Motor-Forum

Select Forum

KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Hauf gaas is zunj geld

Reg. datum:
14 sep. 2012
voor die afdekplaatjes? even via ebay kijken.

KTM 1290 Superduke SE

Reg. datum:
23 jan. 2010
quote:
Sorage schreef op 24 oktober 2017 @ 10:08:

[...]

placed order :X

* had geen zin om dealer te laten uploaden, en dan nog eens PC V ertussen proppen, na wa inleeswerk lijkt me dit wel een leuk setje .. mogelijkheden genoeg, ben jammergenoeg wel van belgie dus als er in de toekomst fietsen moeten gebueren zul je best wel een eindje moeten rijden ! *

Kapitalist :}

Geloof dat larger een site weet van bedrijf uit engeland voor de rottweiler kit.

Misschien groepsaankoop van maken?
1 sorage
2 Koenwitjes
3 speedydaan O-)
Snel contant geld voor uw motor,boot,auto etc? Stuur mij dan een PB.

Grease monkey

Reg. datum:
24 okt. 2002
jep mag gerust

ik wil de luchtfilter
afdekplaatjes
en de inlaat kelken
Echte mannen janken alleen bij het benzinestation.// If you aint mixin gas..you aint Kicking ass!

'16 1290 SDR

Reg. datum:
22 nov. 2010
Damn dat wordt pas een beest Sorage :} Gaaf dat je die OFT wil proberen, ben erg benieuwd hoe het bevalt dan komt 'ie ook op mijn lijstje te staan :Y

Ga je nog een run doen als alles klaar is?

Grease monkey

Reg. datum:
24 okt. 2002
niet zozeer dat het een beest wordt, ik heb gewoon mechanische sympathie...het zou jammer zijn dat de fiets niet lekker loopt omdat er een andere uitlaat onder zit.
plus de afstelling moet ook netjes zijn en kwam dus idd uit op die software kit.
toen zag ik ook die rottweiler kit ..mjah als de standaard airbox toch ruk is dan moet die eruit toch ?
Dan de inlaatkelken ..nou als je dn toch aan de luchtfilter bezig bent ..dan neem je dat er toch bij .. hetzelfde voor het SAS systeem ..

ik zal die wel op de bank zetten hoor maar niet voor maximum PK's deruit te halen. moet gewoon netjes lopen ( deed die nu ookal hoor!! ik ben zeker tevreden hoe de 17' loopt standaard, maar zoals op AR site ..its a hooligan exhaust for a hooligan bike .. ze lieten me geen keuze )
Echte mannen janken alleen bij het benzinestation.// If you aint mixin gas..you aint Kicking ass!

Reg. datum:
28 dec. 2004
quote:
Sorage schreef op 24 oktober 2017 @ 10:08:

[...]

placed order :X

* had geen zin om dealer te laten uploaden, en dan nog eens PC V ertussen proppen, na wa inleeswerk lijkt me dit wel een leuk setje .. mogelijkheden genoeg, ben jammergenoeg wel van belgie dus als er in de toekomst fietsen moeten gebueren zul je best wel een eindje moeten rijden ! *

Meerdere ECU`s gaat niet lukken, je moet eerst de originele flash terug zetten en vandaar uit weer een nieuwe laden...
1 tablet per motor dus, waarmee je dan wel onbeperkt kan kan flashen op die ECU.
TUONO 07 FACTORY, KAWA W650, YAMAHA TW125

****azz kikr****

Reg. datum:
18 nov. 2003
damn ;)

Maar je kan ook lokaal op je laptop opslaan toch?
Anders zou het betekenen dat als je een andere motor koop je tablet ook waardeloos is.
king okkie 25 wijzigde dit bericht op dinsdag 24 oktober 2017 21:42 (89%)
MOTORKLEDINGONLINE*****REISWERELDONLINE***** Clickstar Webdesign

'16 1290 SDR

Reg. datum:
22 nov. 2010
De tablet is "mee te nemen" naar je volgende motor, als je de ECU van de oude motor terugflasht. Ondersteunt maar 1 motorfiets per keer.

Er van uit gaande dat de volgende motor ook ondersteund wordt door de tuner?

'16 1290 SDR

Reg. datum:
22 nov. 2010
quote:
Sorage schreef op 24 oktober 2017 @ 11:49:
jep mag gerust

ik wil de luchtfilter
afdekplaatjes
en de inlaat kelken

Ook naar Motohooligan gekeken :9~ ?
Sjaakafhaak wijzigde dit bericht op woensdag 25 oktober 2017 14:58 (28%)

Grease monkey

Reg. datum:
24 okt. 2002
sorry verkeerd* ja ffe naar de site gekeken maar nietveel verschil toch bij rottweiler ?
Sorage wijzigde dit bericht op woensdag 25 oktober 2017 15:14 (74%)

'16 1290 SDR

Reg. datum:
22 nov. 2010
Nee, vooral een kwestie van smaak ook al zie je het niet.

Volgens mij zit je op 425 dollar voor de Motohooligan vs 475 voor de Rottweiler (stage3)

Grease monkey

Reg. datum:
24 okt. 2002
kan best maar ik heb ook de velocity stacks nodig en dat hebben ze niet bij motohooligan.
voor het totaal denkik een goeie 600 dolar voor de luchtfilter, 2 velocity stacks, en SAS

KTM Super Duke 1290 R

Reg. datum:
16 mrt. 2017
Uit welke omgeving kom je Sorage? Ik wil die rottweiler kit vooral een keer zelf gehoord hebben voordat ik zelf tot aanschaf over zou gaan. Kan een behoorlijke herrie maken wat op een gegeven moment gaat vervelen

'16 1290 SDR

Reg. datum:
22 nov. 2010
quote:
Sorage schreef op 25 oktober 2017 @ 16:07:
kan best maar ik heb ook de velocity stacks nodig en dat hebben ze niet bij motohooligan.
voor het totaal denkik een goeie 600 dolar voor de luchtfilter, 2 velocity stacks, en SAS

Volgens de advertentie incl. stacks? http://www.motohooliganpe...path=48&product_id=61

Grease monkey

Reg. datum:
24 okt. 2002
ah dan is de motohooligan wel idd de voordeligste.. dan heb ik enkel die kit nodig en heb je alles ..

luchtfilter / stacks / sas kit ..dat is hetgeen ik nodig heb. en dat voor 400 dollars .. bijna 200 goedkoper, ik zal thuis nog eens rekenen en dan zie ik wel waar ik bestel.

ik ben woonachtig in belgie, oostende.. best wel een eindje wss.
wat betreft het geluid.. als je een AR uitlaat steekt dan is het gewoon te luid.

KTM Super Duke 1290 R

Reg. datum:
16 mrt. 2017
quote:
Sorage schreef op 25 oktober 2017 @ 17:04:
ah dan is de motohooligan wel idd de voordeligste.. dan heb ik enkel die kit nodig en heb je alles ..

luchtfilter / stacks / sas kit ..dat is hetgeen ik nodig heb. en dat voor 400 dollars .. bijna 200 goedkoper, ik zal thuis nog eens rekenen en dan zie ik wel waar ik bestel.

ik ben woonachtig in belgie, oostende.. best wel een eindje wss.
wat betreft het geluid.. als je een AR uitlaat steekt dan is het gewoon te luid.

Komen nog invoerkosten overeen waarschijnlijk

KTM 1290 Superduke SE

Reg. datum:
23 jan. 2010
@daan, grote beurt al klaar? shan is gister gebeld dat haar motor weer klaar is.
low battery melding is tijdens proefrit niet in beel gekomen hebben ze niks aan gedaan.
wel hebben ze de akra mapping er in gezet en bougie gewisseld ivm afslaan bij afremmen.
(vreemd dat vos oss dat niet heeft gedaan destijds met leveren die mapping ivm akra slip on)

over dat geluid, ik wacht al maanden dat larger zijn kit zal monteren O-) ik koop hem wel van jou over larger, jij gaat toch weer yamaha rijden? :X

KTM Super Duke 1290 R

Reg. datum:
16 mrt. 2017
quote:
koenWitjes schreef op 25 oktober 2017 @ 18:05:
@daan, grote beurt al klaar? shan is gister gebeld dat haar motor weer klaar is.
low battery melding is tijdens proefrit niet in beel gekomen hebben ze niks aan gedaan.
wel hebben ze de akra mapping er in gezet en bougie gewisseld ivm afslaan bij afremmen.
(vreemd dat vos oss dat niet heeft gedaan destijds met leveren die mapping ivm akra slip on)

over dat geluid, ik wacht al maanden dat larger zijn kit zal monteren O-) ik koop hem wel van jou over larger, jij gaat toch weer yamaha rijden? :X

Grote beurt is klaar :) morgen ophalen!
Top gasten daar bij JTX, eerlijke prijzen ook.

Reg. datum:
09 sep. 2003
quote:
koenWitjes schreef op 25 oktober 2017 @ 18:05:

_O- misschien dat ie zaterdag klaar is, maar of ik hem dan op ga halen, misschien laat ik hem er wel staan. O-) ,maar niet nadat er een boze mail richting Malden is gestuurd.
2de keer genaait met een nieuwe motor door KTM.

Hauf gaas is zunj geld

Reg. datum:
14 sep. 2012
wat was de eerste keer dan large? :P

mt10 bestellen dan maar ? (joris vond de mt10, maar saai vergeleken met de 1290 :P)

Reg. datum:
14 aug. 2005
Motoplus heeft een 50K duurtest zag ik..

KTM 1290 Superduke SE

Reg. datum:
23 jan. 2010
Mannen, heeft er iemand toevallig een setje koffers/tassen voor de 1290 te koop?

Vind 495 wel prijzig. Wil volgend jaar in een aantal dagen door aantal landen trekken. (Speedy daan zoekt ze ook)
Of zijn er goed passende alternatieven? Zie aardig wat andere merken ,heeft iemand daar ervaring mee?

https://www.ktm-shop.nl/k...-superduke-1290-2014.html

MLM lijkt me ook prima spul.
http://www.mlmparts.com/n...tm-1290-super-duke-r.html
koenWitjes wijzigde dit bericht op zondag 29 oktober 2017 11:42 (12%)

Call Of The Wild

Reg. datum:
01 mrt. 2008
Mag deze in de OP

http://i63.tinypic.com/yysdy.jpg
Zal je nooit vergeten Pa, Ride The Winds Of Change!!!!

Call Of The Wild

Reg. datum:
01 mrt. 2008
Die SW-Motech tassen zijn erg handig, heb ze zelf ook en er kan aardig wat in en ook makkelijk eraf te halen.
Zal je nooit vergeten Pa, Ride The Winds Of Change!!!!

KTM 1290 Superduke SE

Reg. datum:
23 jan. 2010
quote:
GIXXERR schreef op 29 oktober 2017 @ 21:22:
Die SW-Motech tassen zijn erg handig, heb ze zelf ook en er kan aardig wat in en ook makkelijk eraf te halen.

goed om te horen. krassen ze nergens? of moet je ergens nog wat tussen stoppen?

*D mooi foto!

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.