Gezocht : S1000RR of RSV4

Status
Niet open voor verdere reacties.

TL(a)Rjen

Die hard MF'er
3 apr 2005
325
16
heren,

Na een aantal jaren RC8 gereden te hebben nu even voelen hoe het is op een 4-cilinder.
De zoektocht beperkt zicht tot een s1000rr of een rsv4.

Op het moment niet echt voorkeur voor een van beide.
Altijd fan geweest van het uiterlijk van de BMW, maar langzaam overstag aan het gaan vanwege de specs (en zeer lovende recensies) van de Aprilia.

Zoek iets rond bouwjaar 2010, om de kosten binnen de perken te houden.

Wie heeft of weet een kandidaat ?

Gr Arjen
 
dat is snel, bedankt !

heeeeeele mooie fiets, maar geen circuitmotor. Dat heeft wel mijn voorkeur.

Zal er even een mailtje heen gooien !
 
Heb van de week nog op een RSV4 Factory gereden. Vond hem onderin de toeren erg tam maar dat ligt denk ik ook de ride by wire, ik ben echt analoge gaskabel gewend met directe verbinding tussen hand en krukas, en de bullige K5 Gixxer 1000 (mijn eigen motor) is geen ideale vergelijking wat dat betreft. Maar ook als je van een RC8 af komt zal je daar toch last van hebben lijkt me.
Midden en hoge toeren geweldig, en ja ik ben echt gek van die V4 sound.
Vond hem erg lekker zitten, dat had ik niet zo een twee drie verwacht (ben 1.91 en dacht dat ie krap en te racy zou zijn).

Wat is je budget?
 
Heb van de week nog op een RSV4 Factory gereden. Vond hem onderin de toeren erg tam maar dat ligt denk ik ook de ride by wire, ik ben echt analoge gaskabel gewend met directe verbinding tussen hand en krukas, en de bullige K5 Gixxer 1000 (mijn eigen motor) is geen ideale vergelijking wat dat betreft. Maar ook als je van een RC8 af komt zal je daar toch last van hebben lijkt me.
Midden en hoge toeren geweldig, en ja ik ben echt gek van die V4 sound.
Vond hem erg lekker zitten, dat had ik niet zo een twee drie verwacht (ben 1.91 en dacht dat ie krap en te racy zou zijn).

Wat is je budget?

sound is erg mooi, en ja quick response ben ik zeker gewent :-) De bmw heeft dat iets meer zover ik weet. ben ook 1.90cm
Budget zeker onder 10k
 
Laatst bewerkt:
mooie berichten mannen.

Engeland is toch wel ver weg :-) liever dichterbij wat halen...
NL, DE of BE.

Ik ga van de week wat rondbellen naar bovenstaande.

Nieuwe suggesties blijven welkom.
 
Kent iemand hier deze fiets ?

19904899_10155575662794329_1703182784775100519_n.jpg


2011
ONK Ahnendorp tuning blok
Akrapovic évo titanium
Hp power kit
Motomaster remschijven
Nieuw kuip
Valtermoto rem/ schakelset
2D laptimer
K-tech cartridge
K-tech achterschok
K-tech stuurdemper
Carbon bescherming
Superbike Switch aan stuur
Snelgas
Racekuipsteun
 
Valt mij trouwens wel op dat bijna alle reviews RSV4 VS S1000RR in het voordeel van de aprilia zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan