KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedy_Daan

Die hard MF'er
16 mrt 2017
350
8
Zal ik maar afsteken dan ;)

Plaats maar reactie met foto als je in de OP wil!!

Hier die van mij *O* (Speedy_Daan)
20294296_1644656728901600_6548504686113429313_n.jpg


BurgerKing
full


Markktm
full


NATAS-72
2.jpg


RacingRalph
lFe1oTgh.jpg


Pippen
10340_921238.JPG


Edje89
superduke-highres-jpg.1332340


Geerd
kpcvfabzgf8qs.jpeg


Noknee
full


KoenWitjes
360.jpg


denuff
full


SDHenri
full


luccatonni
full


Sorage
20170912_181747_zpsfqclv4k4.jpg


GIXXERR
yysdy.jpg


largeproject
rc7rvfqb0p3mi.jpg


Nikosvz
full


FolkieS
sam_0012-jpg.1335356


Polski
fdf36ca2-2bb1-4c89-a9fa-1746d7a0bc61-jpeg.1332486


gixxer1100turbo
leukopdefoto_113309125-jpg.1328351
 
Laatst bewerkt:
Ha een nieuw deetje *O*

Vandaag heeft m'n SDR nieuw schoeisel gekregen, heb ik eindelijk eens de rain mode kunnen benutten :+


denk wel dat het 'ledenbestand' moet worden opgeschoond niet iedereen in de OP heeft nog een SDR
 
Ha een nieuw deetje *O*

Vandaag heeft m'n SDR nieuw schoeisel gekregen, heb ik eindelijk eens de rain mode kunnen benutten :+


denk wel dat het 'ledenbestand' moet worden opgeschoond niet iedereen in de OP heeft nog een SDR

Wie moeten eruit? :W
 
Hoe bevalt de 1290 tegenover de 990 Dennuf?
Sturen doet de 990 sdr toch wat strakker vindt ik had dan wel de vering aangepast , de mijne alleen inleg filter en de kat eruit met killer . fijne aan de 1290 is dat ie super licht aanvoelt , je kan er idioot mee doen
( en dat kan ! }) ) maar ook als een oud wijf mee rijden geeft geen krimp !

En nog veel meer , was de wissel zeker waardt :}
 
Nou zaterdag richting de ardennen bijna doorweekt kwam ik aan.

Temperatuur maar goed opgestookt en wat ramen open (blijft de cv mooi door stoken :p)

Vannochtend alles droog en het weer ook.
Best lopen blazen, ondanks wat slechter afsvalt.

En af en toe gewoon stroken met grind.
 
Nou zaterdag richting de ardennen bijna doorweekt kwam ik aan.

Temperatuur maar goed opgestookt en wat ramen open (blijft de cv mooi door stoken :p)

Vannochtend alles droog en het weer ook.
Best lopen blazen, ondanks wat slechter afsvalt.

En af en toe gewoon stroken met grind.

25 graden in Andorra 8-)
 
Ondanks de verwachtingen hele dag droog en best veel zon..lekker lopen roppen dus
 
Hoe valt dat mee met die tanktas? wil er ook eentje opsteken maar geen idee of ik dan nog alles netjes kan zien of dat het storend is met die tas *O*

Met tanktasje bevalt uitstekend, zo van de zijkant lijkt van niet maar zelfs navi is uitstekend te lezen.

Mocht je onderstaande tanktas ergens willen kopen, vergeet dan niet de bijbehorende tankring (is beschreven van ander merk motor maar wel de juiste).

https://www.motozoom.com/sw-motech-tanktas-daypack-evo-quick-lock-evo-tanktas-5-9-liter-inhoud.html

Quick-Lock Quick Lock EVO tankring voor BMW/Ducati met 6 bouten
 
Met tanktasje bevalt uitstekend, zo van de zijkant lijkt van niet maar zelfs navi is uitstekend te lezen.

Mocht je onderstaande tanktas ergens willen kopen, vergeet dan niet de bijbehorende tankring (is beschreven van ander merk motor maar wel de juiste).

https://www.motozoom.com/sw-motech-tanktas-daypack-evo-quick-lock-evo-tanktas-5-9-liter-inhoud.html

Quick-Lock Quick Lock EVO tankring voor BMW/Ducati met 6 bouten


Waarvoor dank, vooral die gps moet idd afleesbaar blijven natuurlijk maar als dit zo is bestel ik hem ook eens! :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan