vraagt, lees teveel gas geven in de stad, heb je geen gedoe maar ga je naar Duitsland kun je beter wel een originele plaatsen.
Veel plezier op MF, :t
full

Mijn SV'tje, :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan